Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה יש לי 205 1.1 די ניראה לי שהוונטה ניכנסת לעבודה בטמפ קיצוניות מאד . ברצוני כניראה להחליף לתרמוסטט "רגיש יותר" שיפעיל את הוונטה בטמפ חמות ולא בטמפ חמות בצורה קיצונית.ו

 

*מישהו אולי יודע מה טמפ העבודה שהטרמוסטט אצלי ב205 1.1 בנוי ומכוון אליה למצב עבודה?

*האם טכנית אני יכול להחליף לתרמוסטט רגיש יותר כך שהונטה תיכנס לעבוד מהר יותר ולא תחכה לטמפ חום קיצוניות מדיי?

 

תודה מראש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כרגע בארץ חם מאוד אתה יכול לינסוע בלי תרמוסטטט

התרמוסטט המקורי ניפתח ב 82 מעלות

אם אתה קונה תרמוסטט חדש תקנה אחד שניפתח ב 72 מעלות זה הכי טוב למדינה שלנו

כול חלקים חילוף יכול לספק לך את החלק

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
כרגע בארץ חם מאוד אתה יכול לינסוע בלי תרמוסטטט

התרמוסטט המקורי ניפתח ב 82 מעלות

אם אתה קונה תרמוסטט חדש תקנה אחד שניפתח ב 72 מעלות זה הכי טוב למדינה שלנו

כול חלקים חילוף יכול לספק לך את החלק

מיכאל.

בחיים אל תיסע בלי תרמוסטט. תוך שנתיים ילכו לך הלגרים במיוחד ב205.

תבדוק את היונית עצמה אם היא בסדר

פורסם

עצות ממש לא מלומדות מצידך מיכאל. ללא טרמוסטט ב-205 שלי, בקיץ הייתה מתחממת. אחרי התקנת טרמוסטט מקורי חדש (לא היה - מבוטל), הרכב הפסיק להתחמם.

ולשים טרמוסטט עם טמ"פ נמוכה יותר זה גם לא טוב כי המנוע לא יגיע לטמ"פ עבודה שלו בימי חורף, בלילה וכו'

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

ב-205 שהייתה לי היה טרמוסטט פרוץ (פתוח באופן קבוע).

מיד לאחר הקניה ביצעתי ניקוי למערכת הקירור והחלפת נוזל קירור.

למרות זאת, הרכב היה מתחמם במאמץ ולקח לו זמן רב להגיע לטמפרטורת עבודה.

החלפתי לטרמוסטט התקני (83 מעלות) והרכב לא התחמם יותר מעבר לרצוי

והגיע תוך פחות מ-10 דקות לטמפרטורת עבודה.

מידת ההשפעה של הטרמוסטט היא בהחלט משמעותית ויש לטפל בו בהקדם.

 

דניאל

 

נ.ב.

היא נמכרה למגיב שמעלי. :wink:

MCS 2008

פורסם
עצות ממש לא מלומדות מצידך מיכאל. ללא טרמוסטט ב-205 שלי, בקיץ הייתה מתחממת. אחרי התקנת טרמוסטט מקורי חדש (לא היה - מבוטל), הרכב הפסיק להתחמם.

ולשים טרמוסטט עם טמ"פ נמוכה יותר זה גם לא טוב כי המנוע לא יגיע לטמ"פ עבודה שלו בימי חורף, בלילה וכו'

 

תסביר לי איך התחממות יתר בגלל שאין לך טרמוסטט

תפקיד הטרמוסטט הוא ליפתח אחרי שהמים במנוע מגיעים ל 84 מעלות

אין לך טרמוסטט המים עוברים במעברים קבוע

אז אם היה לך התחחמות יתר זה בגלל בעיה אחרת תהיה בטוח

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

אז מה אתם אומרים : להחליף לתרמוסטט שניפתח ב72 מעלות [10 מעלות פחות מהתרמוסטט המקורי.]

