Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מערכת א: מורל פולס 6.5

9*6 פולס

מגבר JBL GTO75.4

 

מערכת ב: מורל דוטק

סאב עדיין לא הוחלט

מגבר עדיין לא הוחלט

 

1.אני ישמח למי שיש המלצות להשלמת מערכת ב

2.באיזה מערכת ישמעו יותר חזק ואיכותי (לא צריך להחריש אוזניים אבל שישמעו חזק עם עומק ואיכות)

3.מדובר בפיזו 206 קופה והמערכת תשמיע רק האוס

4.אני ישמח לכמה שיותר תגובות כי אני בדילמה

5.כנראה שהמגבר והסאב יהיהו יד שניה(לא מעוניין לעבור את ה2000 שח לא כולל התקנה טוטל)

6.מאחורה אצלי באוטו לא יושבים השאלה באיזה משני הסטים ישמעו יותר איכותי

7.תודה לכל המגיבים.

שמעון

פורסם

קודם כל, למה אתה סגור על מורל? אני אמנם הראשון שימליץ על מורל אבל אולי אתה תעדיף צוויון אחר (כמו פוקל קיקר סרווין ווגה וכו...)

 

שנית הייתי הולך על הסט אפ השני בעיניים עצומות.

אבל ב2000 ש"ח הייתי הולך על ציוד יד שניה כולל הקומפוננט. כי ישאר לך רק 1000 לסאב ומגבר.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

שמעון שלום,

 

באופן עקרוני הדוטק נשמע הרבה יותר טוב מהפולס, ומה שעוד בבעלותך רכב בעייתי מבחינת סאונד, ב206 קופה, ההכנה לרמקולים בדלתות היא מפלאי עיצוב הרכב הצרפתי שבעצם הוחלט שרמקול שמכוון לכיוון הדש בורד כנראה נשמע יותר טוב לצרפתים...

אם תקציבך הוא עד 2000 ש"ח כולל התקנה אין לך יותר מידי אופציות, הדוטק עצמו עולה באיזור ה1000 ש"ח, ומגבר+סאב+תיבה+התקנה ב1000 ש"ח אין חיה כזאתי אלא אם יש לך איזה קרוב משפחה שהוא מתקין..

התקנה של מגבר+קומפוננט+סאב היא בערך 400 ש"ח.

מה שמותיר לך 1600 ש"ח למגבר+סאב+ קומפוננט.

אז אכן גם אני הייתי ממליץ לך ללכת על הפולס.

או שאתה תקנה עכשיו רק את הדוטק + המגבר ובעתיד שיהיה לך עוד קצת כסף תוכל לרכוש גם סאב.

ככה אתה לא תתפשר ותקנה משהו איכותי שאתה באמת רוצה וחושק בו..

under construction..

פורסם

חברה ה2000 לא כוללים התקנה ולגבי המחיר אני יכול להוסיף טיפה

 

אבל השאלה הגדולה באיזה מבין שני הסטים האלה ישמעו טוב יותר

אגב המגבר והסאב יהיו יד שניה ואני ישמח למי שיתן השלמה למערכת ב.

פורסם

אני יודע שדוטק יותר טוב מהפולס השאלה איזה הסט ישמע יותר איכותי א או ב

 

בסט השני אין 9*6 דוגמא .

ובסט הראשון אין סאב

 

בקיצור איזה מבין שני הסטים ישמע יותר טוב

אני על סף קניה

צריך את תגובתכם תודה

פורסם

אם לא הייתי ברור מספיק - סט ב' יהיה יותר טוב.

יש 6x9 או אין 6x9 זה לא קריטי לדעתי, אני מחזיק רק סט אחד של דוטק בלי כלום, ונהנה מכל רגע.

אגב, אם אי פעם תתעקש על קצת סאונד מאחור, תוסיף כל זוג של קנווד במחיר של כ 250 ש"ח,

וזה צריך להספיק.

אין שום הצדקה בתשלום גבוה מדיי על רמקולים שמיועדים גם כך רק למי שיושב מאחור.

פורסם

חברה אני צריך עוד תגובות איזה מביין הסטים יותר טוב?

בנתיים לגבי המחיר אני גמיש השאלה באיזה סט ישמעו יותר איכותי?

מערכת א:

קומפוננט פולס

9*6 פולס

JBL GTO 75.4

 

מערכת ב:

קומפוננט דוטק

JBL GTO 75.4

סאב (עדיין לא הוחלט)אם למישהו יש המלצה מצוין

 

תודה למגיבים!

פורסם

לדעתי לך על הדוטק עם ה JBL ואיזה סאב יד שניה. למה ?

א. מכיוון שהדוטק נשמעים הרבה יותר טוב מהפולס.

ב. אתה לא תרגיש הבדל גדול אם יהיה לך או לא יהיה לך רמקולים אחוריים.

ג. אתה תרגיש הבדל גדול אם לא יהיה לך סאב.

 

זאת דעתי , אבל כל אחד ומה שהוא חושב ..

 

ואם אתה יכול לחסוך עוד 150 ש"ח תוכל להביא Kicker COMP C12 חדש.

×
×
  • תוכן חדש...