Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קוראים לי נועם אני חדש פה בפורום.

ואני ישמח לקבל מכם עזרה על מנת לסיים סופית את המערכת שלי באוטו

 

נכון לעכשיו יש לי:

פאנל:

pioneer DEH-3750

מגבר:

SOUNDSTORM

אני לא יודע בדיוק את הדגם. אבל אני יודע שהוא 4X150RMS

ובעל גישור לסאב.

רמקולים אחורים 6X9:

פיוניר 420

קדמים:

גם של פיוניר 1WAY ושתי טוויטרים

 

נכון לעכשיו הרמקוילם האחורים מחוברים למגבר.. ושומעים נחמד..

אני רוצה להוסיף סאב להשלמת המערכת.. אבל אני לא יודע איך להתאים את הסאב..

משתי בחינות:

1. שלא יהיה יותר מדי/פחות מדי באס. שיהיה באיזון עם המערכת הקיימת.

2. שיתאים לפי הנתונים של המגבר.

 

אשמח לקבל המלצות לסאבים. שיתאימו למערכת שכבר נמצאת באוטו.. בתקציב של 700-800 שקל.

 

בתודה מראש. נועם :wink:

פורסם

לדעתי כדאי לך גם אולי להביא סט קומפוננט, ותחבר אותם ואת הסאב למגבר (והאחוריים יהיו בלי הגברה).

זה ישפר מאוד את איכות הסאונד שלך, זה יורגש מאוד - שווה לך לחשוב על זה.

 

לגבי הסאב , אם באמת המגבר נותן כמו שאתה אומר אז שווה לך להביא Kicker CVR12 עולה 800 ש"ח , 300 RMS - מומלץ.

פורסם

אני הייתי הולך לכיוון אחר ... יש לחבר שלי את המגבר הזה עם סאב של פוניקס גולד סדרה R שומעים ממש יפה .... וגם יכנס לך בתקציב ...

אבל לפני זה כמו זה שלפני אני גם מציע לשים קומפוננט מקדימה

פורסם

אם יד שניה, חפש VMAX של סרווין ווגה 12'

אם יד ראשונה , אמממ כבר מה נכנס לך בתקציב אולי P1 של רוקפורד, או קיקר COMP

אינפינטי קאפה אולי.

 

לדעתי לפני שאתה רוכש סאב תרכוש רמקולים קדמיים !

זה יותר חשוב!!

פורסם

לא רציתי לפתוח ת'רד חדש .. וזה קצת קשור לפה אז אני ישאל..

 

כמה עולה קומפנט סבבה.. לא משו סוף העולם שעולה איזה כמה אלפים.. אבל לא משו מעפן שעולה 200 שקל..

ואם אני מחליף תקידמים שלי לקומפנט.. אני בטח יצטרך להגביר אותם עם המגבר.. ואז לא ישאר לי מספיק כוח גם להגביר סאב..

 

אז השאלה שלי.. מה עדיף להשקיע? בסאב או קומפנט? ואם כן? באיזה

 

תודה נועם :)

פורסם

אתה רק מתחיל אתה לא מסיים.

אתה רוצה לשפר את המערכת או רמקולים שיש לך מספיק טובים בשבילך?

אם אתה רוצה לשפר אז דעה שלי ושל רוב חברי הפורום אני חושב זה:

להתחיל מקומפוננט קידמי סבבה משהו בסיסי ב 500 שקלים.

כי ליהיות אם רמקולים של 200 שקל ו ליקנות סאב ב 800 זה לא רציני אז תחשוב טוב לפני שאתה עושה החלתה.

אם יש לך עכשיו מגבר 4 ערוצים אז מה ביעה אתה תיחבר לשתי היציאות את הקומפוננט הקדמי שלך ו את הסאב, בעתיד אם תרצה תיקנה ב איזה 500 600 שקל ותיחבר לשתי הערוצים האחרים בגישור.

בנתיים אחוריים יעבדו על מגבר החיצוני ואחר כך תיחבר אותם לרדיו דיסק, לאחוריים יספיק.

פורסם

אני יסביר לך למה לא כדי לך להביא סאב כרגע .

אם תוסיף סאב ותשלב אותם יחד עם הרכיבים שלך , הסאב ישתלט על כל המוזיקה, הוא יהיה הדומיננטי ולא ממש תשמע מוזיקה אלא רק בום בום ...

מכיוון שהרמקולים הקדמיים שלך חלשים, ולא ישמעו אותם יחסית לסאב שמוגבר !

אתה צריך להביא קודם כל קומפוננט (בכדי שקודם כל תשמע מוזיקה ולא בום בום ) ואותם תחבר למגבר ורק אז להביא סאב , בכדי שיהיה איזון !

 

ואני מצטרף להמלצה של רומן .

יש לך מגבר 4 ערוצים תחבר 2 ערוצים לקומפוננט ו-2 ערוצים ל-9*6 , ברגע שתקנה סאב תחבר אותו במקום ה-9*6 בגישור , ואת ה-9*6 תחבר לרדיו דיסק .

זה נכון

פורסם

טומקאר ורומן צודקים , תקשיב:

 

המגבר שלך יכול לספק הגברה לסט קומפוננט בסביבות ה500 שקל .

+

השתי יציאות הנותרות לגשר לסאב טוב.

 

את ה6על9 שיש לך תחבר להגברה של הרדיו דיסק , זה מספיק מאוד!

 

 

ד"א אני הייתי מוכר את ה6על9 ואת הקדמיים ובמחיר שתמכור אותם מוסיף את לתקציב הכללי לקומפוננט כך שתוכל להגיע לקומפוננט טיפה יותר על רמה.

אבל כל אחד וההחלטה שלו.

×
×
  • תוכן חדש...