Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בשעה טובה קיניתי מגאן קופה והחלטתי להחליף את המערכת הקיימת במערכת קצת יותר טובה.

לפני כשבוע הזמנתי באינטרנט רדיו דיסק והיום צילצל שליח ויום ראשון אני מקבל את הרדיו דיסק.

 

אני מתלבט האם להתרקין בעצמי או לשלם על התקנה...

נכון לעכשיו אין לי שום ניסיון במערכות הרכב, אך אני אחד עם ידים ממש טובות לעבודות אלקטרוניקה וכל מיני שטויות כאלו, אני בדרך כלל מפרק ומרכיב ומתקן על מיני שטויות וידוע לי שהתקנת רדיו דיסק זה ממש שטויות.

 

נכון לעכשיו יש לי סתם מערכת מסריחה כזאת עם פאנל.

 

אני כמעט סגור על זה שאני יתקין לבד...

למישהו יש עצות/המלצות ואולי למישהו יש איזה מדריך עם תמונות (חשוב הקטע של התמונות) או סתם תמונה של המאחורה של רדיו דיסק אני ישמח מאוד שיעלו אותם פה

 

תודה לירן!

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

קודם כל תודה OrSe על ההצעה....

אך בכל זאת השמח קודם לקבל רקע כללי של איך זה נראה ומה מתחבר למה ואני מאמין שאני יסתדר...

 

לפי מה שאני הבנתי יש כאלה כמה חוטים למחוברים בפלסטיק כזה וזה כמו זכר ונקבה ואחרי שמחברים את זה אז עקרונית הרדיו דיסק מחובר וכל מה שנישאר זה להכניס למסילה...

 

עוד שאלה...מה עדיף להחליף את המסילה או להשאיר את המסילה של המערכת הנוחכית?

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

להחליף

המסילה החדשה מותאמת למכשיר, ע"מ שינעל בתוכה ולא יזוז ואז עלול לקפוץ הדיסק.

שמע, בגדול יש לך עם המכשיר דף שמסביר מה הוא כל חוט וחוט

עכשיו כדי להקל עליך:

אתה שם צמה ליד צמה, חדשה ליד ישנה, כאשר הישנה נשארת מחוברת לצמת החשמל של הרכב, ומנתק חוט אחרי חוט, כלומר:

ניתקת למשל את הארקה, חבר מיד לחדש, אח"כ את הפלוס, כדי שלא תנתק הכל ואז לא תדע מי נגד מי.

שבת שלום.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תודה...

 

נשמע רעיון טוב...

עכשיו גם ראיתי את המדריך הזה:http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/05-08-2003-DIY-HUInstall.html

ככה שאני מאמין שאני יסתדר...

עם למישהו יש תמונות של התהליך אני ישמח!!

 

צריך לזה איזה שהם כלים מיוחדים או שמברגי פיליפס בכל מיני גדלים יספיקו?

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

שמע בעיקרון ברוב המכוניות הצבעים של החוטים הם אוניברסליים.

צהוב=MEMORY=פלוס קבוע מהמצבר

אדום=ACC=פלוס לסוויץ,כשאתה מדליק את האוטו הרדיו נדלק

שחור=GROUND-מינוס

כתום(בדרך כלל)=ILL=חיבור למתג של האורות,כלומר כשהרדיו מכובה ואתה מדליק אורות אז גם הנורות שלו נדלקים.

כחול(בד"כ)=רימוט,כלומר כשהרדיו נדלק הוא נותן מתח פלוס,למשל לתת פקודה למגבר להדלק.

אפור,סגול,ירוק,לבן בדרך כלל צבעים של החוטים של הרמקולים.(rear l,rear r,front l,front r)

ויש חוט גם של ההשתקה של הפלאפון שמתחבר לדיבורית=MUTE או ATT.

עדיף לנתק את הפלאג של הרכב מהפלאג שמתחבר לרדיו דיסק בשביל למנוע פיוזים מיותרים שרופים.

את המסילה שאת מחליף עדיף קבץ לקבץ באיזור שננעל על הרדיו דיסק כדי שינעל טוב יותר וגם לכוףף את המקומות המיועדים לכך במסילה כדי שהיא לא תשלף עם הרדיו דיסק החוצה.

וכשאתה מחבר את הרמקולים תוודא שהפאזה נכונה,הכי קל ונכון זה בעזרת בטרייה 9V(מרובעת).

אם יש לך רק הגברה אז עדיף שתחבר את הRCA לפני שאתה מחבר מתח לרדיו דיסק כדי למנוע מהמינוס של הRCA להשרף,בפיוניר זה רגיש מאוד.

מקווה שעזרתי,לפי דעתי אייל אפשר לצרף לFAQ בקשר להתקנות זה הסבר מאוד מפורט ושימושי והרבה שואלים.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...