Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה שמציקה לי... שמעתי על תקנה חדשה שמאפשרת התקנת שתי צמיגים שונים באותו הסרן ולעבור טסט איתם...

אני שואל את זה כי אני רוצה לדעת אם האוטו שלי עבר טסט בקומבינה...שקניתי אותו היו צמיגים שונים באותו הסרן.

ואם זה נכון אז מתי בדיוק החוק הזה נכנס לפועל?

תודה רבה לכל העוזרים!!8)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

על החיים שלך את עושה קומבינות??

 

נמאס לי לשמוע על אנשים שחוסכים בצמיגים!! או כאלה שקנו זבל סיני וחסכו 20 שקל וחושבים שהם גאונים... ממש...

פורסם

עכשיו סידרתי את הבעיה הזאת. אני לא עושה קומבינות !!! אין לי צמיגים שונים בסרן הקדמי יותר!!

תקרא שוב מה שרשמתי... קניתי ככה את האוטו.

כי אם זה לא אפשרי לעבור ככה טסט אז זאת הוכחה שהרכב עבר בקומבינה!

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

כל ארבע הצמיגים שלך אותו דבר עכשיו?:wink:

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

מה זה לא בודקים חתך?! ואם אני יבוא עם צמיגים עם חתך של סנטימ' וחצי אבל בגודל מקורי נראה זה יעבור?!! אין מצב זה נכון, אתה מדבר שטויות...

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם
ברוב מכוני הטסטים לא בודקים את חתך הצמיג אלה רק את גודל הצמיג .

 

אם הצמיגים שלך היו בעליי אותה מידה סביר להניח שעברתה טסט ללא קומבינה .

אם אין לך מושג על מה אתה מדבר, אל תרשום.

בודקים את גודל הצמיג בטסט, אם תגיע אם חתך לא מתאים, תיפסל, גם עם קוטר לא מתאים, וגם עם רוחב לא מתאים. מספיק רק באחד מהם, מספיק גם הבדל קטנטן, למידה שאיננה מאושרת על ידי היצרן, ולא תעבור.

פורסם

גיא הבחור "אייל מוסך סמיילי" כנראה עובד מוסך (ניתן להבין מהניק שלו), הבחור המסכן חושב שאם לו לא בודקים צמיגים, זה אומר שלכולם לא בודקים צמיגים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

עם 2 צמיגים שונים לפי החוק לא תעבור, אבל לא בכל מכון רישוי מסתכלים על זה לכן אפשר לעבור בלי קומבינות על צמיגים שונים.

 

שאני קניתי את האוטו היו עליו 2 צמיגים שונים מאחורה, בטסט לא אמרו לי על זה כלום (דווקא הכשילו על האגזוז)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לפי החוק הדבר היחיד שמעניין את מכון הרישוי הוא אם נשאר 2 מ"מ בשר בצמיג,

בפועל שום מכון לא בודק עומק חריצים והבדיקה נעשית ע"פ מצב הרוח של הבוחן(אני מגזים)

ולכן... תבוא עם צמיגים גמורים אבל עם ספריי לצמיגים וכנראה שלא תיכשל.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

Guest תמיר .א.
פורסם

בטח שעובר........כול ה4 צמיגים שלי שונים..... ואל תשאלו למה בכלל.

 

תמיר

פורסם

זה לא משנה, יעבור טסט או לא יעבור טסט, חוקי או לא. עדיף שתשים אותם צמיגים באותו הסרן.

 

למען הבטיחות שלך. היום כל אחד יכול לעבור בקומבינה טסט - לא חוכמה, אבל הצמיגים הם הקשר שלך עם הכביש. יודע למה החלפתי את שלי השבוע (לפיראלי, ולא לסיני)?

 

היה להם לפחות 3 מ"מ בשר, לכולם. אבל:

א. הם היו מהבעלים הקודמים = לא יודע כמה זמן הם בחוץ.

ב. הם יבשים.

ג. הם לא פירמה - מה זה ALLSTAR?

 

נקטתי יוזמה, וכשהחלטתי לא להחליף את הרכב שלי הלכתי ליפו וקניתי 4 פיראלי 2500. וגם האחיזה השתפרה.

 

לך יש עוד פג'ו (יעני) ספורטיבית, מה אתה תגיד? :-P

 

 

300 שקל לזוג, ויש לך צמיגים חדשים. תהנה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...