Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מידע על סיוויק 2004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום במזל טוב ההורים שלי קנו אוטו

הונדה סיוויק שנת 2004 צבע שמפניה מזוג זקנים

הרכב עדיין תחת אריות יצרן עם 36,550 ק''מ

 

לכל מי שיש מידע על הרכב הנ''ל כמו כ''ס

מחלות שיש לרכב, עצות, טיפים או כל מידע מועיל אני ישמח לשמוע

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

לחבר קרוב שלי יש אחת.

בסה"כ אמין מאד וללא מחלות כבר 60,000 רק טיפולים (ודלק כמובן :)), ביצועים פושרים ומטה, התנהגות בסדר מה שמאד בולט זה הגה נטול תחושה לגמרי ומנותק לחלוטין.

115 כ"ס.

הסיוויקים הישנים מעט יותר מוצלחים מבחינת התנהגות וביצועים.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

מהניסיון המועט שיש לי (בתור עובד כמחסנאי במוסך מרכזי של הונדה - וולבו - יגואר) אין מחלות מיוחדות לאוטו הזה.

 

דברים שיש לצפות:

1)אפשרות של חדירת מים לפנסים רשיים (קורה דיי הרבה...)

2)חיישני חמצן שמתקלקלים

3)אומנם לא בדיוק תקלה, אבל בכל זאת: גניבה של סמלי הרכב. הסמלים מבוקשים מאוד ויקרים!!!

 

אם תרצה עוד מידע, אני כאן לשרותך...

עופר.

פורסם

בסה"כ הכול האוטו מצוין, אין לו בעיות מיוחדות, אבל הפנסים הקדמייים דוהיים בשמש, זה מחלה בכול הסיוויקים, שההורים שלך ישתדלו לשים את האוטו בצל, וכמו שהבחור מעליי אמר תזהר על הסמלים, הם יקרים מאוד!! ותתחדש!! ותסעו בזהירות!!

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם
בסה"כ הכול האוטו מצוין, אין לו בעיות מיוחדות, אבל הפנסים הקדמייים דוהיים בשמש, זה מחלה בכול הסיוויקים, שההורים שלך ישתדלו לשים את האוטו בצל, וכמו שהבחור מעליי אמר תזהר על הסמלים, הם יקרים מאוד!! ותתחדש!! ותסעו בזהירות!!

האוטו כבר בחצי הדרך קנינו אותו ללא סמל מאחורה אחרי שהוא נגנב בברוטליות

והגנב האדיב השאיר כמה שריטות קטנות...

 

יצא לי לנהוג היום קצת על הרכב

ודי אהבתי אותו

למרות שהוא מרגיש קצת כבד, אבל כרגיל השילוב של הגיר והמנוע פשוט מצויין

בייחוד אהבתי את הקטע שמעבירים הילוכים, לא מרגישים מכות מהגיר כמו שיש ברוב המכוניות

זה נעשה בצורה חלקה!

המנוע לפי דעתי קצת חלש והיה נחמד אם הם היו שמים איזה מנוע 1800 עם 140 או 150 כ''ס

למרות שהרכב זריז בעיר, אבל חסר כוח ככל שהמהירות גוברת...

 

חוץ מזה יש לרכב הרבה משטחי איחסון פתוחים שלא תורמים הרבה, אהבתי את התא איחסון בצד

שמאל של הנהג רק חבל שהוא קטן מידי, גם התא כפפות קטן מידי וחבל שכך

ואת התא איחסון ליד המחזיק כוסות ויש גם אחד קצת יותר גדול מתחת לרדיו דיסק

 

הרדיו דיסק מקורי מהחברה שהוא די נחמד אבל נופל באיכות הסאונד לעומת האמריקאיות

בייחוד הרמקולים שהם גרועים פשוט זבל סיני (אבל אל דאגה הענין בטיפול...)

