Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

PURE-ACOUSTICS, זהירות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לעץ הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=82234

 

קניתי מגבר 4 ערוצים PLATINUM AUDIO

דגם USC9980 V12

- עוצמה: 1000 וואט

- 250X4 וואט לכל ערוץ

- 4X50 וואט RMS,

- 2X120 וואט RMS

 

התקנתי את הסאב והמגבר אצל מתקין מקצועי (750 שקלים :מגבר,התקנה,חיווט, בית פיוז+פיוז)

הסאב החזיק בדיוק חצי שעה, והמגבר התחיל להיכנס לפרוטקשן......

 

הקיצור, קניתי את הסאב הזה ב-200 שקלים כי חשבתי שבמקסימום אני אשתמש בתיבה היפה שלו, מסתבר שכמעט אין להשיג סאבים 10 אינצ' מחברות איכותיות.

לבסוף קניתי סאב 12 אינצ' של פיוניר TS-W305C 800W 350 וואט RMS, עלה לי עוד 500 שקלים עם תיבה....שיעור יקר.

האוטו פשוט רועד כולו, השכנים צורחים הצילו, ואני מקבל אחלה מסג' בגב...המגבר פשוט חזק רצח, נקווה שלא ישבוק חיים כמו הסאב ושלא ישברו חלונות :wink:

פורסם

קונים בזול משלמים ביוקר :)

 

אגב, ההצהרות של הפלטינום, מאיפה הן? סוף סוף מישהו מפרסם נתונים ריאליים?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

הנתונים מ-ZAP

http://zap.co.il/model.asp?model_id=18292

עוד מקום - http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3431,normal_sales

 

לדעתי (הצנועה,אני לא מומחה להגברה) העוצמה פשוט אדירה והוא מחובר בגישור של שני יציאות בלבד, יש עוד שניים פנויות.

האוטו באמת רועד כולו, המראות החיצוניות , כל הפלסטיקה החיצונית, משענות הגב במושבים....

מדובר בסובארו לגאסי עם בגאז דיי ענק.

פורסם

כנראה לא שמעת את הסאב הזה מוגבר היטב ופשוט עולם ההגברות חדש לך :)

הסאב הזה יכול להיות הבה יותר חזק.

ומניסיון עם המגבר הזה הוא באמת סביר למחירו אבל לא הכי אמין (לפחות זה היה ניסיוני).

תבוא למפגש הקרוב ותראה מה זה אוטו רועד :)

 

ובכל מקרה שמח שאתה נהנה! ותתחדש לדעתי קניה טובה.

תתחדש

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

כן, אבל המגבר עולה פחות מ600 :)

ואין מה לעשות מדובר פה במגבר בעל "הנדסה" מינימאלית.

כנראה ספק חלש יחסית...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
קניתי מגבר 4 ערוצים PLATINUM AUDIO

דגם USC9980 V12

 

התקנתי את הסאב והמגבר אצל מתקין מקצועי (750 שקלים :מגבר,התקנה,חיווט, בית פיוז+פיוז)

750 ש"ח-מגבר 4 יציאות+חיווט+בית פיוז+התקנה.

נניח התקנה-150 ש"ח חיווט+בית פיוז-100 ש"ח

משמע מגבר ב500 ש"ח-מחיר לא רע ל-4 יציאות.

ZZR

פורסם

תבוא למפגש הקרוב ותראה מה זה אוטו רועד :)

אחרי מה שמיקי גבריאל עשו לי בהונדה אג'בק השחורה עם הL7 , לא היה יותר רועד מזה !!!

פשוט אי אפשר היה לדבר !! SPL מטורףףףף:loco::shock2:

(באמת ה27 זה יום שבת הזה אם אני לא טועה... שמישהו יפתח שירשור על מפגש)

הינה סירטון -

 

http://rapidshare.de/files/4211356/Picture_106.avi.html

פורסם

הקיצור, קניתי את הסאב הזה ב-200 שקלים כי חשבתי שבמקסימום אני אשתמש בתיבה היפה שלו, מסתבר שכמעט אין להשיג סאבים 10 אינצ' מחברות איכותיות.

לבסוף קניתי סאב 12 אינצ' של פיוניר TS-W305C 800W 350 וואט RMS, עלה לי עוד 500 שקלים עם תיבה....שיעור יקר.

 

אני לא מבין מאיפה הבאת את זה שכמעט ואי אפשר להשיג סאבים 10 אינטש של חברות איכותיות...

יש בארץ כלכך הרבה סאבים כאלו..

יש סאבים 10 של פיניקס גולד,קיקר,אודיובן,פייז ליינר,סרווין ווגה,רוקפורד,סאונדסטרים,אוריון,גייאל אודיו,אם בי קווארט,דיימונד אודיו,ו קיצר הרשימה ארוכה ובטח שכחתי עוד בדרך.

יש מהכל השאלה היא מה התקציב...

לא נעים לי להגיד אבל למה ציפית מסאב של 200 ש"ח?

156DB ???

under construction..

פורסם

אין להשיג כמעט 10 אינצ' בחברות איכותית?!

אז פיונייר היא חברה איכותית?!

אתה מדבר הרבה שטויות...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

הוא לא מדבר שטויות, הוא פשוט לא מודע למוצרים בשוק.

 

זה הכול, זה בסדר גמור.

 

תמיר

פורסם

חברים , לא צריך לאכל אותי......:shock:

בסדר, יש 10" מחברות איכותיות, אולי טעיתי בניסוח, אין דבר כזה באיזור מגורי (בדקתי 4 חנויות לאביזרי רכב בצפת) ואין דבר כזה ברוב החנויות ברשת שחיפשתי בהן.

חברים , מי שגר בצפת, כמוני - סובל ממחסור במבחר של כמעט הכל.....אין אצלנו מרכזי אודיאו ענקיים... (בעצם גם אין אפילו בית קולנוע נורמלי, אבל זה עניין אחר...:? )

 

הרמנו גם כמה טלפונים לסוכנים, אין בגודל הזה , לא קנווד ולא פיוניר ולא עוד כמה חברות מוכרות (לפחות אין לסוכנים)

 

לגבי הציפיות שלי מהסאב של ה-200 שקלים.....ידעתי את זה כבר מקודם אבל......"לי זה לא יקרה".....עלה כמה פעמים :-)

פורסם

קנווד ופיוניר הם לא חברות איכותית, אני לא יודע לאיפה לשלוח אותך כדי שתבין מה איכותי מה לא, אבל תנסה לקרוא תרד'ים על חברות...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...