Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי פירסמה סמל"ת מודעה בגודל עמוד מלא! בעיתונים כל-העיר וירושלים:

==============================

הודעה

סוכנות מכוניות לים התיכון בע"מ, יבואנית פיאט, לנצ'יה ואלפא רומיאו לישראל, מודיעה כי סוכנות ומוסך קולבי גלגל מדרך בית לחם 142, תלפיות, ירושלים, לא ימנה על רשת הסוכנים ומוסכי השירות המוסמכים של פיאט, לנצ'יה ואלפא רומיאו החל מ- 15.12.05.

עד להודעה חדשה ינתן השירות במסוך איכות, ברח' התעשיה 14, תלפיות, ירושלים. טלפון: 02-6782791.

לפרטים נוספים הנך מוזמן להתקשר למוקד השירות של חברתנו בטלפון: 1-800-22-57-59.

==========================

 

הודעה חריגה ביותר לדעתי.

העניין הוא, לדעתי, המשך ישיר של עובדה שנאמרה לא מעט פעמים כאן ובמקומות אחרים שהייתה בעיה של אמינות המוסך בתלפיות. אני אישית נמנעתי מללכת לשם בגלל תחושה לא טובה שיש במוסך לגבי מקצועיות העבודה. המוסך בדרך כלל היה יחסית ריק למרות גודלו הענק.

 

מעניין לשים לב שלפיאט בירושלים יש עוד מוסך מורשה - מוסך זיו אוטו פיקס בגבעת שאול. אולם, בהודעה בעיתון לא כתבו שניתן לגשת גם אליו. לי אמרו לא מזמן בשירות סמל"ת שהמוסך הזה בקרוב מאוד יפסיק להיות מוסך מורשה.

 

במילים אחרות כרגע לסמל"ת אין מוסך מורשה בעיר הבירה ויש רק מוסך אחד - "איכות" - שמתפקד על תקן מוסך מורשה והוא ככל הנראה בתהליך הפיכה למוסך מורשה. אני מקווה...

מה שבטוח גם אם "איכות" יהיו מורשי פיאט לא תהיה להם תחרות (בהנחה שזיו בגבעת שאול מפסיק להיות מורשה) הם יוכלו לעשות מה שהם רוצים. רע מאוד!.

 

כרגיל, חברת סמל"ת יושנת בעמידה ופועלת רק זמן רב לאחר שהבעיה נוצרת.

 

...אני אישית נוסע למוסך המרכזי בתל אביב, עד שנברר מיהם "איכות" והאם הם איכותיים....

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

גם אם המוסך לא מורשה-יבואן אין זה אומר שהוא פחות טוב ממוסך מורשה

ויש מספיק דוגמאות שמראות שאפילו ההיפך הוא הנכון.

בשביל איזה דגם של פיאט שווה לך לנסוע עד המרכזי?

הפיאט שלי טופלה אך ורק במוסך המרכזי, עד שהגיעה אליי.

לעולם אני לא אתקרב לשם.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

מוסך איכות בירושלים הוא המוסך המורשה של קאיה .כנראה שהם מקבלים גם את המוסך וגם את סוכנות המכירה.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

העדכון השבועי, מתברר.

 

סמל"ת שוב פרסמו בסוף השבוע מודעה על דף שלם. לרגע חשבתי שזו אותה מודעה. לא!.

הפעם במודעה כתוב שמרכז השירות "אוטו פיקס" בגבעת שאול - לכאורה המוסך המורשה היחיד שנשאר בעיר (ראו למעלה). יפסיק להימנות על רשת המוסכים המורשים החל מ- 01/01/06.

במקביל קיבלתי מכתב, שנשלח לכל האומללים שטיפלו באוטו שלהם בשנה האחרונה, כנראה, במוסך קולבי גלגל בתלפיות שנסגר, שמודיע על השינוי.

המכתב מחדש שבחודש פברואר 2006 יפתח מוסך מורשה חדש בגבעת שאול.

