Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כאמור בכותרת:

אני זקוק לטנדר עד 7K ש"ח

אין יותר מידי דרישות, רק חסכוני בדלק, ושלא עושה צרות

כל מה שעולה לי כרגע לראש, זה סובארו טנדר.

 

מי שיש לו עוד הצעות, אני אשמח לשמוע :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רנו אקספרס 1.4 משנות ה 90 (אם זה עונה לדרישות הטנדר כי לא ציינת איזה סוג של טנדר אתה רוצה), אפשר לנסות לחפש אחד במצב טוב (לא בטוח שיש כזה), ואז אולי לא יעשה הרבה צרות וצריכת הדלק לא תהיה גבוהה.

פורסם

טנדר או טנדרון?

 

טנדר עד 7K זה רק מיצובישי L200 בנזין שנת 92

חסכוני? אם 1:5 זה חסכוני... אז כן.

 

טנדרון זה כבר משהו אחר, רנו אקספרסים יש בלי סוף, רכב בלי שעון חום, לרוב עם מנוע בסוף חייו, עושה רושם שככה הוא מגיע מהמפעל...

פורסם

לדעתי אתה חייב טנדר פתוח..

המיצובישי תיתן לך כושר העמסה כפול מהטנדרונים.

חוץ מזה יש את הסובארו (כמעט כולם מעל 300K) יש את הסקודה (עדיף 1.6)

ושבוע שעבר ראיתי טנדר פתוח פיורינו (לא ידעתי שהגיעו לפה בגרסה ללא ארגז)

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

נמרוד, לא יפה לקרוא לאנשים שמתפרנסים גנבים !

נכון, יש הרבה שגונבים את הברזל, אבל אני מתפרנס בכבוד, משמע לא גונב, ואני מוכן להראות לך את מצבורי הברזל שיש לי בתור התחלה שהולכים לספק לי עבודה לפי טון אחד ביום, למשך חודש שלם, ואני לא גונב כלום !

חשבתי על הטנדר סקודה, השאלה אין כושר העמסה שלו ?

בואו תעזרו לי קצת, ננסה לעשות חישוב קטן:

 

על סקודה טנדר אני יכול להעמיס גג 500 ק"ג ברזל

על סובארו טנדר כמה אני יכול להעמיס ?

אם אני יכול להעמיס 1 טון שלם על מוציבישי טנדר, משמע, הוא יהיה חסכוני בדלק, כי אפשר להעמיס אותו כפול מהאחרים, וזה אומר שזה פחות נגלות, אז זה יוצא אותו כסף, נכון ?

השאלה היא כמה ניתן להעמיס על סובארו טנדר בערך.

 

תודה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

סובארו 500 ק"ג

 

פג'ו 504 מורשה 1350 ק"ג

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

פיג'ו עוד אפשר למצוא , יש אפילו אחת במצב דנדש שננהגת ע"י בחורה צעירה והרכב במצב תצוגה, שנת 87, מסתובבת בת"א....

 

הסקודה פיק-אפ היא חיית עבודה של ממש, סוחבת וסוחבת ולא נתקעת, הבעיות העיקריות הוא היעלמות הדש בורד, הוא מתפרק בכל באמפר...

haters will hate

פורסם

שיתפרק

הרכב משמש להובלות ברזל

בשביל רכב פנאי או כל מטרה שאינה הובלת ברזל, יש פוקוס, יש ג'וירייד, ויש עוד מספיק מכוניות.

 

מישהו יכול לענות לי מה כושר העמסה של סובארו ומה כושר העמסה של מוציבישי ? (סקודה אני יודע: 600)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

איציק, האמת היא שאת זה אני מוכן לספוג למרות הדלק הכואב, היה ברשותי הצעצוע בעבר, ואין חיה כמותה בסכום הנמצא בידי, אם אני אמצא אחת במצב סביר, במחיר סביר, קניתי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

פיז'ו מורשה 1340 אולי, אבל לא ישאר לך אוטו, טנדר סקודה זה לא רכב שמסיים יום עבודה. פשוט לא תגיע איתו הביתה.

טנדר מיצובישי חד קבינה יסחוב גם יסחוב 1 טון, ויעזור לך מאוד גגון, להעמסת ברזלים ארוכים.

דבר עשירי, מאיזה איזור אתה? יש לי הרבה ברזלים....


×
×
  • תוכן חדש...