Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לחבר שלי שברולט קפריס שנת 88

מנוע 5700

והוא מאוד רוצה לשפר את האוטו

ההיתי רוצה עצה מיקצועית ומפורטת

מה בדיוק הוא יכול לשפר באוטו ולהרגיש תוצאות באמת

התקציב הוא עד 10 אלף ש"ח+-

תודה מראש

בשביל ללקק דבש צריך לאכול הרבה חרא

פורסם

אני מניח שאתה מדבר על שיפורים הקשורים בתאוצה בקו ישר כי לכל השאר הקפריס היא מ-מ-ש לא האוטו הנכון.

 

אם אתה אכן מדבר על קו ישר אתה מתחיל בעמדה טובה כי המנוע הוא ה-5.7L ולא ה-5.0L.

קרא את השרשור הבא - www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75881

 

מוטי.

פורסם
שלום לכולם

יש לחבר שלי שברולט קפריס שנת 88

מנוע 5700

והוא מאוד רוצה לשפר את האוטו

ההיתי רוצה עצה מיקצועית ומפורטת

מה בדיוק הוא יכול לשפר באוטו ולהרגיש תוצאות באמת

התקציב הוא עד 10 אלף ש"ח+-

תודה מראש

קודם כל תתחיל ביישור קו ...

שיפורים פנימיים לא הייתי ממליץ כי זה לא האוטו הכי מתאים לזה אבל אם אתה באמת רוצה יש כמה אפשרויות מעניינות כמו פילטר פתוח ראם אייר או מערכות הצטה מערכות פליטה או אפילו צ'יפים שיוסיפו לך כמה סוסים

:-):-P:wink::?:roll:
פורסם

רשימה נחמדה במחיר הזה...

 

holley street avnger 680cfm vacom secandery

largeStreetAvengerNewShot.jpg

 

לאחר מכן שילך על סעפת של הדלברוק preformer rpm זולה אייכותית ועושה את העבודה.

ואם בא לו להשקיע שילך על ה airgap .

edl-7501.jpg

 

לאחר מכן שיזמין קיט של קאמשפט לא מטורף מידי עד 5000 סלד (שיחפש את המחיר והחברה שמתאימה לו).

 

לאחר מכן שיזמין גם טורק לגיר עם זווית הזדקרות highstall

tci-240900.jpg

כלומר החל מ 2000 סלד...

 

 

 

 

 

יש עוד הרבה אופציות... זה רק על רגל אחת.........

 

http://www.classiccar.co.il/articles/club_articles.asp?cat=54&club_id=4

 

 

עוד מקמות לפנות אלהם.....

http://www.classiccar.co.il/forum/forum_topics.asp?FID=10

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אני ממליץ על שידרוג מערכת ההצתה .

 

ישנם קיטים ייעודיים של חברת MSD.

 

זה משפר את הרכב פלאים, עם קצת ידע וידיים טובות הוא יוכל להרכיב זאת בעצמו.

 

ניתן למצא באיביי קיטים אפילו משומשים.

×
×
  • תוכן חדש...