Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצרף סקיצה של המשאבת דלק שלי בפונטו.

העיגול הוא המשאבה, והפינים הם המחברים של הצינוריות דלק.

הצינורית התחתונה נפרדת די בקלות מהפין שעל המשאבה.

אך בפירוק הצינורית העליונה ישנו קושי מסויים, ישנו קו מקווקו בסקיצה, שמסמן איזשהוא צינור דלק עבה מאוד (כנראה ההזנה למיכל).

 

אם רק הייתה אפשרות לתת סיבוב קל למשאבה כולה (נגד כיוון השעון) ואז היה קל לנתק את הצינורית העליונה.

1. האם הדבר אפשרי ?

2. האם ע"מ להחליף את הפילטר דלק אני צריך לנתק את 2 הצינוריות ? או שרק התחתונה מספיקה ?

 

ד"א, כשניתקתי צינורית אחת, דלק יצא בזרימה איטית החוצה מהמחבר, איך אפשר למנוע זאת ?

פונטו.JPG

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

לא הבנתי מדוע פירקת את הצינור ממשאבת הדלק.

כן, כדי להחליף את פילטר הדלק,צריך לפרק את שני צינורות הדלק.

כדי למנוע זרימה לאחר פירוק הצינור,פתח את מכסה הדלק(לפני הפירוק)

הדלק נוזל כשהאוטו ביום חם עומד,נוצר לחץ בטנק שדוחף את הדלק דרך הצינור.

(מה שלא כך בזמן נסיעה)

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
לא הבנתי מדוע פירקת את הצינור ממשאבת הדלק.

כן, כדי להחליף את פילטר הדלק,צריך לפרק את שני צינורות הדלק.

כדי למנוע זרימה לאחר פירוק הצינור,פתח את מכסה הדלק(לפני הפירוק)

הדלק נוזל כשהאוטו ביום חם עומד,נוצר לחץ בטנק שדוחף את הדלק דרך הצינור.

(מה שלא כך בזמן נסיעה)

בברכה

דוד

אני מעוניין לפרק את הפילטר דלק, ולכן אני צריך לנתק את הצינוריות דלק.

יש למישהו רעיון מה אני אמור לעשות ? איך אני מנתק את הצינורית העליונה ? האם אפשר לתת סיבוב נגד כיוון השעון למשאבה ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אתם מתכוונים לפילטר רשת שנמצא בתחתית המשאבה?

כן ניתן לסובב,בעת הוצאת המשאבה ממקומה,צריך להיזהר לא לדפוק את המצוף.

בעת ההרכבה המשאבה חייבת לחזור למצב כמו לפני הפירוק,אם לא כך שעון

הדלק יזייף.

 

בברכה דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני מתכוון להחליף את הפילטר דלק באוטו (שנמצא מעל הגלגל הימני אחורי).

אמרו פה בפורום שלפני הפירוק של הפילטר דלק, יש לנתק את הצינוריות שהולכת למשאבה (מחשש לשבירה של הפינים במשאבה עצמה, עכשיו הכל מובן ?!)

אני מחכה לתשובה של התותחים בני ? רפי ?

אולי הם בהכנות ליום כיפור (כפרות, מקווה.....).

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
אני מתכוון להחליף את הפילטר דלק באוטו (שנמצא מעל הגלגל הימני אחורי).

אמרו פה בפורום שלפני הפירוק של הפילטר דלק, יש לנתק את הצינוריות שהולכת למשאבה (מחשש לשבירה של הפינים במשאבה עצמה, עכשיו הכל מובן ?!)

אני מחכה לתשובה של התותחים בני ? רפי ?

אולי הם בהכנות ליום כיפור (כפרות, מקווה.....).

 

שלום וחג שמח.

קודם כול אתה צודק לגבי המשאבה!!!

יש לנתק רק את הצינור שהולך למסנן איין צורך לנתק את השני.

הצינור מחובר אם תפס פלסיטק יש עלו לחצן תיסתקל היטב ותראה לחץ ותוציע את הצינור.

בהצלחה..

 

בברכת חג שמח וגמר חתימה טובה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

צירפתי תמונה של המשאבה ב 2 הטלים (מלמעלה ומהצד).

חדי עיין יוכלו להבחין כי ישנו צינור עבה ושחור שמפריע לניתוק של אחד הצינוריות שבמשאבה.

איזה מהצינורות חיוניים ע"מ שאני אנתק את הפילטר דלק ?

 

ישנה גם תמונה של פלאגים ופילטר מקורי שקניתי ממיר חלפים.

האם זהו הפלאג המומלץ של פיאט (CUPRUM) ? - הבנתי שהמומלץ "מירלי" או משהו כזה ?!

