Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שוב,

אני מדבר על פיג'ו 205 מודל 93.

 

אתמול נסעתי מירושלים לתל אביב בשעות הלילה (אין שמש) הכל עבר בסדר,

בחזור מתל אביב לירושלים לפני הכניסה לעיר נדלקו 2 הנורות, של הSTOP ושל החום מנוע.

עצרתי בצד, חשבתי אולי חסר מים, ניסיתי לפתוח את המכסה של המים לאט לאט, המים לא היו רותחים בכלל, הם היו פושרים.

המשכתי ליסוע ואחרי 10 דקות שוב נדלקו לי 2 הנורות, שוב עצרתי בצד הרמתי מכסה מנוע, חכיתי כ10 דקות, המשכתי ליסוע וזהו - מאז ועד שהגעתי הביתה (30 דקות נסיעה) הכל עבר בסדר, בלי נורות.

 

האם אתם חושבים שיש בעיה? צריך ללכת למוסך בשביל דבר כזה?

 

(ד"א בין 2 הפעמים שעצרתי בשביל החום מנוע, ביקרתי בתחנת דלק ומילאתי דלק כי הנורה של הדלק הבהבה, לא יודע אם יש קשר בין הדברים).

פורסם

העלייה לירושלים נעשתה בנהיגה מאומצת של הרכב? קרי...הילוך רביעי בטורים בינוניים עד גבוהים?

אם כן זה אופייני ל205, לדעתי ואני מנחש שיש לך שם מים במקום מי קירור אם אני טועה אני ממליץ לך על פרסטון שהוא נוזל קירור מעולה. כמו כן אמליץ לך על LM זהוב - שמן מנוע שיעשה לך רק טוב, זכור אמנם הדברים שהמלצית עליהם יקרים משמעותית ממוצרים תוצרת הארץ אבל יש משפט שנוהגים לומר:

יצאת בזול שלמת יקר. וההפך.

בקיצור קח לתשומת ליבך.

 

שבת שלום.

פורסם

העלייה לירושלים נעשתה בנהיגה מאומצת של הרכב? קרי...הילוך רביעי בטורים בינוניים עד גבוהים?

אם כן זה אופייני ל205, לדעתי ואני מנחש שיש לך שם מים במקום מי קירור אם אני טועה אני ממליץ לך על פרסטון שהוא נוזל קירור מעולה. כמו כן אמליץ לך על LM זהוב - שמן מנוע שיעשה לך רק טוב, זכור אמנם הדברים שהמלצית עליהם יקרים משמעותית ממוצרים תוצרת הארץ אבל יש משפט שנוהגים לומר:

יצאת בזול שלמת יקר. וההפך.

בקיצור קח לתשומת ליבך.

 

שבת שלום.היי גולף,

העלייה לירושלים נעשתה אכן בהילוך רביעי, כמדומני שהרכב התאמץ מאוד,

בקשר לטורים קראתי על זה כמה פעמים אבל אין לי מושג איך בודקים את זה, אשמח להסבר קצרצר :)

 

בקשר לקירור, עשיתי טיפול 10,000 לפני פחות משבוע, והוא שם לי מים ירוקים.

בקשר לשמן, הוא שם שמן חצי סינטטי. אתה חושב שזה בסדר? או שכדאי ללכת על דברים יקרים יותר?

בעיקרון יש לי חבר שמוכר תוספים כאלו ואחרים למוסכים, כך שאני יכול לקבל במחיר מעולה.

 

שבת שלום גם לך ולכל חברי הפורום.

פורסם

היי גולף,

העלייה לירושלים נעשתה אכן בהילוך רביעי, כמדומני שהרכב התאמץ מאוד,

בקשר לטורים קראתי על זה כמה פעמים אבל אין לי מושג איך בודקים את זה, אשמח להסבר קצרצר :)

 

בקשר לקירור, עשיתי טיפול 10,000 לפני פחות משבוע, והוא שם לי מים ירוקים.

בקשר לשמן, הוא שם שמן חצי סינטטי. אתה חושב שזה בסדר? או שכדאי ללכת על דברים יקרים יותר?

בעיקרון יש לי חבר שמוכר תוספים כאלו ואחרים למוסכים, כך שאני יכול לקבל במחיר מעולה.

 

שבת שלום גם לך ולכל חברי הפורום.בעיניין הטורים כמו שהבנתי ממך המנורהה לא היבהבה... אלא דלקה רצוף...(אשר זאת בבקשה).

מבחינת הטורים אין לך אינדיקציה , למה? ככה זה...צרפתים לך תבין.

