Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני עומד לקנות רמקול 6X9 שיחובר לHU (פרט חשוב!)..

מאחר ואין לי סאב באוטו רציתי לקבל המלצות והצעות לרמקול 9*6 חזק שינוצל בצורה המירבית מהגברת

פנל (22 RMS) ויתן באס חזק ונמוך ככל האפשר (פיצוי על סאב)..

התקציב הוא עד 500 שקל..

אשמח לקבל הצעות לאחר התנסות עם הרמקול או שמיעתו בעבר ולא על סמך נתונים יבשים..

 

תודה מראש לעונים,

בן

כל אחד והסעיF שלו...

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם אתה רוצה בס נמוך ,

http://jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=CS396E/230&CheckProduct=Y

עולה בערך 440 ש"ח.

:mm_yeah:

 

את הג'י בי אל יש לי ואני מאוד מרוצה.

 

שמעתי את המאגנט (בול פאוור 6930) והם הרבה פחות טובים מהג'י בי אל

מכל בחינה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
:mm_yeah:

 

את הג'י בי אל יש לי ואני מאוד מרוצה.

 

שמעתי את המאגנט (בול פאוור 6930) והם הרבה פחות טובים מהג'י בי אל

מכל בחינה.

 

לא דיברתי על ה6930 דיברתי על ה6940 ,כדי לך לשמוע אותם.

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

אם תסתכל בקישור, תבין שזה ב-ד-י-ו-ק אותו הרמקול,

דחפו לו עוד טויטר קטן, הפכו ל4way , אין הבדל שמיע בין 6930 ל6940.

 

 

http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_de.asp?p=1116932&pl=9&s=64

 

וגם:

 

http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_de.asp?p=1116941&pl=9&s=64

 

תסתכל גם בתמונה, שמו חתיכת פלסטיק.

 

אין מה להשוות בין רמקול jbl שהצעתי, לבין המגנט.

 

ליגה אחרת, המגנט יותר טוב מהפיוניר 260 ואט, בוודאות, אבל נחות מהjbl.

ZZR

פורסם

עמית, משום מה אני מסכים עם מידן

 

איני מאמין שיש הבדל בין ה-6930 שאני שמעתי

לבין ה-6940 שיש ברשותך.

 

ואני מסכים עם מידן לגבי זה שהוא עדיף על פיוניר (לא אוהב אותם)

אבל הוא נחות משמעותית מהג'י בי אל!

תשמע את המאגנט ומיד אח"כ תשמע ג'י בי אל... הבדל גם בצליל וגם בבאס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

השאלה אם הוא ינוצל טוב מהגברת הפנל..

לפי הנתונים שלו הוא נחות מרמקולים אחרים בתחום ה500 שקל גם בנצילות (91db לעומת 93db ברוב האחרים) וגם בתחום התדרים (50 הרץ לעומת 25-35 הרץ, למרות שאני יודע שלמשל בפיוניר הרמקול ב40 הרץ מזייף בצורה מזוויעה ועומד להתפרק)

תודה,

בן

כל אחד והסעיF שלו...

פורסם

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein


×
×
  • תוכן חדש...