Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על אלפא ספרינט שנות ה-80


XOFIRX
שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם לדעתכם הוא יהיה אוטו קלאסי ?

הרכב מאוד מיוחד, נדיר, יפה וכו'

הוא כמעט לא מופיע באתרים של אלפא ולא מזכירים אותו בכלל, למרות שאת האחות ה"סוד" מזכירים כמעט בכל מקום, כאילו אלפא לא גאים בו ומנסים להיתעלם ממנו,

ניסיתי למצוא חלקים ב-EBAY בכל מני ארצות ואין כמעט כלום, מה יעלה בגורלם של אלו שכבר קיימות ולא מוצאים להם חלקים ואז עושים קומבינות,

למה הרכב לא אהוב כמו שאר האלפות ? ובעיקר הסוד, בסך הכל האמינות זהה בכל האלפות מאותם שנתונים.

אני חושב שהרכב הולך להיות נדיר מאוד עם השנים ואולי ערכו יעלה בהתאם לכך.

אחד החלקים שאני מחפש הוא המשולש של הסמל מקדימה ועוד דברי פלסטיקה וקוסמטיקה, מישהוא יכול לעזור ?

הייתי מעוניין גם בתגובה מחן פרחי.

 

תודה

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי, אולי רק גרסאות "מיוחדות" כמו הVeloce וכדומה.

הספרינטים הראשונים התבססו על הסוד, היותר מאוחרים התבססו על ה33 (ואיבדו את הקסם).

אין בהם שום יחוד בעיני רבים, המכלולים משותפים, העיצוב הוא מין חידוש רזה וצר של הGTV והביצועים לא מלהיבים (איפה קרן והראל שיתנו לי בראש?).

בנוגע לקושי החלקים, תנסה לחפש לסוד או לכל דגם מוקדם יותר שלא יובא לארה"ב ולא היה הצלחה מסחררת באירופה.

 

מקווה שעניתי ולו במעט,

המשך יום נאה.

 

עריכה:

כזה גריל?

http://cgi.ebay.com.au/Alfa-Romeo-Alfasud-Sprint-Center-grille-last-series_W0QQitemZ4568939541QQcategoryZ31350QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

או כזה?

http://cgi.ebay.com.au/Alfa-Romeo-Alfasud-Sprint-Center-grille_W0QQitemZ4568933202QQcategoryZ31350QQrdZ1QQcmdZViewItem

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גריל כמו הראשון, אבל ניתן לראות שאין לו את המשולש מניקל או ירוק

דרך אגב הראל זה אחי

 

אופיר



f8_1_b.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שתדע שאני אוהב את העיצוב שלו הרבה יותר מאת של הסוד, ואם הייתי מוצא ספרינט 84 או מוקדמת יותר - חבל"ז.

 

 

לגופו של עניין - הסוד היתה מתקדמת מאוד לזמנה והציעה הנאה גבוהה מנהיגה, גם הספרינט בתחילתה היתה כזו, אך מאז שפיאט השתלטו על אלפא לא היו שם מכוניות מעניינות כמעט עד ה 156.

 

דווקא היום חיפשתי ב motors.ebay.com וראיתי די הרבה דברים לספרינט, כולל חלקי פח, חפש לפי "alfasud sprint".

היום עוד עוד לא זקן ונדיר מספיק להיות קלאסי של ממש, אבל בעתיד אני חושב שיהיה די מבוקש.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפא סוד ספרינט וולוצ'ה(זהו שמה המלא)הוצגה בספטמבר 76',והיתה גירסת הקופה של האלפא סוד.

היא הוצעה עם מנוע 1.5 שסיפק 85 כ"ס ומאייד בודד כפול.

מאוחר יותר נוספה גירסת 1.3(1351 סמ"ק)שסיפקה 86 כ"ס.

בשנת 83 הוצגה הספרינט עם אותו מנוע 1.5,רק בעל זוג מאיידים כפולים שסיפק 105 כ"ס.

בסוף 83' עברה הספרינט מתיחת פנים,שכללה פגושים מפלסטיק שחור שהחליפו את פגושי הניקל,ותא נוסעים מחודש,שהציע מראה מצועצע משהו.