 

המשענת יד נוחה ומספקת תמיכה טובה רק חבל שאין תמיכה צדדית לכיסא,

 

אהבתי את הלוח שעונים, ססגוני ומושך את העין (לפעמים יותר מידי),

למרות שהיה יותר ברור אם היו מגדילים את השעונים שבצדדים כדי שיהיו יותר קריאים

 

הרכב לא ממש יציב אפשר להכניס אותו בקלות לתת היגוי וגם לא בעיה לגרום לסיוויק הזאת לזרוק

תחת לעומת הצורה הקודמת...

 

אהבתי את הבגאז' ואת השטחי איחסון שיש מתחת לשטיח בחלל של הגלגל ספייר

 

אהבתי גם שאין בליטה בריצפת הרכב מאחורה במושב של הנוסעים וזה מעולה

ותורם למרווח רגליים טוב יותר

 

הגוון שמפניה\באז' של הריפוד הפנמי עושים מלאכה טובה בכך שהם נותנים אפקט של אור

 

בסך הכל רכב נחמד רק חבל שלא טיפלו בנושא הבולמים ובכלל כיול טוב יותר של המתלים

כי זה מה שהורס בעצם הכל לפי דעתי...

 

דרך אגב יש מנורה כתומה שכתוב: ESP

יש למישהוא מושג מה זה אומר?

זה בטוח לא מערכת בקרת יציבות, אולי מערכת עזר לברקסים

אבל אני לא בטוח...

כי הברקסים לא משהוא בכלל ודורשים שיפור מיידי לפי דעתי.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ESP = Electronic stability program

בזמן תת היגוי/היגוי יתר המערכת בולמת את הגלגל שנוטה יותר לברוח, ומחזירה את ההיגוי.

רוני פרסם סרטון שממחיש את זה באופן קצת יותר מציאותי.

 

שלד

פורסם
ESP = Electronic stability program

בזמן תת היגוי/היגוי יתר המערכת בולמת את הגלגל שנוטה יותר לברוח, ומחזירה את ההיגוי.

רוני פרסם סרטון שממחיש את זה באופן קצת יותר מציאותי.

 

שלד

לא נראה לי, או שאצלנו מישהוא כיבה אותה

בחנתי את הרכב במגרש גדול לראות מתי הוא נכנס לתת היגוי

ולראות אם יש לה טוסיק מקשקש...

 

שום בקרת יציבות ושום בטיח, הרכב נכנס בקלות לתת היגוי

ולהיגוי יתר בלחיצה על ברקס בסיבוב

ושום בקרת יציבות לא התערבה

והעזתי להגיע עם הרכב למצבים שנחשבים בנסיעה על כביש, כמצבים קיצוניים

אבל במגרש הרכב סתם החליק ללא כל סכנה (חוץ מהצמיגים...)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

יכול להיות שהיא לא עובדת מסיבה כלשהי...

אם המנורה דולקת אזי המערכת לא עובדת(אם היא הייתה עובדת היא לא היתה מתריעה על כך בחיווי).

ויש שני דברים שיכול להיות ESP - מכוניות מודרניות ודיסקמנים.

אני דיי בטוח שהסיוויק שלך היא לא דיסקמן(למרות שהייגרמייסטר בקיבה חושב אחרת).

בדוק פיוזים וכו'.

פורסם
לחבר קרוב שלי יש אחת.

בסה"כ אמין מאד וללא מחלות כבר 60,000 רק טיפולים (ודלק כמובן :)), ביצועים פושרים ומטה, התנהגות בסדר מה שמאד בולט זה הגה נטול תחושה לגמרי ומנותק לחלוטין.

115 כ"ס.

הסיוויקים הישנים מעט יותר מוצלחים מבחינת התנהגות וביצועים.

לא שזה משנה אבל 110 כ"ס.

לפותח השרשור: גם לחבר שלי יש אחת 2004,ודווקא מאוד התרשמתי מפנים הרכב ,הוא נראה טוב ודי איכותי,לא אפרורי ,עם שילוב של הצבעים הנכונים.......

×
×
  • תוכן חדש...