Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה לבצע ניקוי כולל לרדיאטור ומערכת הקירור ולהחליף את נוזל הקירור ורציתי לדעת אם מישהו מכיר מכון רדיאטורים מקצועי ואמין ומה בערך המחיר של טיפול כזה.

בנוסף, אני רוצה להחליף פילטר + שמן גיר והייתי רוצה לדעת אם מישהו מכיר מכון גיר מקצועי ואמין וכן מה מחיר טיפול כזה.

 

אני גר בראשל"צ וכל מקום באזור שבין ת"א לרחובות זה בסדר גמור.

 

הרכב הוא לאנוס '99 ( אני רוצה לבצע את הטיפול גם לאקסנט שיש בבית אבל אני מאמין שאין פערים רציניים במחיר אז לא צריך לברר עבורה בנפרד).

 

תודה מראש על התשובות.

פורסם

אני יודע שלא חייב מכון גיר אבל אני בכל זאת מעדיף לבצע את הטיפול במקום שמתמקצע בכך.

 

יש למישהו מושג לגבי סדרי גודל של מחירים?

 

תודה.

פורסם

ממש מוזר שיש שאלות בפורום שזוכות לעשרות תגובות ושאלה פשוטה כמו זו אינה גוררת תשובות של יותר משני חברים.

 

סה"כ זו שאלה שיכולה לעזור בסופו של דבר לכל אחד ואני בטוח שיש הרבה אנשים שמכירים מקומות מומלצים ומחירים.

 

אשמח בכל זאת לקבל המלצות אם זה אפשרי.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מכון הרדיאטורים שלי - שלמה רדיאטורים

הרצליה ב' המנופים 13

ממש מול מוזס

 

09-9557946

 

אדם מקצועי והגון מאוד.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...