Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש בבעלותי סובארו אימפרזה lx אוטומטית שנת 2006 1500 ק"מ אין לה חודש על הכביש

השאלה שלי היא כזאת: בבוקר כשאני מניע אותה היא נכבית . בהנעה השניה האוטו מניע

והטורים עולים ל1500 ויורדים מתחת ל500 המנוע מגמגם ונכבה .

נדרשת עוד הנעה ורק בהנעה השלישית הרכב מניע.

שאלתי השניה למה הרכב רועד כאשר הרכב עומד ברמזור גם בD וגם ב N ולא רק אצלי אלא אצל חבר שיש לו בדיוק אותו אוטו .

בתודה .

8):oops::-)
פורסם

אין טעם להעלות השערות/אבחנות, הרכב באחריות, קח אותו למוסך לאבחון ותיקון בהתאם וחזור לדווח על הממצאים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

סע בעקבות עצתו של עמית. אפשר לפתוח פה במשחק ניחושים, אבל ההשערה שלי שמדובר בבעיית צ'וק אוטומטי או חיישן ששבק חיים. לא דלוקה נורית "תקלת מנוע"?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בטח איזה קונקטור של חיישן השתחרר לך, אולי משהו רופף שם, קשה להאמין שהלך לעולמו חיישן מסויין, הרכבים האלה סה"כ מראים אמינות מוחלטת.

 

קפוץ מחר על הבוקר למוסך מרכזי ותראה מה הבעייה.

פורסם
שלום לכולם!

יש בבעלותי סובארו אימפרזה lx אוטומטית שנת 2006 1500 ק"מ אין לה חודש על הכביש

השאלה שלי היא כזאת: בבוקר כשאני מניע אותה היא נכבית . בהנעה השניה האוטו מניע

והטורים עולים ל1500 ויורדים מתחת ל500 המנוע מגמגם ונכבה .

נדרשת עוד הנעה ורק בהנעה השלישית הרכב מניע.

שאלתי השניה למה הרכב רועד כאשר הרכב עומד ברמזור גם בD וגם ב N ולא רק אצלי אלא אצל חבר שיש לו בדיוק אותו אוטו .

בתודה .

שלום,

קודם כל תתחדש על האוטו.

לגבי הבעיה שציינת אתה לא צריך לדאוג בכלל.

כמו שהמכובדים למעלה ציינו, חיבור למחשב הרכב במוסך (מורשה כמובן...) יראה מה בדיוק הבעיה.

אבל רציתי להסב את צומת ליבכם שאחרי פס הייצור מיפן, האוטו פגש עוד פס ייצור פחות איכותי - הווה אומר כל המתקינים הרשלניים של האזעקות, סטיראו, קודן....

כך קיבלנו בזמנו לגאסי עם כמה חוטים קרועים "בלי כוונה" שביטלו את פעולות מפשיר האדים, והפעלת המאותתים , B4 שמתניעה מתי שבא לה, ואני בטוח שיש עוד הרבה מקרים מעצבנים כאלה.

תעדכן אותנו .

תודה

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על האיחור

 

הבעיה הייתה אימובלייזר שמנתק דלק נמצא במושב האחורי ומופעל אל חוטי

 

הפיתרון ביטול האימובילייזר דלק וחיבור חדש שמנתק רק הצתה

 

סליחה על האיחור

8):oops::-)
פורסם

"יפה" שנזכרת אחרי שנה וחצי, אולי עדיף כבר לא לעדכן בכלל.

 

האמת שאני לא יודע מה כבר עדיף- לעדכן או פשוט לתת לזה להמשיך להרקב מאחור. :shock:

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...