Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי בעקבות הת'רד הזה:

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=97947

 

נפגשתי עם דימה [V8 וחצי] שאמר כי יש לו יכולות ריפוד פנימיות.. ואכן הבחור לא טעה.

הגעתי אליו , התחלנו להתאים ולעבוד.

 

בתוך כך אני רוצה להביע את הערכתי ותודתי הרבה לדימה [V8 וחצי] , בחור על הכיפאק , תאמינו לי אני לא חשבתי שאני אהיה כל כך מאושר אבל הבן אדם פשוט נתן המון מזמנו [כל אחר הצהריים] בשביל לעזור לי, וזאת לאחר שנסעתי עם רכב שנראה כמו מזבלה , מפורק מלא ברגים עיתונים ושיט בכל האוטו.

 

יצא מדהים , אני ממש ממש אוהב את המראה החדש נראה פחות ילדותי לדעתי מהאדום המזעזע..

בקרוב כל האוטו ישתנה מבחינה פנימית לגוונים יותר בוגרים וקרים.

כל השאלות וההסברים דימה יתן , הוא יודע מה עושה ועל מה הוא מדבר.

 

בכל אופן שוב אני אגיד.

תודה דימה.

 

נ.ב.

הדשבורד עדיין מפורק כי אני צריך עוד לקבל חלק. בלי קשר הדשבורד עצמו משוייף (אחרי פילר ואחרי שיפוץ והלחמות פלסטיק) נשאר לי רק צבע. :) תמונות בסוף שיפוץ הדש.. בקרוב :)

נ.נ.ב

הכתם שם זה מים לא דבק מגע:) [עדיין צריך לתקן את הגומייה בגג] :roll:

ועכשיו לתוצאות :

Floor1.jpg

Floor2.jpg

Floor3.jpg

פורסם

אההה אז זה אתה שגנב את הפח זבל מהיונדאי של המפקד שלי!!! חבל לך על הזמן, אני בדרך אליך לקחת לגנוב אותו חזרה!

פורסם

תנסה.. יש אזעקה :roll: וכל פעם שהיא פועלת אני מרחף לראות מי מה מו..

כמו באיזה כוננות בעזה אשכרה..

 

אני יודע שזה לא קשור לת'רד אבל אני לא רוצה לפתוח שרשור חדש בשביל שאלה קטנה..

 

יש לי בסמלים האחורים איזה קומבינה מפגרת שתקעו את הסמלים עם ניטים.

 

איך אני משחרר את הניטים לטובת שיפוץ או התקנת חדשים?

פורסם

ניטים אני מוציא עם מקדחה.

לא בכח - פשוט "אוכלים" את הראש של הניט בעדינות. זה סה"כ רבע מ"מ של מתכת רכה.

פורסם

כן אדי, קודחים עם מקדח דק, והניט מתפרק...

אפשר גם להוריד לו את הראש עם קאטר, אני לא יודע מה קורה עם שאר הניט אחרי זה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כן, לקדוח למרכז הניט בעדינות, עד שיתפרק החוצה.

 

ולעשות את זה עם מקדח בקוטר המתאים, לא בקוטר של מעבורת חלל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני דווקא מאוד אוהב את השטיחים המקוריים (האדומים), אבל בכל מקרה נראה יפה, תתחדש.

 

בקרוב גם אצלי אני מחליף את השטיחים של הרכב, אם אפשר רק לדעת מאיפה הבאת את השטיחים והאם אתה יודע על מקום שיש בו גם מבחר נרחב של צבעים?

כי עד היום מצאתי רק קטיפות וזה עדין מידי לרצפה של הרכב.

תודה מראש.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...