Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה, אני צריך את עזרתכם,

 

לחבר מהלימודים יש סאקסו 2001,

קנה ממש לפני כמה חודשים.

 

היום הוא נכנס להרצאה הראשונה כולו זועם, (ולא בגלל שלומדים חקר-ביצועים)

בקיצור כל האוטו שלו מבפנים התמלא במים- דלי שלם בערך... על הרצפה....

בצד שליד הנהג....

 

חדשנו שאולי בצורה כלשהי מים נוזלים דרך הפילטר יניקת אויר של המזגן ונכנסים פנימה...

אבל לא הצלחנו להוכיח זאת למרות שניסינו עם צינור להשפריץ מים על השמשה....

 

למישהו יש רעיון מאיפה (קיבינימאט) יכולה להיכנס כזו כמות של מים לתוך הרכב??

 

תודה !!

פורסם

שכח חלון פתוח? קרה לחבר שלי בשבוע שעבר...

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא... החלון לא היה פתוח...

 

למרות שזה ממש מתאים לו...

אבל זה לא המקרה...

 

יכול להיות שקשור איכשהו לחימום ברכב? אולי מים של הרדיאטור?

זו אותה מערכת בסיטרואן?

כלומר אם חסר מים ברדיאטור של הרכב אז ניתן להסיק שזו הסיבה?

פורסם

98 ושמונה אחוז שיש לו נזילה מראדיאטור חימום.וזה יכול להיות עוד יותר הגיוני בהיתחשב במזג האוויר בשבוע האחרון שבו החיומם עבד שעות נוספות.הראדיאטור נמצא מאחורי הדשבורד בחלק התחתון צמוד לקיר אש.עם במידה וזה באמת הבעיה, יש לו שתי אופציות:הראשונה0והיקרה)-להלחיף ראידאטור חימום,ניראה לי בסביבות 1000 שקל .או אופציה שניה(יותר זולה)- לבטל את החימום עבודה של חצי שעה גג,במידה ואין היסתבכויות.חשוב חשוב לבדוק מים בראדיאטור הגיוני מאוד שחסר לו המון מים.מקווה שעזרתי.:wink:

פורסם

קודם כל הההרבה תודה על העזרה המהירה!!!

רדיאטור חימום...

OK... נשמע הגיוני עד כה...

איך ניתן לזהות שזו אכן התקלה?

פורסם

ידידי היקר במידה ורוקנת דלי מים מהאוטו זה שווה ל-10 ליטר מים.

במערכת הקירור של הרכב יש מקסימום 6 ליטר נוזל קירור.

הווה אומר שמערכת הקירור נותרה ללא מים ונורת אזהרה על חוסר נוזל קירור או/וגם חום מנוע היתה צריכה לדלוק.

מה צבע המים שנמצאו בפנים הרכב ?

חפש את האשם במקום אחר.

איזה כייף לי :)

פורסם

נראה לי שהוא היה קצת הגזים בכוונה לגבי ה"דלי מים".

 

אתה יכול לאתר את הבעיה בכמה דרכים.1:תכניס את היד מאחורי הדשבורד בצד של הנוסע ותבדוק עד איזה גובה השטיח של האוטו רטוב.ככה תוכל להתמקד בדיוק מאיזו נק מתחילה הנזילה.

2:תבדוק מים,במידה וחסר זה מסביר את איבוד המים.

3:ללכת למוסך.

פורסם

בדרך כלל יש זרבובי גומי לנקוז מי גשם החודרים דרך פלסטיק הרוחב שלפני השמשה הקדמיים.

זרבוביות אלו נסתמות מעלים ולכלוך ואז עומדים מי הגשם באמטיה שמתחת לפלסטיק הרוחב ומחלחלים

אל תה הנוסעים ברכב. נסה לאתר הזרבוביות (בדרך כלל מגומי) שצריכות להיות בתוך תא המנוע בתחתית "קיר האש" ולנקותן. אם הנזילה היא מרדיאטור החימום אז יחסר מיים ברדיאטור הרכב.

ברכה - רפי לין :-)

פורסם
98 ושמונה אחוז שיש לו נזילה מראדיאטור חימום.וזה יכול להיות עוד יותר הגיוני בהיתחשב במזג האוויר בשבוע האחרון שבו החיומם עבד שעות נוספות.הראדיאטור נמצא מאחורי הדשבורד בחלק התחתון צמוד לקיר אש.עם במידה וזה באמת הבעיה, יש לו שתי אופציות:הראשונה0והיקרה)-להלחיף ראידאטור חימום,ניראה לי בסביבות 1000 שקל .או אופציה שניה(יותר זולה)- לבטל את החימום עבודה של חצי שעה גג,במידה ואין היסתבכויות.חשוב חשוב לבדוק מים בראדיאטור הגיוני מאוד שחסר לו המון מים.מקווה שעזרתי.:wink:

אין שום קשר למזג האוויר. רדיאטור החימום מקבל זרם מים כל זמן שהמנוע ועל.

אין מצב שתגמור רדיאטור חימום באלפייה במוסך. יעלה יותר.

 

כמו שאמרו - לו היה זה רדיאטור חימום - המנוע היה מתחמם.

פורסם

לחבר שלי בקסארה קרה מקרה כמו שלך.

 

הפלסטיק השחור שמתחת לשמשה הקדמית עשה את הבעיה.

הוא החליף אותו ונפתרה הבעיה

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...