Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבלו את החוצפה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי בכלל במה זה עוזר....



חוץ מלסחוט מאיתנו עוד כספים.

 

עוד גם על האוויר שאנחנו נושמים ייקחו כסף.............

Polo 2012

פורסם

זה מה שקורה שאנשים שנוסעים עם נהג ורכב צמוד ולא מודעים לשום בעיה של פשוטי העם יושבים וממציאים חוקים כדי לטפח את הקרס היפה שלהם...

פשוט מגעיל! המדינה הזאת פשוט מגעילה!

פורסם

בשביל עומס? הרי גם בנתיב הזה יהיה עומס מה הקישקוש הזה?

 

מעניין אותי איך יתבצע חיוב האגרה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

את האמת אני לא מאשים את חברי הכנסת והשרים על החלטות כאילו

 

יש להם ברכבים ( שהם על חשבונינו ) ווילונות , והם לא רואים מה מתרחש בחוץ.

 

הערה :

את האמת .... הייתי קורא לעם ישראל להתארגן לשבוע ימים ויתחיל ליסוע באוטובוסים ומוניות ורכבות

רק לשבוע אחד

 

ותראו איך לא יעיזו לחזור על הצעות כאילו

חוץ מזה שמחירי הדלק ירדו משמעותית כי אף אחד לא צריך אותו .

 

שיכולים:

את האמת ... עדיף לי ליסוע במונית מאשר לשלם 6 שח' לליטר דלק

גם ככה אני נוסע ומחנה את האוטו עד סוף היום

 

וכך אני חוסך קילומדרג' , דלק , ביטוח , וחוסך את מחיר הרכב

 

תחשבו על זה

פורסם

יש לזה גם צדדים חיוביים:

החוק קובע גם כי זכיין המפעיל נתיב ציבורי באישור משרד התחבורה, יידרש להפעיל חניון "חנה וסע" ללא תשלום בכניסה לנתיב, ממנו יפעלו קווי אוטובוס למרכז העיר אליה מוביל הכביש. הנסיעה באוטובוס תהיה אף היא ללא תשלום.

במילים אחרות - אנחנו יכולים ליסוע לת"א עם האוטו; לא לדאוג לחניה, פקקים, דו"חות וכו', ואפי' לחסוך את עלות הדלק בפקקים האיומים של העיר.

פורסם
יש לזה גם צדדים חיוביים:

במילים אחרות - אנחנו יכולים ליסוע לת"א עם האוטו; לא לדאוג לחניה, פקקים, דו"חות וכו', ואפי' לחסוך את עלות הדלק בפקקים האיומים של העיר.

 

עוד לא למדת שאנחנו בישראל ואין דבר כזה חינם...

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם
יש לזה גם צדדים חיוביים:

במילים אחרות - אנחנו יכולים ליסוע לת"א עם האוטו; לא לדאוג לחניה, פקקים, דו"חות וכו', ואפי' לחסוך את עלות הדלק בפקקים האיומים של העיר.

 

 

ובטח יהיה רק אוטובוס אחד פעם ב 4 שעות..

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
את האמת אני לא מאשים את חברי הכנסת והשרים על החלטות כאילו

 

יש להם ברכבים ( שהם על חשבונינו ) ווילונות , והם לא רואים מה מתרחש בחוץ.

 

הערה :

את האמת .... הייתי קורא לעם ישראל להתארגן לשבוע ימים ויתחיל ליסוע באוטובוסים ומוניות ורכבות

רק לשבוע אחד

 

ותראו איך לא יעיזו לחזור על הצעות כאילו

חוץ מזה שמחירי הדלק ירדו משמעותית כי אף אחד לא צריך אותו .

 

שיכולים:

את האמת ... עדיף לי ליסוע במונית מאשר לשלם 6 שח' לליטר דלק

גם ככה אני נוסע ומחנה את האוטו עד סוף היום

 

וכך אני חוסך קילומדרג' , דלק , ביטוח , וחוסך את מחיר הרכב

 

תחשבו על זה

עוד חודש אני מתגייס אישית לא יהיה אכפת לי לנסוע באוטובוסים או רכבות במקום ברכב של ההורים כי אז גם ככה זה יהיה חינם

 

ואישית, עם איך שנראים המצב של המוניות והאוטובוסים אני הייתי חושב פעמים אם לעודד נסיעה בהם.

