Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

בקרוב אני טס לאיטליה לשבוע ומוזמנת לי אלפה 156,השאלה היא:

מה עדיף לקחת,מנוע דיזל או בנזין?

כמות הנסיעות תהה גבוהה(אני מתכוון לחרוש שם את חבל טוסקנה+מילאנו+מה שעל הדרך)

ההשכרה של מנוע דיזל יותר יקרה ב20% לערך וחישוב פשוט יבהיר לי אם אני חוסך או לא,הצרה

היא שאני מרגיש פספוס לקחת כזה רכב עם מנוע דיזל(איבוד כח+רעש מהנה+חווית אלפה אמיתית)

 

מה המלצתכם?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

בזמנו קיבלתי באיטליה 156 עם מנוע 1.8.

 

אם מדובר על אותו נפח,אני מציע לך לקחת את לוגמת הסולר,היא הרבה יותר חזקה!

ד"א לטעמי היא גם יותר חזקה (לפחות ביום-יום) מה-2.0 ליטר.

מובטחת לך הנאה חזותית מהרכב(חוץ ופנים) והנאה גדולה מהשלדה המצויינת.

תהנה

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

קודם כל, שים לב שאמנם ביקשת אלפא 156, אבל מה שהוזמן עבורך זה רכב מקבוצה מסוימת ולא דווקא האלפא. אל תשמור יותר מדי ציפיות לאלפא שלך, יכול בהחלט להיות שתקבל רכב "שווה ערך" אחר, קצת פחות סקסי.

 

לגבי המנוע - הייתי בוחר בדיזל. אני מציע לך לקרוא את החוויה שלי ממנוע הדיזל של פונטו ששכרתי שם - הדיזל הוא לא מה שאתה חושב שהוא. הוא בהחלט יפתיע אותך בביצועים, במיוחד אם מדובר במנוע הJTD של פיאט, שאמור להיות חזק ובריא.

 

אגב, תכין דינרוס לנסיעות על האוטוסטרדה. הם יקרות ממה שזה נדמה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לי קרה אותו דבר!

 

הזמנתי מפורשות 156 ורצו לתת לי וקטרה,התעקשות ישראלית טיפוסית סידרה את העניין...

אין צורך להכנס לכבישי אגרה אלא אם רוצים לקצר זמנים,מפה טובה ונווטת במושב ליד ורואים את איטליה האמיתית(בייחוד באזור טוסקנה).ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

תודה על התגובות העיניניות..חשבתי לעצמי,אם אני טס לאיטליה אז להגשים כמה חלומות...אתם אומרים דיזל...סבבה.

ד"א,זוג שחזר משם לפני חודשיים אמר לי שהכבישים "מפוצצים"בשוטרים...:roll: האם נכון הדבר?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

נכון חלקית.

 

הכבישים מפוצצים בשוטרים, הם נמצאים בכל פינה.

אבל, באופן מפתיע ומאוד לא ישראלי, הם משתדלים להתעסק עם דברים חשובים באמת, כמו להעביר חבורה של ילדי בית ספר את הכביש, או לעמוד על האוטוסטרדה ולסמן לנהגים לעבור לנתיב השמאלי, 12 קילומטר לפני שפוגשים את המשאית שאוספת את הזבל שהגיע לצידי הדרך (!!).

 

בקיצור, אם אתה נוסע לשם כדי לנהוג - תרגע. אף אחד לא מחפש שם אף אחד, מה גם שאתה הולך להיות אחד האיטיים שם.

מה שכן, הפקחים העירוניים עושים עבודה חרוצה במיוחד בחלוקת דוחות. עשה לעצמך טובה, ואל תחנה ללא תו חניה. לנו זה עלה 100 ומשהו יורו...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
צביקה ידידי,אני נוסע לשם על מנת לשנות את מצבי המשפחתי בת"ז...:wink:

בחייאת, כאן בפורום אתה לא צריך לספר את החירטוטים שאתה מספר לחברה' מהעבודה כשהם שואלים "למה איטליה?! יש אחלה דילים לטורקיה ב322 וחצי דולר?!"

תגיד ת'אמת - חם לך על האלפא!

 

:wink::wink:

 

שיהיה במזל טוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אתה לא שפוי...יאללה...תפסת אותי..:oops: "אני נוסע כילד(26)אחזור כגבר...
עד איטליה אתה נוסע בשביל לז***??