מבחינת אינדיקציה על המנוע שלך?? אתה יכול להתקין שעון חום מנוע בעלות של כמה עשרות שקלים בשביל לראות מה קורה.. שוב... עיניין של שקט נפשי.

אכן כן אני מאוד ממליץ לך להיפתר מהזבל ששמים לך במוסך, כי תמיד זה זול וזה תוצרת הארץ, אלוהים יודע כמה זמן זה שכב שם והאם החומר איבד מתכונותיו, לכן, אני ממליץ לך ללכת על חומרים הכי איכותיים שתמצא קרי... מה שהמלצתי . כל ההשקעה בהגזמה יתרה תעלה לך 180 ש"ח פלוס מינוס, אבל לפחות ככה יהיה לך ראש שקט..

 

עריכה:

אמור לי בבקשה, ניקוי רדיאטור או מצבו הכללי של הרדיאטור כפי שידוע לך ... מהו?...האם זה בוצע כחלק מטיפול 10K?

פורסם

פרסטון עולה רק 35 לגלון...

 

אבל מישהו רשם פה פעם שזה לא מומלץ לפיזו205.יש בזה אמת?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

בעיניין הטורים כמו שהבנתי ממך המנורהה לא היבהבה... אלא דלקה רצוף...(אשר זאת בבקשה).

מבחינת הטורים אין לך אינדיקציה , למה? ככה זה...צרפתים לך תבין.

מבחינת אינדיקציה על המנוע שלך?? אתה יכול להתקין שעון חום מנוע בעלות של כמה עשרות שקלים בשביל לראות מה קורה.. שוב... עיניין של שקט נפשי.

אכן כן אני מאוד ממליץ לך להיפתר מהזבל ששמים לך במוסך, כי תמיד זה זול וזה תוצרת הארץ, אלוהים יודע כמה זמן זה שכב שם והאם החומר איבד מתכונותיו, לכן, אני ממליץ לך ללכת על חומרים הכי איכותיים שתמצא קרי... מה שהמלצתי . כל ההשקעה בהגזמה יתרה תעלה לך 180 ש"ח פלוס מינוס, אבל לפחות ככה יהיה לך ראש שקט..

 

עריכה:

אמור לי בבקשה, ניקוי רדיאטור או מצבו הכללי של הרדיאטור כפי שידוע לך ... מהו?...האם זה בוצע כחלק מטיפול 10K?אכן, הנורות לא הבהבו אלא דלקו ברצף (2 הנורות גם הSTOP וגם של החום מנוע).

לגבי הנוזל קירור והשמן, אשאל את החבר שלי זה שבענייני תוספים, אולי יש לו גם דברים טובים יותר.

אשאל אתכם כאן לפני שאני קונה בכל מקרה.

 

מד של החום מנוע נשמע לי אחלה דבר, ואם זה עלות של כמה עשרות שקלים כנראה שאלך על זה.

 

ניקוי הקרבורטור לא נעשה אצלי כחלק מטיפול ה10k,

עשיתי טיפול 10k מייד לאחר קניית האוטו, חשבתי שזה יעלים לי את בעיית הקפיצות בנסיעה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=82457&page=1&pp=15

לאחר שהתבדתי, הלכתי לאותו מוסכניק הסברתי לו את הבעיה והוא עשה לי ניקוי קרבורטור (בחינם).

פורסם

המנורה של הדלק הבהבה למרות שהיה לך דלק במיכל?

כי אם כן, הייתי חושד יותר בלוח השעונים ופחות במערכת הקירור של המנוע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

המנורה של הדלק הבהבה למרות שהיה לך דלק במיכל?

כי אם כן, הייתי חושד יותר בלוח השעונים ופחות במערכת הקירור של המנוע.הנורה של הדלק הבהבה כי באמת היה חסר דלק,

קצת מוזר הקטע הזה, כשנסעתי במישור הוא הראה לי שיש כמעט רבע טנק מלא,

כשנסעתי בעליה הוא פתאום הראה שהמד דלק על 0, ואז הנורה התחילה להבהב.

פורסם

המנורה של הדלק הבהבה למרות שהיה לך דלק במיכל?