 

מה אתם אומרים על הפילטר ? - יש לי הרגשה שהוא לא מתאים...... כי ראיתי את המיקום של הפילטר הקודם, נראה כאילו זה לא יכנס במקום הישן....

 

הבחור במיר חלפים אומר שזה בטוח מתאים, כי הוא שלף את זה לפי תוכנת מחשב ולפי מספר שלדה, נו... שיהיה

מבט מהצד.jpg

מבט מלמעלה.jpg

הפילטר והמצת.jpg

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בני ל. שלום!

תודה שפעם ראשונה מאז כניסתי לפורום,אני צודק,כן ירבו.

לא מבין את הקטע של לפרק צינור מהמשאבה,אני מפרק באונו את הפילטר דלק

בלי לגשת למשאבה,אף פעם לא נשבר לי פין.למה לגשת למשאבה?

אולי אתה מתכוון לאנשים לא מיומנים?

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
בני ל. שלום!

תודה שפעם ראשונה מאז כניסתי לפורום,אני צודק,כן ירבו.

לא מבין את הקטע של לפרק צינור מהמשאבה,אני מפרק באונו את הפילטר דלק

בלי לגשת למשאבה,אף פעם לא נשבר לי פין.למה לגשת למשאבה?

אולי אתה מתכוון לאנשים לא מיומנים?

 

בברכה

 

דוד

 

שלום.

ידידי באונו מסנן הדלק מורכב בתא המנוע.

בפונטו הוא מורכב בבית הכנף האחורי ימין לא רחוק ממיכל הדלק. הצינור הוא מפלסטיק קשיח וביזמן המשיכה הוא אוהב לישבור את הפיה ממשאבת הדלק .

מקווה שהבנתה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
צירפתי תמונה של המשאבה ב 2 הטלים (מלמעלה ומהצד).

חדי עיין יוכלו להבחין כי ישנו צינור עבה ושחור שמפריע לניתוק של אחד הצינוריות שבמשאבה.

איזה מהצינורות חיוניים ע"מ שאני אנתק את הפילטר דלק ?

 

ישנה גם תמונה של פלאגים ופילטר מקורי שקניתי ממיר חלפים.

האם זהו הפלאג המומלץ של פיאט (CUPRUM) ? - הבנתי שהמומלץ "מירלי" או משהו כזה ?!

 

מה אתם אומרים על הפילטר ? - יש לי הרגשה שהוא לא מתאים...... כי ראיתי את המיקום של הפילטר הקודם, נראה כאילו זה לא יכנס במקום הישן....

 

הבחור במיר חלפים אומר שזה בטוח מתאים, כי הוא שלף את זה לפי תוכנת מחשב ולפי מספר שלדה, נו... שיהיה

בני, אתה יכול לענות לי בבקשה על השאלות (המודגשות) ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
בני, אתה יכול לענות לי בבקשה על השאלות (המודגשות) ?

 

שלום.

הצינור שאתה צריך לנתק הוא התחתון בתמונה. אם תשים לב אתה תראה שיש סימן של חץ על החיבור ליד הצינור שמראה את כיון זרימת הדלק.

העליון זה דלק חוזר למיכל מהמנוע. התחתון זה הצינור שהולך למסנן וממנו למנוע.

המסנן ניראה מתאים וגם הפלגים. (החנות שרכשתה ממנה את החלפים היא חנות טובה ויודעת מה לתת

בעיקר אם הבאתה מיספר רשוי).

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

העליון זה דלק חוזר למיכל מהמנוע. התחתון זה הצינור שהולך למסנן וממנו למנוע.

בברכה בני ל.

בני, אני בבעיה.....

ישנו צינור שחור עבה (רואים אותו בתמונה) שמפריע לי לנתק את הצינור התחתון....

יש לך איזה טיפ לתת לי ? אולי לסובב את המשאבה כולה (נגד כיוון השעון ?)

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
בני, אני בבעיה.....

ישנו צינור שחור עבה (רואים אותו בתמונה) שמפריע לי לנתק את הצינור התחתון....

יש לך איזה טיפ לתת לי ? אולי לסובב את המשאבה כולה (נגד כיוון השעון ?)

 

שלום.

אתה רוצה לשמוע ממני?

אם אתה רואה שאתה מיסתבך אל תיגע!!!

תגיע אלי בהיזדמנות ואני יעזור לך חבל שתיגרום נזק מיותר.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בני, אני בבעיה.....

ישנו צינור שחור עבה (רואים אותו בתמונה) שמפריע לי לנתק את הצינור התחתון....

יש לך איזה טיפ לתת לי ? אולי לסובב את המשאבה כולה (נגד כיוון השעון ?)

נתת לעצמך טיפ מצויין,

 

לשחרר מעט את האום פלסטיק, ולסובב את המשאבה מעט כדי לתת לצינור דלק להשתחרר ללא נזק.

×
×
  • תוכן חדש...