עד 83' היתבססה הספרינט על שילדתה של האלפא סוד(4 בילמי דיסק,גלגלים קדמיים בעלי זווית שפיעה שלילית ודיסקים קדמיים במרכז הרכב,ביציאה מהגיר)והציעה התנהגות כביש מעולה ששולבה בביצועים טובים ומראה ספורטיבי ומושך עיין.

בספטמבר 84' עברה הספרינט שינוי מהותי-היא החללה להתבסס על מיכלליה של האלפא 33 שהוצגה מעט קודם.הבלמים האחוריים הוחלפו בבלמי תוף,הדיסקים מלפנים חזרו למקומם ה"טבעי",וזוויות הגלגלים הקדמיים הפכו לחיוביים.

השינויים הללו פגעו מאד בהיתנהגות הכביש של הספרינט(שאגב,הפסיקה כמובן את השימוש במילה סוד),שהפכה להיות אלפא 33 בתחפושת.

בשנת 87 נוסף מנוע 1.7 בעל 118 כ"ס,אך ללא הועיל.

מכירותיה הידרדרו,ובשנת 90 נעלמה בקול דממה דקה.

הסיבה העיקרית למעבר למיכללי ה 33 היתה בהוזלת עלויות הייצור,מאחר ובאותה תקופה אלפא היתה מצוייה במשבר עמוק,מה גם שפיתוח ה 164 גזל את רוב המשאבים,הצליחו אלפא להוריד בצורה משמעותית את עלויות הייצור.

הדגמים הקלאסיים הם הראשונים,עד 83,וסביר להניח שהייה לה ערך אספני.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת על האוירה בארץ ובעולם עם הצגת הספרינט, מכורי האלפא קיבלו אותה לאחר ההשקה בצוננין, מסיבות ידועות חובבי האלפא האמתיים לא סלחו לה מעולם על המעבר להנעה קידמי

ולמנוע הבוקסר... לציין כי למרות האהבה לאלפא סוד, הרי שהגרעין הקשה ששיפשף ידיו על הגהי העץ של האלפות הותיקות של שנות השישים שבעים, מעולם לא ראה בה אלפה ראויה... לכן נוצר בסיס ציפיה להשקת הספרינט וכגובה הציפיות היה גובה האכזבה. עד היום זכורה לי תגובתו של כתב הרכב אדווארד אטלר אז כתב מוטו ואלפיניסט מושבע... לספרינט שציפה לה בקוצר רוח...

בעיות באמינות, עודף פלסטיקים, והצתעצעות יתר עמדו לה לרועץ, למרות שצברה לה עדת מערצים צעירה ברוח ובגיל-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן,לספרינט הראשונה היה הגה מעץ...

דגם הקופה הבכיר יותר היה כמובן האלפטא GT,שכונתה מאוחר יותר GTV.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן,לספרינט הראשונה היה הגה מעץ...

דגם הקופה הבכיר יותר היה כמובן האלפטא GT,שכונתה מאוחר יותר GTV.

נכון, כוונתי לדגמים בעלי מנוע האלפא המסורתיים דוגמת הג'וניור האלפתות והספידר...

דגמי שנות השמונים כבר סבלו מהרעלת פלסטיק-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי אחת שנת 83,השנה האחרונה של הוולצ'ה...

הרכב שהכי אהבתי בחיי.

אם אמצא אחת מהשנים שלפני 84 מבטיח שהיא תהיה שלי(כמעט בכל מחיר...).

מישהו?...:bigcry:

ג.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי אחת שנת 83,השנה האחרונה של הוולצ'ה...

הרכב שהכי אהבתי בחיי.

אם אמצא אחת מהשנים שלפני 84 מבטיח שהיא תהיה שלי(כמעט בכל מחיר...).

מישהו?...:bigcry:

ג.

אני אדאג לך אלפא ואתה תחפש לי חלקים לנסיכה....רן

ספיידר מעניין אותך?

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תמצא לי ספרינט וולצ'ה מתחת 84 ואני אממן לך המון חלקים לנסיכה...

 

ברצינות!

ג.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תמצא לי ספרינט וולצ'ה מתחת 84 ואני אממן לך המון חלקים לנסיכה...

 

ברצינות!

ג.

אני אבדוק לך גם ללא מימון-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אבדוק לך גם ללא מימון-רן
סליחה...:|

מתנות?!:yum::mrgreen:

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...