Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המייל המצורף נחת אצלי היום.

 

אם הוא ישן ומוכר אני מתנצל מראש.

 

אם הוא לא מצחיק אתכם......... לא נורא.

 

חי

 

קצת מהוווי הטיסות האזרחיות...

 

 

בתום כל טיסה,ממלא הטייס טופס הנקרא "טופס תקלות",אשר מדווח למכונאים על בעיות אשר התעוררו במהלך הטיסה. המכונאים קוראים את הטופס,מתקנים את התקלה,ובחלקו השני של הטופס מסבירים בקצרה את מהות התיקון והטייס עובר על הטופס שוב,לפני הטיסה הבאה. כדי להראות כמה קרועים המכונאים בחברות התעופה,לפניכם כמה קטעים אמיתיים(!!!) מחלק מטפסי התיקונים בחברת התעופה Qantas ,אשר נכתבו על ידי הטייס והמכונאים בחברה.

 

אגב, Qantas היא החברה היחידה בה לא היו תאונות מעולם....

 

 

בעיה- מסמלת את הבעיה אותה כתב הטייס

פיתרון- הפיתרון לאחר טיפול המכונאים

בעיה : הגלגל הפנימי ימני כמעט דורש החלפה.

פיתרון : הגלגל הפנימי ימני כמעט הוחלף.

בעיה : טיסת מבחן עברה בסדר,למעט מגנון הנחיתה האוטומט

פיתרון : מנגנון נחיתה אוטומטי בכלל לא מותקן במטוס הנ"ל.

בעיה : משהו משוחרר בתא הטייס.

פיתרון : משהו חוזק בתא הטייס.

בעיה : חרקים מתים על מגן הרוח.

פיתרון : חרקים חיים הוזמנו למלאי.

בעיה : טייס אוטומטי במצב שמירת איזון במהירות של 250 קשר איבד גובה.

פיתרון : לא הצלחנו להגיע למצב דומה על הקרקע.

בעיה ; עדות לנזילה בציוד הנחיתה המרכזי.

פיתרון : העדות הועלמה .

בעיה : הווליום של ה- DME לא ייאמן.

פיתרון : הווליום של ה- DME כוון לרמה יותר אמינה.

בעיה : מנעולי החיכוך גורמים לדוושת ההילוכים להיצמד.

פיתרון : כן,לשם זה הם נמצאים שם.

בעיה IFF לא תקין.

פיתרון IFF לעולם לא תקין במצב OFF

בעיה : יש לי חשד לסדקים בכנף.

פיתרון : יש לנו חשד שאתה צודק.

בעיה : מנוע מספר 3 חסר.

פיתרון : מנוע מספר 3 נמצא לאחר בדיקה קצרה על כנף ימין.

בעיה : ידית ההילוכים מתנהגת מצחיק.

פיתרון : ידית ההילוכים חונכה להתיישר, לנוע ישר ולהתנהג בבגרות.

בעיה : רדאר הזיהוי מזמזם.

פיתרון : לימדנו את רדאר הזיהוי את מילות כל השירים.

בעיה : התגלה עכבר בתא הטייס

פיתרון : הותקן חתול.

בעיה : רעש מגיע מתחת ללוח המכוונים.נשמע כאילו גמד יושב שם ודופק על משהו עם פטיש.

פיתרון : לקחנו לגמד את הפטיש.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

גדול!!!!

 

טסתי מספר פעמיים ב- Qantas, חברת התעופה הגדולה באוסטרליה,

ואחת הטובות בעולם.

 

בפעם הבאה, לפני שאטוס איתם - אחשוב פעמיים. ;)

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

אני מוכרח לציין, שאלה הדברים הכי מצחיקים, שקראתי בזמן האחרון. מעולה ! :-D

 

דווקא מתאים לאוסטרלים :wink:

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

LOL הרבה זמן לא ראיתי משהו טוב כזה.אה רגע, יש את השרשור עם הפורד אקסקורז'ן של מוטי...:wink::-P

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

בעיה :רעש מגיע מתחת ללוח המכוונים.נשמע כאילו גמד יושב שם ודופק על משהו עם פטיש.

פיתרון :לקחנו לגמד את הפטיש.

ע-נ-ק !!

:-) :-)

פורסם

ZH11,

 

כטוב ליבי על הסינגל מאלט של בושמילס אותו אני לוגם ממש עכשיו, אני אשחק אותה עמית. ברשותך כמובן. (נו.... מה כפת'ך?)

 

נהג: הרכב מתנהג ומרגיש מוזר במהירויות גבוהות ובסיבובים, כאילו השאסי פגוע.

טכנאי: השאסי באמת היה פגוע, דיברנו איתו ועודדנו את רוחו ועכשיו הוא מרגיש הרבה יותר טוב.

 

 

אם זה מצחיק ספרו לחבריכם,

אם זה לא מצחיק ספרו לנו.

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

גם אני קיבלתי את המייל הזה, וכן, הוא די מצחיק (גם אם הוא לא ממש אמיתי, אבל משקף את האווירה האוסטראלית בצורה נאמנה)

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...