כי אם כן, הייתי חושד יותר בלוח השעונים ופחות במערכת הקירור של המנוע. מצצרף לחשדות של צביקה פיק, ומוסיף שדיוויד מתבלבל כנראה בין נקוי רדיאטור לבין נקוי קרבורטור , בטיפול 10000 האחרון שנעשה, וכמו שהבנתי שני הדברים לא בוצעו לא נקוי רדיאטור ,ולא נקוי קרבורטור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שאלה קטנה למנהלי הפורום - אני רואה ששינו את הכותרת של האשכול מ"בקשר להתחממות מנוע בזמן קצר מדי" ל"אנשים שמצטטים אחד השני בדיון על התחממות מנוע ב-205".

 

אז קודם כל אני מוכרח לומר שהכותרת שהבאתם קרעה אותי מצחוק :lol:

 

ולעניין,

א. האם הכותרת שכתבתי הייתה לא בסדר, והייתי צריך לכתוב כותרת אחרת?

ב. האם יש בעיה עם זה שאני מצוטט כל פעם את זה שאני מגיב אליו? פשוט אני רגיל למערכת פורומים של DC כך שהתגובות הם בשירשור. כאן זה לא כך ולכן אני מצוטט כדי שיובן למי אני מדבר.

פורסם

תסתכל על השרשור הארוך והמסורבל שמעליך, בו צריך לקרוא כל הודעה פעמיים או שלוש כדי להבין במה מדובר. אם זה נראה לך חיוני - תמשיך לצטט.

 

ערכתי את הכותרת כדי שאנשים שזה לא נראה להם חיוני לא יטרחו להכנס לשרשור המעצבן הזה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מצצרף לחשדות של צביקה פיק, ומוסיף שדיוויד מתבלבל כנראה בין נקוי רדיאטור לבין נקוי קרבורטור , בטיפול 10000 האחרון שנעשה, וכמו שהבנתי שני הדברים לא בוצעו לא נקוי רדיאטור ,ולא נקוי קרבורטור!

בברכה

צביקהאופס.. צודק צביקה,

לא שמתי לב היטב לשאלתו של גולף, אכן בוצע ניקוי קרבורטור אבל לא ניקוי רדיאטור.

כמו שכתבתי באשכול הקודם, הניקוי לקח לו כרבע שעה, הוא גם ריסס עם ספריי.

 

האם אתם חושבים שיש צורך בניקוי רדיאטור? זה לא אמור להיות חלק מטיפול 10K?

פורסם

א. אל תסע על השאריות של מיכל הדלק. זה לא בריא. אני אף פעם לא אצליח להבין את האנשים שמחכים את שנדלקת המנורה של חוסר הדלק. אם תחכה עד סוף המיכל הדלק יעלה פחות? :screwy:

ב. שמן איכותי ונוזל קירור איכותי הם המלצה לא רעה בכלל, ל205 בפרט ולרכב בכלל. אבל אני בספק אם הם הגורמים לבעיה שלך.

ג. מוזר מאוד שנדלקה נורית החום והמים לא היו חמים. אתה יכול לתאר לעצמך שזה לא צריך להיות ככה. לדעתי - בקר אצל בעל מקצוע. יכול להיות שהיוניט מקצר, וסתם מדליק את הנורה, יכול להיות שסתם אין סירקולציה של מים במנוע (טרמוסטט?).

 

עריכה: אני מוסיף גם ד'.

 

ד: ניקוי קרבורטור לוקח הרבה יותר מעשר דקות. רק חאפר קרבורטורים מנקה קרבורטור בעשר דקות ועם ספריי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שאלה קטנה למנהלי הפורום - אני רואה ששינו את הכותרת של האשכול מ"בקשר להתחממות מנוע בזמן קצר מדי" ל"אנשים שמצטטים אחד השני בדיון על התחממות מנוע ב-205".

 

אז קודם כל אני מוכרח לומר שהכותרת שהבאתם קרעה אותי מצחוק :lol: [ צחוק זה טוב לבריאות]

 

ולעניין,

א. האם הכותרת שכתבתי הייתה לא בסדר, והייתי צריך לכתוב כותרת אחרת?[ כנראה שכן אם תקרא את כללי הפורום תבין!]

ב. האם יש בעיה עם זה שאני מצוטט כל פעם את זה שאני מגיב אליו? פשוט אני רגיל למערכת פורומים של DC כך שהתגובות הם בשירשור. כאן זה לא כך ולכן אני מצוטט כדי שיובן למי אני מדבר.

ברוב המקרים ציטוט הוא דבר מועיל, ואני מודה שגם אני ,חוטא" בכך, יחד עם זאת במקרים מסוימים כשאתה מוסיף ומגיב עינינית ולא למישהו מסויים הציטוט מעיק!

והרגלים ניתן וצריך לשנות!

בתקווה להבנה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...