Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה, אני חושב על קניית מערכת חדשה לרכב שתחליף את המערכת המקורית שהגיעה עם הרכב. (נושא לגבי הרכיבים נפתח כבר בעבר, פה השאלות הן אחרות)

 

הרכב הוא מיני, הבעיה העיקרית בו שאין מקום רב בתא המטען.

חשוב לי לנסות לתפוס כמה שפחות מקום, אז חיפשתי באינטרנט בניות שעונות על הדרישות שלי.

 

מצאתי פרוייקט מצולם של מיני שהעבודה בה הייתה פשוט מדהימה,

תמונות :

1.

http://memimage.cardomain.net/member_images/7/web/391000-391999/391453_29_full.jpg

2.

http://memimage.cardomain.net/member_images/7/web/391000-391999/391453_28_full.jpg

3.

http://memimage.cardomain.net/member_images/7/web/391000-391999/391453_26_full.jpg

4.

http://memimage.cardomain.net/member_images/7/web/391000-391999/391453_25_full.jpg

5.

http://memimage.cardomain.net/member_images/7/web/391000-391999/391453_24_full.jpg

 

והתוצאה הסופית....!

http://memimage.cardomain.net/member_images/7/web/391000-391999/391453_23_full.jpg

 

השאלות הן כאלו:

*האם ניתן למצוא בארץ סאב+תיבה כזו? הסאב הוא Infinity Perfect 10DVQ

ואם כן, מה מחירו בערך?

*האם ניתן לעשות עבודה זהה כמו בתמונות עם מגבר JBL GTO 75.4 ?

בתמונות רואים מאוורר שמחובר לפלטה כדי לקרר את המגבר, כמה מאוורר כזה יכול לעלות? והאם הוא יעיל?

*מה ההשלכות כאשר המגבר מכוסה?

*מה ההשלכות כאשר הסאב מכוון כלפי מעלה? הצליל מושפע בצורה כלשהיא?

 

הנה מספר התקנות שהמגברים מכוסים ללא מאווררים, אפשרי? מה ההשלכות של התקנה כזו?

#1

http://img526.imageshack.us/img526/3770/31219613full0uh.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/1083/31219615full2sz.jpg

#2

http://img526.imageshack.us/img526/1715/7075999full8ha.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/746/7075998full7ll.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/2053/70759932full6jd.jpg

#3

http://img526.imageshack.us/img526/4893/17118213full6kf.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/655/1711825full3fu.jpg (אני ישמח לדעת מה הדבר הזה אמור להיות? סאב?)

 

 

תודה מראש לכולם..

וחג שמח!

פורסם

קודם כל חג שמח!

 

מאוורר כזה עולה חמישה שקלים בכל חנות אלקטרוניקה - אם אתה מאזור המרכז - סע לרחוב שדרות הר ציון בתל אביב וכנס לכל חנות אלקטרוניקה שתמצא שם.

 

ללא מאוורר כאשר המגבר נעול בכזה שטח קטן והוא מכוסה - במידה ואתה מרים אותו ממש חזק והוא יעבוד הרבה זמן - יש סיכוי להתחממות וכניסה לפרוטקשן.

 

לגבי התיבה - ממש לא בעיה לבנות אחת כזאת בעזרת, עץ, פיברגלאס וקרטון או מסקינגטייפ

 

בטויוטה שלי אני בניתי פוד לשתי השמיניות על המגש האחורי מפיברגלאס - לא היה מסובך מידי, רק דרש הרבה סבלנות.

 

נ.ב - הסאב מצויין! יותר מזה - לדעתי, מדהים וכן בטוח יש אפשרות להביא אותו לארץ

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובה, עשית לי סדר בראש. אך נותרו מספר שאלות.

 

התיבה היא לא תיבה מקורית? כמו התיבה שבאה באינפיניטי קאפה 12" המוכר?

 

ידוע לך איפה אפשר להשיג את הסאב בארץ? וכמה הוא אמור לעלות +- ?

וכמה אמורה לעלות תיבה כזו?(מוכנה אם קיים\בבנייה אישית)

 

והאם הצליל שמפיק הבאס משתנה\נהרס\משתפר בגלל שהוא "שוכב" (מכוון כלפי מעלה)?

 

נ.ב

מה דעתכם על הבניה?:-D

הראשונה כמובן...

 

תודה מראש, אשמח לתגובות נוספות.

פורסם

בניה כזאת, סביר להניח ב95 אחוז שזאת בניה אישית... מה שמשנה זה הנפח של התיבה - לסאב הזה היא צריכה להיות 28 ליטר ואטומה.

 

ההבדל בסאב לפי דעתי לא יהיה מורגש לאוזן אנושית. אבל חשוב שאם התיבה היא מפיבר - לפחות 4 שכבות וחובר איטום כלשהו.

 

איפה אפשר להשיג כזה סאב... מישהו פה באחת ההודעות האחרונות אמר שהוא שוקל לקנות בדיוק אחד כזה - תחפש כאן בהודעות האחרונות - אני חושב שתמצא, אם לא תנסה להרים טלפונים לאתרים מוכרים כמו פומפה, צ'יפר אי-נט וכו'... ואתה יכול גם לנסות פשוט לגשת למתקינים באזור שלך ולשאול.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

א. אני חייבן לציין שהבניה הראשונה ממש מדהימה ! עבודה ברמה , נקי פשוט יפייפה.

