Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברכב עם הזרקה אין נשמה הוא הופך למכונה תרתי משמע קרבורטור זה הלב בלי קרבורטור אין לרכב לב

חוץ מזה הזרקה יותר חסכוני

פורסם
ברכב עם הזרקה אין נשמה הוא הופך למכונה תרתי משמע קרבורטור זה הלב בלי קרבורטור אין לרכב לב

חוץ מזה הזרקה יותר חסכוני

 

אחלה תגובה!!

 

נתחיל בזה :

 

קרבורטור - יותר ישן

הזרקה חדש

 

קרבורטור : מכלול אשר "מכין" את התערובת (1 סמ"ק בנזין ו 14.9 סמ"ק אוויר) ומשם לסעפת היניקה (חשוב לציין שהתערובת מגיעה חמה ובצורת טיפות מאודות למנוע)

 

הזרקה : קיימים מס דגמים (L-jetronic,K-Jetronic ועוד... שההבדל בניהם הוא אופן ההזרקה - חד נקודתית ורב נקודתית. ה-K הוא חד נקודתית וה-L הוא רב נקודתית).

בחד נקודתית(יותר ישן) יש מזרק אחד אשר ממוקם במרכז סעפת היניקה, וברב נקודתית יש מזרק לכל צילינדר, דבר שמעלה את הספק המנוע וביצועים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ברכב עם הזרקה אין נשמה הוא הופך למכונה תרתי משמע קרבורטור זה הלב בלי קרבורטור אין לרכב לב

חוץ מזה הזרקה יותר חסכוני

:shock2: כאילו , נניח סובארו 1.3DL עם נשמה וראלי בלי לב אבל חסכונית?

 

ברמת העיקרון :

קרבורטור יונק דלק ואוויר , מערבב אותם בתוכו והתערובת עוברת לסעפת היניקה בתת-לחץ אוויר (וונטורי).

בהזרקה היניקה היא של אוויר בלבד , ואילו הדלק מוזרק בלחץ לתוך סעפת היניקה או הצילינדר (לפי סוג ההזרקה) דרך צינורות דקים מאוד (מזרקים).

פורסם
ברכב עם הזרקה אין נשמה הוא הופך למכונה תרתי משמע קרבורטור זה הלב בלי קרבורטור אין לרכב לב

חוץ מזה הזרקה יותר חסכוני

 

אחלה תגובה!!

 

נתחיל בזה :

 

קרבורטור - יותר ישן

הזרקה חדש

 

קרבורטור : מכלול אשר "מכין" את התערובת (1 סמ"ק בנזין ו 14.9 סמ"ק אוויר) ומשם לסעפת היניקה (חשוב לציין שהתערובת מגיעה חמה ובצורת טיפות מאודות למנוע)

 

הזרקה : קיימים מס דגמים (L-jetronic,K-Jetronic ועוד... שההבדל בניהם הוא אופן ההזרקה - חד נקודתית ורב נקודתית. ה-K הוא חד נקודתית וה-L הוא רב נקודתית).

בחד נקודתית(יותר ישן) יש מזרק אחד אשר ממוקם במרכז סעפת היניקה, וברב נקודתית יש מזרק לכל צילינדר, דבר שמעלה את הספק המנוע וביצועים.

 

שמוליק

ההבדל בין K ל L getronic: L- מערכת הזרקה הכוללת חיישן למדה, K - מחוסרת חיישן שכזה

ולא כפי שנכתב.

פורסם

במערכת הזרקה יש חלק שמערבב אוויר עם דלק (או לפחות קובע את היחסים המדוייקים ביניהם ) אי אפשר להתייחס למה שהוא עושה כ קרבורציה ואליו כקרבורטור ?

פורסם
ברכב עם הזרקה אין נשמה הוא הופך למכונה תרתי משמע קרבורטור זה הלב בלי קרבורטור אין לרכב לב

חוץ מזה הזרקה יותר חסכוני

 

אחלה תגובה!!

