Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיף שיהיו באותו חלל במיוחד בתיבה אטומה - זה מה שאמרו לי באוטופרט פעם אחרונה

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

למה??

 

ברגע שאתה בונה תיבה גדולה לזוג סאבים אתה מתכנן ובונה אותה בצורה כזאת כאילו ששני הסאבים יושבים בתיבות נפרדות. ולכן אתה חייב שתהיה לך מחיצה באמצע על מנת שכל סאב יקבל את הליטרים הדרושים לו.

 

האם אני טועה??

פורסם

בהנחה שנפח התיבה הגדולה מתאים לנפח הדרוש לכל דרייבר * מספר הדרייברים... האם זה משנה אם יש מחיצה?

 

תודה.

פורסם

החשיבות של המחיצה בתיבה נועדה למקרה אחד ספציפי -

 

במידה ואחד הסאבים מפסיק לפעול - הסאב השני רואה לפתע נפח כפול וזה מעוות לחלוטין את הסאונד ברגע שזה קורה - אז עדיף שלכל סאב יהיה את הנפח הדרוש לו ואז העוצמה אמנם תקטן בחצי ברגע שאחד מהם יפסיק לפעול - אבל הבאס ישאר אותו באס והוא לא יתעוות בגלל שסאב אחד פתאום יראה נפח כפול.

 

במידה ואתה שם מחיצה כך בחשבון את הנפח הפנימי שהמחיצה גוזלת לך - תגדיל באופן שווה את התיבה לשני הסאבים כדי לפצות על הכנסת המחיצה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בתיבה עם שני סאבים בתוכה צריכה להיות מחיצה.

סיבה פשוטה מאוד, אחרי זמן מסויים נוצר בלאי, וגם אם שני הסאבים ניגנו בדיוק את אותם תדרים

באותו הזמן וכולי, הם מקבלים בלאי שונה, ואז הבלאי מואץ כי אחד הסאבים דוחף פחות אויר אז

הסאב השני "משתמש" לו ב"מקום" וככה יש יותר בלאי שלא לדבר על חוסר דיוק בניגון עצמו.

 

אם כבר בונים תיבה, שתהיה עם מחיצה, מה גם שמחיצה סגורה אטומה ומחוזקת תורמת לחוזק

המבני של התיבה בכלליות לכן בכל אופן מומלץ.

Race Smart

פורסם

מעניין אותי לשמוע על איזה בלאי בדיוק אתה מדבר.

 

תמיר

פורסם

לכל חלק מכאני יש בלאי.

לכן יש הרבה טענות על בארן אין או ברייק אין. לתת לאלמנט לפעול כמה שעות טובות בכדי להגיע ליכולות האמיתיות שלו.

חלק יגידו פסיכולוגי חלק יגידו משמעותי. אבל יש כזה דבר.

 

אני לא יודע אם ההפרשים האלו משמעותיים באלמנטים זהים (בערך) שמקבלים אותו הספק (בערך) באותה תיבה (בערך) .

אבל שוב, אני לא יודע אם זה משמעותי.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בקשר לפיסקה הראשונה שלך, זה לא פסיכולוגי, זה נכון, הספידר הוא קשה שהוא מגיע עם הסאבוופר ועם התנודות הוא נימתח ונעשה רך יותר והסאב פועל טוב יותר בתדרים נמוכים.

 

בקשר לפסקה השניה, גם אם שני הסאבוופרים באותה תיבה משותפת בלי מחיצה אפילו עם יהיה שינוי בין אחד הסאבוופרים השינוי לא יהיה מספיק משמעותי כדי לגרום נזק,

יהיה יותר נזק אם זה 2 סאבוופרים שלא מחוברים במקביל אלה ל2 מגברים זאת אומרת שני גישורים שונים, ולכן תנודה שונה של סאב אחר יגרום להתנגדות תזוזת הסליל של הסאב והמגבר יתנהג באופן שונה בגלל שהסליל יכול ליצור מתח חוזר בגלל שהוא זז בגלל התנודות של הסאבוופר השני.

 

תמיר

פורסם

אם כך אין בעיה :).

 

מה קורה אם מדובר בשני סאבים שאמורים להיות זהים אבל יוצרו בתקופות שונות ויש הפרשים קטנים לדוגמא במהלך שלהם או בהתנגדות שלהם סתם בגלל טיב החומרים שסופק למפעל באותה התקופה או דברים כאלה. לא במצב שאחד תקול אלא במצב שהם טיפה שונים.

 

האם אז יש בעיה או שזה עדיין כל כך זניח שזה לא חשוב?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

סאוופרים עם התנגדויות שונות, שמחוברים במקביל אסור לחבר בתיבה משוטפת, גם שהם שונים, הם צריכים להיות זהים מבחינת התנגדות אבל אם זה אותו סאבוופר שיוצר בתקופות שונות אבל עדיין אותו אלמנט לא צריך להיות בעיה כלל וכלל.

 

תמיר

פורסם

שאמרתי התנגדות שונה הכוונה לכך שבגלל איכות החומרים או משהו כזה יהיה הבדל בהתנגדות האמיתית למרות ששניהם מוצהרים אותו הדבר...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...