אוטובוסים עושים טובה שהם עוצרים ליד מדרכה וכמובן נהגים לא סבלניים, מנסיון יצא לי הרבה לנסוע בקוים העירונים של קרית גת, אשקלון ואשדוד ושם בכלל כמעט כל האנשים שנוסעים באוטובוס הם נערים בגיל העשרה, עולים חדשים ופנסיונריםץ

וגם מוניות יש נהגים עם פה מאוד מגעיל שמאוד מפתיע אותי איך הצליחו לקבל אותם לעבודה במונית וזכור לי הרבה מקרים שנסעתי ו"הפרעתי" לנהג מונית וחטפתי ממנו ים קללות וניבולי פה אפילו שהיו בתוך המונית נוסעים.

 

ועוד משהו אני הייתי בפולין לפני שנתיים, מדינה שבכללי ישראל יותר מפותחת ממנה ופשוט נדהמתי מתרבות הנהיגה שלהם יחסית לישראל, העיר הזאת בנויה ממערכת גדולה של אוטובוסים מוניות וחשמליות, כל צומת ראשית מנוהלת באמצעות מערכת של רמזורים עם כיכר מרובת נתיבים, הנהגים שמה סבלניים, וביחס לערים כמו ת"א וירושלים, בקושי יש בפולין פקקים (ואני מדבר על רחובות ראשיים בורשה ובקראקוב) ויצא לי לנסוע כמה פעמים שם בחשמליות ומוניות וחשוב לציין שהיחס של הנהגים שמה אדיב מאוד וסבלני.

 

ולא נדבר על מיסוי שמה, אני ראיתי באחד העיתונים מודעה ששמה הראתה שסיטרואן C3 עולה שם 30,000 זלוטי (36,000 שקלים בערך אז) ולשם השוואה C3 בישראל עלתה 110K.

 

מה שאני בעצם בא להראות פה זה איך מדינה כמו פולין, מדינה מזרח אירופאית שישראל ממש לא נופלת ממנה ואפילו שהרס מלחמת העולם השניה עדין משפיע עליה, תרבות הנהיגה, התחבורה הציבורית ומצב הכבישים יותר טוב בהרבה מישראל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תגובה בקשר לפולין.

 

התחבורה הציבורית בארצות אירופה אינה מנוהלת כמו בארץ. בארץ זה כמו מדינה קומוניסטית שבה כולם חברים (חבר אגד, דן למי שלא הבין). שם לנהג הוותיק יש מנוית ואם משהו מתלונן אז באמת אבל באמת לא עושים כלום לנהג מתוך ניסיון. למשל יום אחד התלוננתי על הנהיגה הפרוע וחוסר הסבלנות של הנהג כלפי הנוסעים (התחיל לצרוח על אנשים) וברגע שהתלוננתי באו עוד 4 איש להתלונן על אותו הנהג.

התשובה שלהם הייתה זה מה יש נטפל בזה אחר כך. כעבור מספר דקות ראיתי את הנהג מעביר צחוקים עם האחרי שלו.

ובחו"ל : התלוננת על הנהג רוב הסיכויים שימצא את עצמו יום למחורת בלישכת העבודה.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם


 

 

עוד גם על האוויר שאנחנו נושמים ייקחו כסף.............

בפלאפון קוראים לזה זמן אוויר...ולא הבנתי את הקטע של הענישה-נהג משתמש בנתיב,משלם,ואחרי 5 פעמים לא יתנו לו לחדש רישיון?!...אולי אני דיסלקט והכוונה ללא משלמים,אבל זה לא רשום.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בפלאפון קוראים לזה זמן אוויר...ולא הבנתי את הקטע של הענישה-נהג משתמש בנתיב,משלם,ואחרי 5 פעמים לא יתנו לו לחדש רישיון?!...אולי אני דיסלקט והכוונה ללא משלמים,אבל זה לא רשום.

אני איתך

מה ז''א האימרה הזאת

אם כבר הסכמתי לשלם אז מה איכפת להם שאני ישתמש בנתיב כרצוני

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

×
×
  • תוכן חדש...