 

נתחיל בזה :

 

קרבורטור - יותר ישן

הזרקה חדש

 

קרבורטור : מכלול אשר "מכין" את התערובת (1 סמ"ק בנזין ו 14.9 סמ"ק אוויר) ומשם לסעפת היניקה (חשוב לציין שהתערובת מגיעה חמה ובצורת טיפות מאודות למנוע)

 

הזרקה : קיימים מס דגמים (L-jetronic,K-Jetronic ועוד... שההבדל בניהם הוא אופן ההזרקה - חד נקודתית ורב נקודתית. ה-K הוא חד נקודתית וה-L הוא רב נקודתית).

בחד נקודתית(יותר ישן) יש מזרק אחד אשר ממוקם במרכז סעפת היניקה, וברב נקודתית יש מזרק לכל צילינדר, דבר שמעלה את הספק המנוע וביצועים.

 

שמוליק

ההבדל בין K ל L getronic: L- מערכת הזרקה הכוללת חיישן למדה, K - מחוסרת חיישן שכזה

ולא כפי שנכתב.

 

ומהיכן הידע הנרחב הזה? בתור אחד שעשה פרוייקט על הזרקות וקיבל 89 בציון הסופי אני יודע על מה אני מדבר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ברכב עם הזרקה אין נשמה הוא הופך למכונה תרתי משמע קרבורטור זה הלב בלי קרבורטור אין לרכב לב

חוץ מזה הזרקה יותר חסכוני

:shock2: כאילו , נניח סובארו 1.3DL עם נשמה וראלי בלי לב אבל חסכונית?

 

ברמת העיקרון :

קרבורטור יונק דלק ואוויר , מערבב אותם בתוכו והתערובת עוברת לסעפת היניקה בתת-לחץ אוויר (וונטורי).

בהזרקה היניקה היא של אוויר בלבד , ואילו האוויר מוזרק בלחץ לתוך סעפת היניקה או הצילינדר (לפי סוג ההזרקה) דרך צינורות דקים מאוד (מזרקים).

 

 

אתה מיתכוון הדלק מוזרק בלחץ...

 

נכון ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
ברכב עם הזרקה אין נשמה הוא הופך למכונה תרתי משמע קרבורטור זה הלב בלי קרבורטור אין לרכב לב

חוץ מזה הזרקה יותר חסכוני

 

אחלה תגובה!!

 

קרבורטור : מכלול אשר "מכין" את התערובת (1 סמ"ק בנזין ו 14.9 סמ"ק אוויר) ומשם לסעפת היניקה (חשוב לציין שהתערובת מגיעה חמה ובצורת טיפות מאודות למנוע)

 

שמוליק

 

BZZZZZZZZ Wrong Answer!!!!

 

היחס בין אוויר לדלק אמנם הינו 1 ל 14.9, אך זה אינו יחס של נפחים אלא יחס של מספר המולקולות. מכיוון שבנזין הרבה יותר צפוף מאוויר, נפח הבנזין על כל 14.9 סמ"ק של אוויר הוא הרבה הרבה פחות מסמ"ק אחד.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

זה מה שאני למדתי בבית ספר ג'רמי - אני לא ממציא את זה.

 

וזה עוד רשום בספרים.

 

לימדו אותי ש :

 

1 סמ"ק על 14.9 סמ"ק אוויר

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני אשמח לראות סריקה של העמוד בספר לימוד שבו זה כתוב.

 

ואולי אם תקרא את מה שכתוב שם בדקדקנות, תגלה שזה לא ממש מה שכתוב שם (או שאולי פשוט לא הבנת את זה נכון).

 

ואם זה באמת מה שלימדו אותך בביה"ס, זה פשוט מאשר את מה שחששתי לגבי מצב מערכת החינוך בימינו.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
אני אשמח לראות סריקה של העמוד בספר לימוד שבו זה כתוב.

