Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש דוחות של כ4 שנים

 

מדובר על 22 תיקים פתוחים בתקופה של 4 שנים

 

מה יכול לעשות בשביל חידוש רישיון במקרה וזה יתאפשר ולהפחית מסכום הקנסות הכולל?

 

רק פיגורים זה בערך מחצית אם לא יותר מהסכום הכללי.

 

מה לעשות במקרה כזה ומה הסבירות לקבל את הרישיון עם כמות כזאת של דוחות?

 

נגמר לו התוקף כבר לפני כחצי שנה,והוא בלי רישיון.

 

אז מה לעשות שיחדשו לו אותו ואם כן יסכימו להוריד אז בכמה אחוז לדעתכם הקנס הכללי ירד?

 

תודה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יכול להיות שאתה צודק שמר,

 

אבל אני מאמין שאם הוא יבוא אליהם למשל עם 15K מזומן, ויגיד להם "זה מה שיש לי" - הם לא יתווכחו יותר מדיי וכל הדוחות ישולמו.

השאלה היא מה הרף המינימלי שלהם. בכל זאת, 16K זה לא משהו נורמלי.

Back to the original - NC again.

פורסם

TB זה נורמלי מאוד.

אני מכיר מישהו שנאלץ לשלם כ 20 אלף ש"ח ולא הסכימו להוריד לו גרוש!

 

מה שכן אולי יסכימו לפריסת תשלומים בכרטיס אשראי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יכול להיות שאתה צודק שמר,

 

אבל אני מאמין שאם הוא יבוא אליהם למשל עם 15K מזומן, ויגיד להם "זה מה שיש לי" - הם לא יתווכחו יותר מדיי וכל הדוחות ישולמו.

השאלה היא מה הרף המינימלי שלהם. בכל זאת, 16K זה לא משהו נורמלי.

 

הבן גם חייב להוצאה לפועל 92 K ....

 

יש אפשרות במקרה כזה לבקש "חקירת יכולת"?

פורסם
TB זה נורמלי מאוד.

אני מכיר מישהו שנאלץ לשלם כ 20 אלף ש"ח ולא הסכימו להוריד לו גרוש!

 

מה שכן אולי יסכימו לפריסת תשלומים בכרטיס אשראי

 

יש לך מושג לכמה מקסימום תשלומים יסכימו ואיך אם החשבון בנק של הבן אדם מעוקל?

פורסם
הבן גם חייב להוצאה לפועל 92 K ....

 

יש אפשרות במקרה כזה לבקש "חקירת יכולת"?

זה הוא צריך לבקש מעורך דין.

אם יימצא שהוא באמת לא יכול לשלם את כל החובות שלו אז יעשו לו פריסת תשלומים נוחה (עד הקבר כניראה...). אבל זה הרבה יותר מסובך ממה שזה נשמע (אם יש לו בית על שמו או רכב על שמו אז מן הסתם לא יאשרו לו את זה וכו'.

בקיצור, שיתייעץ עם עורך דין.

Back to the original - NC again.

פורסם
הבן גם חייב להוצאה לפועל 92 K ....

 

 

כמה?! איך בן אדם מגיע לחובות של 92000 ש"ח וקנסות של 16000 ש"ח?! ניחוש פרוע: הימורים בקזינו.

שיפנה דחוף לעורך דין, לפני שההוצאה לפועל יתחילו לעקל לו את הרכב והדירה (אם יש כאלו).

 

בנוגע ל "פריסת תשלומים נוחה": 108,000 ש"ח קצת לקשה לפרוס לתשלומים. גם אם הוא פורס את החוב ל-40 שנה יוצא לו 2700 ש"ח בחודש...

פורסם
בנוגע ל "פריסת תשלומים נוחה": 108,000 ש"ח קצת לקשה לפרוס לתשלומים. גם אם הוא פורס את החוב ל-40 שנה יוצא לו 2700 ש"ח בחודש...
2700 בשנה.

 

225 לחודש.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

זה לא רק קזינו, חוויתי ואני עדיין חווה על בשרי את הדמוקרטיה והגועל הישראלי.

 

תפתח עסק ואחרי 3 חודשים נראה אותך נופל עם חובות יותר גבוהים פי 3 ממה שצויין פה בהוצאה לפועל.

 

כל זה תודה לבנק הנחמד שהחליף מנהלת והיא החליטה לסגור חשבונות שלא נראו לה ולעשות אנשים מוגבלים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
כמה?! איך בן אדם מגיע לחובות של 92000 ש"ח וקנסות של 16000 ש"ח?! ניחוש פרוע: הימורים בקזינו.

שיפנה דחוף לעורך דין, לפני שההוצאה לפועל יתחילו לעקל לו את הרכב והדירה (אם יש כאלו).

 

בנוגע ל "פריסת תשלומים נוחה": 108,000 ש"ח קצת לקשה לפרוס לתשלומים. גם אם הוא פורס את החוב ל-40 שנה יוצא לו 2700 ש"ח בחודש...

 

אוקיי אני אסביר לך בכמה מילים:

 

זה התחיל עם -12K בבנק

אחרי זה נתנו לו הלוואה בבנק לא יודע באיזה תנאים עוד 40K

הוא לא עמד בהתחבויות זה כרגע עומד על 74K עם ריביות ענקיות!

 

לחברת "פלאפון" הוא היה חייב 7K לא עמד בלוח"ז של התשלומים ,וכיום החובה עומד על 18K....

 

 

קנסות של 4 שנים בס"כ של כ7K שלא שולמו מעולם הפכו כבר ל16K ,אז אתה רואה מה זה חוב של 108K בלי הפסד בקזינו?


×
×
  • תוכן חדש...