Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כדאי לקנות מיצובישי לנסר החדשה שנת 2005 במחיר של 95 אלף במקום 109 , הרכב עשה 30 אלף קילומטר מהשכרה!!

הרכב נראה חדש ומוצא חן בעיני!

השאלה היא האם יש המלצות לרכבים יותר טובים?

ובכלליות אייך הרכב מבחינת הנאה במהירויות שיוט וגם אייך הוא בעיר?

האם הרכב אמין או שנותה להיתקלקל ,במידה והרכב עובר את הטיפולים בזמן?

 

 

תודה מראש שמעון

פורסם

סה"כ הלאנסר מכונית לא רעה,אבל לא מישתווה לטובות בקבוצתה.

המנוע והביצועים טובים למדי,מרווח הפנים סביר והעיצוב הפנימי נאה ונראה ספורטיבי,אבל נוחות הנסיעה בינונית מאד.

בתקציבך תוכל למצוא פורד פוקוס 2004 מליסינג,או סיטרואן קסארה,שעדיפות על הלאנסר בכל הפרמטרים החשובים.

לגבי אמינות-ימים יגידו,המכונית עוד חדשה מידי בכדי שהייה מידע מוצק.כל השאר הוא בגדר שמועות.

בכל מיקרה שקול קניית מכונית ישנה בשנה,אבל מיד פרטית.יהייה הרבה יותר קל בעתיד למכור אותה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אמרת השכרה? - תתרחק.

לא חשוב גם אם היא עשתה 10 ק"מ מהשכרה..

מספיק זה כתוב לך ברשיון, גמרנו, יהיה לך קשה למכור

כי הק"מ יעלה ולא ידעו כמה בדיוק היה לפני, היא תיהיה יד 2 לקראת 3 (הקונה)

ככה שקונה חכם, לא יקנה.. אולי פראייר, כן.

וגם אם כן, אז תאלץ להוריד את המחירון שלה משמעותית.

 

ולגבי השאלה הספציפית, לנסר - מכונית נחמדה! לא עושה בעיות..

פורסם

האוטו לא רע - ההורדה אינה מספקת - בדוק גם מחיר של חדש מהיבואן יש הנחות וזה גם יעזור לך להתמקח עם חברת ההשכרה.

 

ב-20% פחות אם אתה מתכוון להחזיק כמה שנים - שווה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

במחיר של 94000 לפי מחיר מחירון אתה יכול לקנות קורולה רנקס או קורולה 4 דלתותשנת 2003 אבל פרטית וללא "כתם " של השכרה .

ורכב אמין בעל מוניטין גבוה.

לחילופין ממליץ גם על הונדה סיוויק 2003 אוטו מעולה אך קצת פחות נוח.

שני הרכבים האלה מבוקשים מאוד עולים על הלנסר ובעלי מוניטין עם "קבלות".

אופציות נוספות מאזדה , פוקוס .

פורסם

א. מהשכרה תיקח רק אם אתה לא מתכון למכור אותה ב20 השנים הבאות , אחרת לא תצליח להפטר ממנה..

 

 

ב. נהגתי בלנסר החדשה ומבחינת התאוצה האוטו פשוט זבל, היא מאיצה יותר לאט מסובארו DL שנת 1922 , אני לא טיפוס של לזנק ראשון ברמזור אבל הרכב הזה אישית היה כל כך איטי שגם אם הייתי ראשון ברמזור עד שהיא הגיעה ל10 קמ"ש כבר התחלף ברמזור האור..

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

יש לי את הרכב הנ"ל בליסינג. נאה מבחוץ, פשוט (מדי) מבפנים.

מנוע קצת עייף, תיבת הילוכים מצויינת.

התנהגות כביש מצויינת.

בסך הכל, הרכב ברמה של מכוניות משנת 2000 והאיזור, ולא ברמה של המתחרות שלו שמיוצרות היום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...