 

טוב שנזכרו - חודשים זלזלו במצב המוסכים בעיר ורק אחרי שהם מפסיקים לתפקד כמוסך מורשה נזכרים להקים מוסך חדש מורשה/מרכזי.

 

גם אם המוסך לא מורשה-יבואן אין זה אומר שהוא פחות טוב ממוסך מורשה

ויש מספיק דוגמאות שמראות שאפילו ההיפך הוא הנכון.

בשביל איזה דגם של פיאט שווה לך לנסוע עד המרכזי?

הפיאט שלי טופלה אך ורק במוסך המרכזי, עד שהגיעה אליי.

לעולם אני לא אתקרב לשם.

דניאל

יש לי פונטו 2001 ולאור מה שמתואר למעלה בחרתי בחצי שנה האחרונה לא ללכת לשום מוסך מורשה בעיר אלא למרכזי בתל אביב. בינתיים נאלצתי להיטרטר פעמיים.

 

נראה בפברואר איך יהיה המוסך המורשה החדש. יש לי טיפול.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

בכל מה שקשור למוסכים בירושלים המצב על הפנים וגם מבחינת מוצרים איכותיים.

 

עיר כזאת גדולה וכל דבר קטן שמחפשים צריך להפוך עולמות,סט חוטי הצתה 8 מ"מ סיליקון של צ'מפיון אני מחפש לרכב שלי,איפה שאני הולך בירושלים מוכרים רק "BS",ומסתכלים עליי כאילו נפלתי מהירח שאני שואל אם יש של צ'מפיון,כל דבר צריך לנסוע למסגר לקנות ולפעמים אין זמן לזה.

פורסם

 

בכל מה שקשור למוסכים בירושלים המצב על הפנים וגם מבחינת מוצרים איכותיים.

 

 

פשוט לא יאמן ...

 

לקח לי חודשיים למצוא פה בוקים לרכב, לאף אחד לא היה זמין או בפחות מ-200 ש"ח

כנ"ל לגבי שמן גיר (בירושלים יש רק 80-90 ואם תבקש משהו אחר יסתכלו עליך כאילו נפלת מהירח)

 

*רק הערבים בירושלים מבינים דבר או שניים,

האופציה הכי טובה לחלפים,שמנים,בוקים וכו' נמצאת בואדי-גוז.

ל צ ע ר י !

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

סיפור מעניין לאוהדי ואדי אגוז.



 

לפני שנה בערך פגשתי מישהו עם רכב כמו שלי.

הוא התעניין איפה אני מטפל ואמר לי שכולם גנבים ולא מבינים כלום ורק המוסכניק המקצועי שלו בואדי אגוז יודע מה עושים עם הרכב.

 

אחרי כמה חודשים אני רואה אותו במוסך שאני מטפל שם - בדיוק בזמן שהוא משלם.חתיכת תשלום שמן.(כמה אלפים טובים).

כשהתעניינתי איך קרה הדבר שהמוסכניק שלי הפך לישר ומקצועי - הוא סיפר לי סיפור שהאזניים שלי נפלו לקרבורטור.

 

המנוע שלו היה 1.9

הכניס את הרכב לטיפול שגרתי

כשיצא - הרכב משום מה לא סחב.

 

אחרי כמה תלונות וביקורי סרק במוסך בואדי- הוא החליט ללכת לביקור במוסך שאמרתי לו

שם גילו שהחליפו לו מנוע ל 1.6

אפילו לא טרחו לשנות את מספר המנוע.

ברור לכולם כמובן שהוא אכן קיבל פיצוי והתלונן באיגוד המוסכים...:lol:

 

עד היום הוא לא יודע מה עוד החליפו לו שם והוא לא שם לב.

 

וממה שהבנתי - זה לא מקרה יחיד ולא מוסך יחיד שעושה את זה שם.

תהנו.

 

 

בקשר למחירים

זו שערוריה

כל דבר עולה כאן פי אחד וחצי לפחות

צמיגים - פי שתיים.

×
×
  • תוכן חדש...