Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי עם מוכר של XR שרוצה מחירון של XS מכיוון שלדעתו אין שום הבדל ביניהן.

 

בדקתי במחירון של לוי יצחק, ומבחינת התוספות המקוריות ההבדל היחיד הוא שב- XS יש נעילה מרכזית.

 

מהם ההבדלים האחרים בין הדגמים שבגללם יש פעם של כ- 5K?

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

הבדל ב XRלהבדיל מXS הוא נעילה מרכזית (כמו שציינת) גלגלי 14' לעומת 13' פנסי ערפל קדמיים, ספויילר אחורי, מושבי ספורט בXS מקדימה, מזגן מקורי (חלונות חשמל יש לא בכל הדגמי הXR)

 

זה בערך הכל עם יש לך עוד שאלות תפני אליי בפרטי.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
דיברתי עם מוכר של XR שרוצה מחירון של XS מכיוון שלדעתו אין שום הבדל ביניהן.

 

בדקתי במחירון של לוי יצחק, ומבחינת התוספות המקוריות ההבדל היחיד הוא שב- XS יש נעילה מרכזית.

 

מהם ההבדלים האחרים בין הדגמים שבגללם יש פעם של כ- 5K?

 

משהו פה לא מובן.

 

יש לרכב דגם. לדגם יש מחירון. לדעתו אין הבדל אז הוא רוצה את הזול?

אחת הטענות היותר מפגרות שיש , תגידי לו בעדינות שיש דגם, יש מחירון ולפיו

עובדים. אם היה לו XS אז הוא היה מבקש 5K פחות בגלל שהם דומים?

 

אנשים - :screwy:

פורסם
גלגלי 14' לעומת 13'

לא בכל דגמי ה-XS יש 14".

מדגמי הדור השני ל-97' יש 14", ל-98' לרובם אין.

 

בכלל, אם תמצאי XS 99' הרווחת.

אתמול ראיתי XS 106 מודל 99' והיא דומה מאוד לגירסת

ה-quicksilver של ה-106 שנמכרה בחו"ל, קרי:

16.JPG

פלסטיקה כמו של GTI, כנפי גלגלים אחוריות מלאות (ולא חצויות כמו של

XS 3 דל' 98') רק ללא החישוקים הקלים שבתמונה (Raptor, אלא חישוקי

פלדה בקוטר 14".

כמעט והתבלבלתי לחשוב שזו ה-GTI. כיתוב XS קטן וכיסויי הגלגלים

החזירו אותי למציאות. :wink: בכל מקרה, למצוא כזו: מציאה.

MCS 2008

פורסם
גלגלי 14' לעומת 13'

לא בכל דגמי ה-XS יש 14".

מדגמי הדור השני ל-97' יש 14", ל-98' לרובם אין.

 

בכלל, אם תמצאי XS 99' הרווחת.

 

תראה אצלי שנת 98 ויש 14' לחבר שלי שנת 97' והגלגלים 14'. אני עובד בתחנת דלק ולא ראיתי עדיין אף XR נעול ב 14' ואף XS נעול ב 13'. (אולי אני טועה אבל נתקלתי כבר בכמה [בערך 13 אני מצליח לספור])

 

אין במחירון YNET פג'ו 106 XS שנת 99, לפחות אני לא ראיתי ואם יש אז תכוון אותי.

 

ככל שידוע לי אין דגמי QUICKSILVER בארץ (שוב פעם יכול להיות שאני טועה אבל ככל שידוע לע לא היה יבוא סדיר - אולי ביבוא אישי)[גם אין במחירון].

 

הרמן. :wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
תראה אצלי שנת 98 ויש 14' לחבר שלי שנת 97' והגלגלים 14'. אני עובד בתחנת דלק ולא ראיתי עדיין אף XR נעול ב 14' ואף XS נעול ב 13'. (אולי אני טועה אבל נתקלתי כבר בכמה [בערך 13 אני מצליח לספור])

אין במחירון YNET פג'ו 106 XS שנת 99, לפחות אני לא ראיתי ואם יש אז תכוון אותי.