 

ואולי אם תקרא את מה שכתוב שם בדקדקנות, תגלה שזה לא ממש מה שכתוב שם (או שאולי פשוט לא הבנת את זה נכון).

 

ואם זה באמת מה שלימדו אותך בביה"ס, זה פשוט מאשר את מה שחששתי לגבי מצב מערכת החינוך בימינו.

 

ברגע שאשיג את הספר - אני מבטיח לסרוק ולשלוח לך אישית בדואר רשום :D (סתם - אימייל)

 

אולי אתה תוכיח לי? תמיד אשמח ללמוד ולתקן טעויות.

(מחר מילואים - איזה כיף)

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

א.הקרבורטור הוא לא הלב אלא הנחיריים.

 

ב.במערכת L ו- LH ג'טרוניק ויסות ההזרקה הוא ע"פ זמן בלחץ קבוע ואילו במערכת K ג'טרוניק ויסות ההזרקה הוא ע"י לחץ משתנה.

 

ג. יחס התערובת האופטימלי הוא 1:14.7 נפח מול נפח ולא מולקולה מול מולקולה. בנזין הינו פחמימן אליפטי המכיל בין 7 ל11 פחמנים. אם ניקח את האוקטן כדוגמא , הוא מכיל 8 פחמנים ו 18 מימנים. כדי לשרוף אותו באופן אידאלי למים ודו תחמוצת הפחמן דרושות 17 מולקולות של חמצן לכל מולקולה של אוקטן.

 

נמרוד

פורסם
א.הקרבורטור הוא לא הלב אלא הנחיריים.

 

ב.במערכת L ו- LH ג'טרוניק ויסות ההזרקה הוא ע"פ זמן בלחץ קבוע ואילו במערכת K ג'טרוניק ויסות ההזרקה הוא ע"י לחץ משתנה.

 

ג. יחס התערובת האופטימלי הוא 1:14.7 נפח מול נפח ולא מולקולה מול מולקולה. בנזין הינו פחמימן אליפטי המכיל בין 7 ל11 פחמנים. אם ניקח את האוקטן כדוגמא , הוא מכיל 8 פחמנים ו 18 מימנים. כדי לשרוף אותו באופן אידאלי למים ודו תחמוצת הפחמן דרושות 17 מולקולות של חמצן לכל מולקולה של אוקטן.

 

נמרוד

 

סתרת את עצמך בתוך ההודעה.....

כתבת שהיחס הוא נפח מול נפח, אבל בדוגמה הבהרת שהיחס זה מולקולה מול מולקולה...

I rest my case

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
א.הקרבורטור הוא לא הלב אלא הנחיריים.

 

ב.במערכת L ו- LH ג'טרוניק ויסות ההזרקה הוא ע"פ זמן בלחץ קבוע ואילו במערכת K ג'טרוניק ויסות ההזרקה הוא ע"י לחץ משתנה.

 

ג. יחס התערובת האופטימלי הוא 1:14.7 נפח מול נפח ולא מולקולה מול מולקולה. בנזין הינו פחמימן אליפטי המכיל בין 7 ל11 פחמנים. אם ניקח את האוקטן כדוגמא , הוא מכיל 8 פחמנים ו 18 מימנים. כדי לשרוף אותו באופן אידאלי למים ודו תחמוצת הפחמן דרושות 17 מולקולות של חמצן לכל מולקולה של אוקטן.

 

נמרוד

 

סתרת את עצמך בתוך ההודעה.....

כתבת שהיחס הוא נפח מול נפח, אבל בדוגמה הבהרת שהיחס זה מולקולה מול מולקולה...

I rest my case

 

אוי...לתלוש את השערות .... :roll:

 

היחס הוא נפח מול נפח. הבאתי דוגמא למה זה לא יכול להיות מולקולה מול מולקולה (כי זה יוצא 1:17)

 

נמרוד


×
×
  • תוכן חדש...