לא מהארץ נכון ?

 

ב. האינפינטי קאפה פרפקט סאב מעולה , מדויק מאוד , עולה בסביבות ה 1200 ש"ח חדש (ללא תיבה)

זאת בוודאי תיבה בבניה אישית. ועוד מילה , בגדול לא אמור להיות הבדל בסאונד אם הסאב שוכב או עומד

(לפי מה שאני הבנתי מהמתקין שלי..)

פורסם

טיפה סדר.

המאוור שבתמונה הוא לא סתנדרטי.. הוא ארוך!!

הסאב הוא הVQ. שהוא עולה כ 2000 שקל!! זה לא הקאפא פארפקט הרגיל.!

למרות שאין הבדל גדול מבחית איכות ביניהם. כשהם בתיבה בבניה לפי המידות המדויקות.

 

אתה לא חייב סאב כזה בגלל שהוא קנה אחד.

אתה יכול גם בסאבים אחרים קטנים. !

יש חסרון גדול להתקנה. משקל ודברים רטובים לשם מאחור.

הסאב פגיע. וחשוף.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

lanosforce - תודה על עזרתך הרבה!

 

swiftoren - אכן, התמונות לא מהארץ... אם תרצה לראות תמונות של התהליך דבר איתי בה"פ.

מסכים איתך, פשוט מדהימה הבניה, חלק, נקי, בלי שטויות.. כמו שאני אוהב.

 

Soundman - למה הסאב פגיע וחשוף? אפשר להשים לו רשת.

אני מסכים איתך לגבי המשטח שהוא רגיש לדברים כבדים ורטובים, אך הנושא הזה לא קריטי כי אני לא מעמיס דברים מהסוג הנ"ל ברכב.

 

אני שאלתי על הסאב הספיצפי הזה רק בגלל שחשבתי שהוא בא בתיבה הזו (כמו האינפיניטי 12אינץ שנמכר בארץ שמגיע לרוב בתיבה מקורית).. והייתי מעדיף לקנות אותו עם תיבה מוכנה מאשר להתעסק בבניה. מבין?

 

את כל רכיבי המערכת בחרתי, רק הבחירה של הסאב מתעכבת..

אני מעוניין סאב איכותי SQ אך לא חלש, שיעבוד בתיבה בסדר גודל כמו בתמונה. בתקציב של בערך אלפייה. למישהו יש המלצות?

קאפה פרפקט הרגיל ללא תיבה כמה עולה? אולי כדאי לקנות את הקאפה פרפקט הרגיל ולבנות לו תיבה זהה כמו בתמונה ? וכמה בערך תעלה תיבה כזו בבניה? (בניה #1)

המלצות לסאב יתקבלו בחום. :cry:

 

ומה הנתונים לבניית תיבה 28 ליטר? אורך, רוחב, גובה...

 

תודה לכולם וחג שמח

פורסם

בחיפושך אחר סאב קטן וטוב, למה סטית מה פיניקס גולדים 10 אינץ? תיבות מיניטוריות...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

גם הפיניקס וגם האינפיניטי דורשים שטח קטן.

אבל! איזה מגבר יזיז אותם.

כי עם המגבר שלך נותן 200W RMS. אז זה לא משנה עם הסאב הוא 250 או 350. כי המגבר כבר לא מספיק חזק.

 

ולכן. עם יש לך מגבר שנותן 200 -300 הפיניקס גולד יתאים בול.

עם המגבר נותן יותר עדיף את האינפיניטי קאפא פארפאקט. 10 (לא VQ)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

המערכת תכלול את הרכבים הבאים:

רדיו דיסק JVC KD-SHX700,

סט קומפוננט קדמי מורל הייברד אוביישן 6.5, (אין במה אחורית)

ומגבר JBL GTO75.4 , שאמור להרים את הקומפוננט והסאב,

לדעתך פיניקס גולד יעשו את העבודה?

octane R10D

octane R10

octane ZR10D

octane ZR10

על איזה דגם להתעקש? מה יעשה את העבודה כמו שצריך?

ומידות של התיבה יועילו מאודד!!

 

תודה מראש,

פורסם

תראה אני מאמין שאין חכם כבעל ניסיון

יש ביפו ברחוב תרצה 15\17 חנות בשם a class יש שם בחור מאוד נחמד בשם שלומי ויש לחברה שלו

מיני עם בניה כזו + - לך תשאל תראה ואז תחליט עם זה מתאים לך לדעתי עבודה מאוד פשוטה וסתמית ללא שם דבר מיוחד אבל שוב כול אחד וטעמו

בהצלחה

הכול יהיה בסדר

פורסם

ZR 10 אינץ, לא משנה אם סליל אחד או שניים העיקר שההתנגדות הסופית היא 4 אוהם. ואז אתנ מידבר על תיבה של חצי קיוביק פיט, 14-16 ליטר...

 

אבל זה רק הצעה, הכי חשוב שתשמע, עדיף באוטו שלך עם ההגברה שלך.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...