Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לגולשי הפורום!

 

אחרי החלטות קשות וחשובות הגעתי להחלטה אחת > אני קונה אוטו בגיר ידני.

 

בגלל שעם אחרי שאני יוציא רישיון אני יתחיל על אוטומט ואז אני ישכח תידני...בלה בלה בלה..ועוד כל מיני סיבות כאלה.

 

עכשיו >> יש לי 30k כמו שהזכרתי בפורום....ואני רוצה חוות דעת על המכוניות הבאות :

 

פיג'ו 106 XSI או ראלי....

רנו קליאו RSI....

פיאט בראבו

פיג'ו 306 קבריולט (קצת יקר לי)

ואחרונה חביבה שבה אני ממש מתעניין > הפיאט פונטו קבריולט (ראיתי שנת 97 ב33k שווה?)

 

אני מחפש בעיקר מכונית בעלת 3 דלתות\קופה שנכנסת בתקציב.... והכי חשוב שתיהיה ספורטיבית וזריזה ברוחה ושגם לא תיהיה יותר מידי ישנה....

המצלצות נוספות יתקבלו בברכה icon_smile.gif

 

תודה מראש לכל המגיבים icon_cool.gif

חתימה לא יכולה להיות מעל 3 שורות.

פורסם

ידידי, איך צורך לפרסם הודעות כפולות...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תרד מהר מהעץ של רכב ספורטיבי...

מי שמוציא רשיון אסור לו בתכלית האיסור לנהוג על רכב ספורטיבי.

ולא משנה כמה שקול אתה, כמה אתה בוגר, וכמה "אתה הולך לשמור על הרכב הזה ולא לעשות שטויות".

 

 

אין דבר כזה.

 

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למר סטארלט היקר שלום!

 

אשמח לדעת למה אתה לא ממליץ לי לקחת מכונית ספורטיבית בתור רכב ראשון.

ועם כבר רכב ראשון....יש לך משהו שאתה יכול להמליץ לי?

(ידני, 3 דלתות\קבריולה, אמין,לא ישן)

 

תודה מראש

 

ניב

חתימה לא יכולה להיות מעל 3 שורות.

פורסם

קרא את שורות מס' 3 ו 4. זה למה.

ואני לא בא לזלזל ולא לפגוע. אלה פשוט עובדות.

לגבי רכב ראשון... יש עשרות ומאות מכוניות שמתאימות.

רכב ראשון חייב להיות בטוח, קטן ורצוי חסכוני. אני לא מבין את כל ההורים שישר עושים לילד שלהם ביטוח על הלנדקרוזר...

205 תענה על דרישותיך לרכב מהנה לנהיגה והיא מאוד מתאימה לרכב ראשון. יש גם את ה 206 אבל היא יקרה יותר אך גם בטוחה יותר.

רנו בשנים האחרונות גם כן עשו קפיצה משמעותית בתחום הבטיחות.

פולקסווגן למיניהם גם בטוחים יחסית.

 

ישנם הרבה רכבים טובים ובטוחים. אין רכב מושלם, צריך להתפשר וצריך לעשות סולם עדיפויות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בהנחה שאין לך מושג לגבי אחזקה ותפעול שוטף של רכב כזה או אחר יניב, כדאי דווקא להתחיל עם רכב שיישור הקו שלו לא יעלה על מחיר הקניה. כל אחד מאותם דגמים שציינת לא ממש יטיב עם חשבון הבנק שלך. [תחת ההנחה שאתה צעיר מאוד ואין לך יותר מידי נזילות כלכלית]

 

נסה לשים את ידך על 106 XS או אפילו פונטו XTZ [דגם אחרון לפני הופעת ה -ספייס].

 

לפחות כרגע.. דחה את חלומות הקבריולה.. הם עוד יחזרו אלייך בעתיד כשיהיה לך זמן להתעסק עם זה..

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

אם אתה קונה רק רכב אחד, שישמש לך כרכב ראשון, אז מספיק לך רק שרשור אחד.

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=81539

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...