Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקור אצל בני.ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי שבוע שעבר אצל בני.ל לצורך תיקון בעיה ברכב אופל אסטרה 96 1.4 אוטומטית.

הרכב נוסע נסיעות קצרות בעיר כתוצאה מכך נהייתה בעיה בשסתום ת.הילוכים בשל עבודה מרובה של העברות הילוכים בתוך העיר ונסיעות קצרות.

הבעיות שבני טיפל בהן הן אורות רוורס שלא תמיד נידלקו והאות S מהבהבת בלוח השעונים. 2 הבעיות נובעות מאותו בעיה.

בקיצור בני ידע ישר במה הבעיה עוד לפני שאמרתי מה הבעיה, פירק את החלק, ניקה ביסודיות,הסביר את הבעיה והחזיר הכל למקום.(לצערי לא אין לי תמונות, לא לקחתי את המצלמה). כנראה שבשנה הקרובה תיהיה פתיחת ראש לצורך החלפת אטם ראש בשל נזילת מים מעצבנת...

 

נכון לעכשיו, הכל עובד ללא בעיות טפו טפו טפו והמחיר שהוא לקח יחסית למה שהיו לוקחים במוסך מרכזי קטן פי כמה.

 

אגב,SAMIRO פעם שלחת לי הודעה בפרטי שבאוטו של אבא שלך באופל קורסה שנת 98 נידלקת לפעמים האות S כשקר. אם עדיין לא פתרת את הבעיה, אני חושב שבני יפתור אותה

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...