ככל שידוע לי אין דגמי QUICKSILVER בארץ (שוב פעם יכול להיות שאני טועה אבל ככל שידוע לע לא היה יבוא סדיר - אולי ביבוא אישי)[גם אין במחירון].

הרמן. :wink:

ל-XR אכן יש רק 13", לא כתוב אחרת.

ישנן XS מסוימות הנועלות 13" משנת 98'. תסתכל ותראה ברחוב.

XS 99', גם אני הופתעתי. מספר הרישוי שלה היה של דגמי 99' (כל

סדר המשפט משתבש כאשר אני מנסה להקליד את המ.ר., אז סלח לי :wink: )

והיא הייתה ביבוא סדיר ולא אישי (כחולה-מטאלית, במצב מדהים, ד.א.).

QuickSilver אכן אין בארץ, אלא רק באירופה.

זהו דגם ממותג כמו דגמי הרולאן-גארוס של פיז'ו, דגם הבנטון של הטווינגו

וכמו דגמי ה-Fila של אוטוביאנקי, כדוגמא שיש בישראל.

MCS 2008

פורסם

בשנת 1993 יובאה הפיג'ו 106 לראשונה לישראל.

 

גרסת ה-XR כללה את מנוע ה-1400 המוכר של פיג'ו (1360cc) וכן הגה כוח, צמד חלונות חשמליים, נעילה מרכזית, מזגן מקורי וכו'.

 

ב1995 נוסף להיצע דגם ה-XS שצוייד באוטו מנוע, אך באיבזור משופר (כגון פנסי הערפל שצויינו וצבע מטלי). ההבדל המשמעותי ביותר עם זאת, היה בגיר הידני שהיה קצר יותר ולכן אופיין בביצועים עירוניים משופרים.

כמו כן, את גרסת הXS ניתן היה לקבל עם מנוע 1600+גיר אוטומטי.

 

לגבי הדור של ה-106 ההבדל המרכזי היה ברמת הגימור, ואכן כפי שצויין - אין שום הצדקה לשלם על XR כמו על XS, כל שכן שאם חייבים כבר צרפתייה הסקסו 1.4 (עם הגה כוח ומזגן מקורי בשונה מהגרסה עם מזגן אלכס"אורגינל" וללא הגה כוח) עדיפה בהרבה.

HFturbo

פורסם
תראה אצלי שנת 98 ויש 14' לחבר שלי שנת 97' והגלגלים 14'. אני עובד בתחנת דלק ולא ראיתי עדיין אף XR נעול ב 14' ואף XS נעול ב 13'. (אולי אני טועה אבל נתקלתי כבר בכמה [בערך 13 אני מצליח לספור])

אין במחירון YNET פג'ו 106 XS שנת 99, לפחות אני לא ראיתי ואם יש אז תכוון אותי.

ככל שידוע לי אין דגמי QUICKSILVER בארץ (שוב פעם יכול להיות שאני טועה אבל ככל שידוע לע לא היה יבוא סדיר - אולי ביבוא אישי)[גם אין במחירון].

הרמן. :wink:

ל-XR אכן יש רק 13", לא כתוב אחרת.

ישנן XS מסוימות הנועלות 13" משנת 98'. תסתכל ותראה ברחוב.

XS 99', גם אני הופתעתי. מספר הרישוי שלה היה של דגמי 99' (כל

סדר המשפט משתבש כאשר אני מנסה להקליד את המ.ר., אז סלח לי :wink: )

והיא הייתה ביבוא סדיר ולא אישי (כחולה-מטאלית, במצב מדהים, ד.א.).

QuickSilver אכן אין בארץ, אלא רק באירופה.

זהו דגם ממותג כמו דגמי הרולאן-גארוס של פיז'ו, דגם הבנטון של הטווינגו

וכמו דגמי ה-Fila של אוטוביאנקי, כדוגמא שיש בישראל.

 

תראה יכול להיות שאתה צודק לגבי 13' בXS אבל אני עדיין לא ניתקלתי.

 

כמו כן המידע שנמסר ניקלט ויושם ועל כך תודה.

 

הרמן. :wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...