זה שווה את המאמץ וההשקעה? או שלהשאיר את התרמוסטט הרגיל שיש לי כרגע.?

ולגבי עניין החורף. מה דעתכם על כך שתרמוסטט רגיש יותר ימנע מהמנוע להגיע לטמפ עבודה שלו? זה הרי ישפיע על אופן העבודה וצריכת הדלק ..מה דעתכם על הנקודה הזו?

תודה

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אז מה אתם אומרים : להחליף לתרמוסטט שניפתח ב72 מעלות [10 מעלות פחות מהתרמוסטט המקורי.]

זה שווה את המאמץ וההשקעה? או שלהשאיר את התרמוסטט הרגיל שיש לי כרגע.?

ולגבי עניין החורף. מה דעתכם על כך שתרמוסטט רגיש יותר ימנע מהמנוע להגיע לטמפ עבודה שלו? זה הרי ישפיע על אופן העבודה וצריכת הדלק ..מה דעתכם על הנקודה הזו?

תודה

אסף ומיכאל שלום רב!

ראשית מיכאל הקשב לגרשון המשפר , הוא צודק ולו רק בגלל נסיונו הגדול ממך ברכב, וזאת אני למד ממעקב ארוך אחריו בפורום!!

אין לבטל טרמוסטט גם בקיץ!!!

ולאסף אל תתמקד בתרמוסטט התמקד גם ביוניט הפעלת מאורר, יתכן והמהירות הנמוכה לא תקינה אצלך,

ורק המהירות הגבוהה עובדת, לכן גש לחשמלאי לבדיקת חיבור החשמל ליוניט הפעלת מאוורר, +הריליי האחראי לפעולת המהירויות, ולתקינות היוניט, וזאת לפני שאתה משנה או מחליף טרמוסטט!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תסביר לי איך התחממות יתר בגלל שאין לך טרמוסטט

תפקיד הטרמוסטט הוא ליפתח אחרי שהמים במנוע מגיעים ל 84 מעלות

אין לך טרמוסטט המים עוברים במעברים קבוע

אז אם היה לך התחחמות יתר זה בגלל בעיה אחרת תהיה בטוח

מיכאל.

הטרמוסטט אינו רק נפתח בטמפרטורה מסויימת,אלא הוא גם מאיט את זרימת המים במערכת,

ולכן מים שהיו ברדיאטור מספיקים להתקרר לזמן ארוך יותר. ברכבים אחרים המצב אולי שונה אבל ב-205 הטרמוסטט חשוב,עובדה שמספר אנשים מדווחים שהוספת טרמוסטט עזר להם.

פורסם

תודה צבי, תשובה באמת לעניין שתעזור לי בהמשך ביעילות יתרה לשפר את המצב .

בכל אופן מחר אני הולך למוסך מורשה שלי בחדרה להיסתכלות על התופעה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שלום רב

צביקה צודק

א.תפקיד הטרמוסטט הוא להביא את המנוע במהירות לטמפרטורת עבודה ולשמר את טמפ" העבודה ע" חסימת מעבר נוזל קירור מהמנוע אל המצנן עד הגעה לטמפ" נדרשת וכאשר יש צורך הוא גם נסגר לדוגמא בכביש מהיר כאשר הטמפ" נמוכה )

ב. תפקיד רגש החום (יוניט) הוא להפעיל את המניפות בשביל להגדיל את כמויות האוויר העוברות דרך המצנן ובכך לעזור בקירור

ד. דבר ראשון יש לבדוק את הטרמוסטט לתקינות ( לראות מתי הוא נפתח ) ואז לראות מתי יוניט החום נכנס לפעולה

ה. כאשר שני רכיבים אלו תקינים יש לבדוק את המצנן לאי סתימה ואת משאבת המים לאי נזילה דרך הנשם שלה

כול זאת רק לידיעה אני מציע שתיתן לבעל מקצוע לעשות זאת

בברכה זיסו יוסי

×
×
  • תוכן חדש...