 

סתם,סתם.גם אנחנו בבירורים על האזור בשביל ירח דבש (אני נוסע לאיטליה גבר וחוזר סמרטוט) וגם אני ביקשתי לבדוק על 156. מניסיון של אישפוז שנמצא שם ברגעים אלז ממש ומאינספור בדיקות ונידנודים עולה שככל הנראה האיטלקים די מזכירים ישראלים בקטעים האלה- אתה מזמין דבר אחד ומקבל דבר אחר. אתה מזמין 156 ומקבל מונדאו. בשבילם 156 זה לא בדיוק כזו אטרקציה היסטרית והם לא ממש יבינו למה אתה מתעקש על 156 ולא על נגיד וקטרה. אני בקשר עם כמה חברות השכרה ואף אחד שם לא ממש מבין מה אני רוצה מהם...

 

קודם כל,תקפיד שהרכב יהיה ממוזג.בשבילנו זה טריוויאלי אבל בשבילם זה אקסטרה.

 

תתעקש על דיזל.יכולים להביא לך בנזין כמו שיכולים להביא לך ווקטרה במקום 156. ד"א- קח בחשבון שאם המטרה היא ליסוע כל היום 200 אז בסופו של דבר הדיזל יהיה שתיין לא קטן. עם מגדש פתוח בגדישה מקסימאלית,שום טורבו דיזל לא חסכוני במיוחד.

 

שנית- מבדיקות שאני עושה כרגע מסתבר שבניגוד למה שחשבתי דווקא יכול להיות יותר זול להשכיר בהזמנה מהארץ ולא מחברה מקומית.

 

אני הולך על רכב בסדר גודל של 147 או 307 או פוקוס.כולם דיזל. אם יהיה במקום עצמו 156 אני אשדרג.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

חברים...הדלקתם אותי ברמות על...צלצלתי לסוכנת והתחלתי לתת בא שעורי תורת אלפה.אני לא מתכוון להתפשר (מה עוד שאנחנו שתי זוגות...)הייתי באירלנד בסוכות שעבר שילמנו סופר אקסטרא בשביל רכב גדול וכשנחתנו מסתבר שבאירלנד קיים חוק שעד גיל 29(!!!)לא ניתן להשכיר רכב בגודל כזה,אני אוסיף תמונות של האיביזה1200(!!!)שקיבלנו.

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=7181716&alid=290078&uid=B4B846FE44E54D41A04C686DEEDBEA38&AlbumIsOpen=False

 

http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=7181771&alid=290078&uid=B4B846FE44E54D41A04C686DEEDBEA38&AlbumIsOpen=False

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

ממליץ לך לא לנהוג במרכזי ערים צפופות בעיקר לא ברומא , אלא אם נהגתה שם בעבר .

עדיף להשכיר מהארץ יותר זול מניסיוני . תהנה מהטיול וממכונית מרווחת צא מהאלפא.

טיול נעים .

פורסם

קודם מזל-טוב שנה טובה ונסיעה מהנה. איטליה משגעת. הנהגים הזריזים שלה מאד אדיבים, כמעט ולא שומעים צופרים. כאשר מרגישים כי אתה קצת אבוד על הכביש, בדרך כלל הם עוצרים מעצמם ועשים תנועה לבבית לפנות לך את הדרך , לכן ,כדאי להתרגל למזגם ולהמזג בו, זה פשוט מנעים את השהות.

 

באשר להשכרת רכב. אני משכיר הרבה רכבים בחו"ל. תמיד מבקש דיזל , אולם לפי הכללים זה נשאר בגדר משאלה REQUEST. עד היום : 95% קיבלתי כמבוקשי , בייחוד מקטגוריה C ומעלה. אין עלות נוספת על דיזל! לכן חבל להתעקש על דגם, דיזל עדיף , היום מכוניות הדיזל מספקות את הסחורה וחוסכות הרבה מזומנים.

נסיעה טובה.

נב. תשתה קצת קיאנטי בשבילי.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

תודה על העצות,אך זהו חלום וותיק שלי לנהוג באיטליה על אלפה,אם לא תהה ברירה.ארד מהרעיון,לא אתן לזה להרוס הטיול..בנוגע להוספת תשלום על הדיזל,אתה בטוח שזה ללא תוספת עלות?אם כן,הסוכנת שלי (שהמבטא הצרפתי שלה גם כך מביא לי את הסעיף)הולכת להכנס לעימות לא קטן איתי.ולגבי הרכב-אני לא הולך "להשתגע"שם בכבישים,סיימתי עם זה לפני מספר שנים(לא לחלוטין,איפה ההנאה?:-P )כי בחו"ל אני בטריטוריה זרה+מסרו לי כי יש מספר לא מבוטל של מצלמות מהירות בכבישים שם...אה..וזה גם מסוכן..

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...