Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר שיושב על מדף כבר כמה שבועות ואני מחפש מה לעשות איתו.

 

מדובר על EARTHQUAKE TNT600.

לא זבל ולא בטיח. מגבר איכותי. היה ברכב כ 4 חודשים ועוזב לטובת סיוע לשידרוג עצבני.

יש עוד כחצי שנה אחריות של ברוקס + חשבונית (אחריות עד 12/04/06).

 

http://www.earthquakesound.com/TNT.htm

 

65 ואט לערוץ, 200 לגישור.

יש לו קרוסים של 24DB מדוייקים.

S/N שלו מעל 103DB -הJBL לדוגמא הינו 80DB.

 

החברה מוכרת ומערכת בחו"ל הרבה יותר מאשר שהיא מוכרת או בעלת מוניטין בארץ. לשם דוגמה אתם יכולים לראות היכן היא מדורגת בפורם אמריקאי גדול, היא מדורגת GOOD יחד עם סאונדסטרים, אלפיין, הליקס ופניקס גולד:

http://www.caraudioforum.com/vbb3/showthread.php?t=211119&highlight=earthquake

 

 

באנגליה מגבר כזה עולה 249 פאונד שזה יותר קצת יותר מ-2,000 שקל

http://thebassbin.co.uk/shop/product/products_id/1073.html

 

בארץ חדש עולה

1340 בצ'יפר

http://www.cheaper.co.il/product.as...412&CatCode=155

 

או 999 אצל ברוקס

http://www.lanzar.co.il/Product.asp...t1ID=4&Cat2ID=9

 

 

אני נמצא רוב הזמן בירושלים, מספר פעמים בשבוע אני נמצא ברמת גן אבל זה בד"כ במסגרת התקלות של מקום העבודה.

 

מחיר מבוקש 550 שקל (אני מראש מבקש מחיר ריאלי לשני הצדדים ואין לי כך לבלבולי מוח מיותרים) גמישות מסויימת תנתן לירושלמים.

 

פניות בהודעה פרטית.

P1010007 (Medium).JPG

P1010008 (Medium).JPG

P1010009 (Medium).JPG

P1010011 (Medium).JPG

P1010012 (Medium).JPG

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

×
×
  • תוכן חדש...