Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי טוויטרים במאזדה 3 !

הכל טוב ויפה חוץ מזה שאני כבר לא יכול לשלוט על החלון מימיני !!!!

במצב נורמלי יש לי שליטה על 4 החלונות ! עכשיו רק על 3 !!!!

הנוסע שלידי יכול לשלוט על החלון שלו ואני לא ! איפה הבעיה לדעתכם ?

 

תודה מראש

פורסם

אם יש לך שליטה על כל החלונות חוץ מחלון הנוסע,הבעייה כנראה בלוח הפיקוד שבדלת הנהג.

למיטב ידיעתי אין אפשרות לתקנו,ויש צורך להחליפו בחדש,ולפי מה שתיארת זה לא קשור להתקנת הטוויטרים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אתה טועה ידידי,בטור מישהו שברישיון הרכב אצלי (כמעט) היה כתוב "פורד 'קומבינה' אסקורט" אין דבר העומד בפני הרצון, הכל בר-תיקון השאלה היא עד כמה זה סיפור לתקן את זה ומה נדרש כדי לתקן. בדר"כ פיקוד ח"ח בדלת הנהג מתבלה יותר משאר המתגים באוטו לכן תנסה להוציא את היחידה מהדלת, לפרק אותה ולבדוק את הדברים הבאים:

-האם כל המתגים פועלים בצורה דומה לזו של דלת הנוסע ,אם לא, תבדוק מה שונה (שבר וכו...)

-האם יש מגע בין החלקים החשמלים, אם לא, תנקה אותם (רצויי עם ספריי מגעים וצמרונים)

-האם כל החוטים בצמת החשמל של הפיקוד מחוברים כהלכה ויש להם מגע ותנקה אותם בכ"ז

אחרי הכל תרכיב את היחידה ותנסה להפעיל את החלון (בלי להרכיב את היחידה למקומה בדלת)

תדווח על התוצאות ובהצלחה.

 

נ.ב. אם אתה נתקל בבעיות תעלה את התמונה של החלק כאשר הוא מפורק ותציין את הבעיה.

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם

אוקיי ,Cut The Crap.

 

הפיקוד של דלת הנהג על שאר החלונות מנוטרל כאשר מנתקים מצבר. האם ניתקו לך מצבר בהתקנה ?

 

אם כן, אין לך שום בעייה בחלונות. צריך לתכנת את החלונות מחדש. (בכל אופן, גם אם לא ניתקו, נסה את המלצתי).

 

איך מתכנתים ?

 

לכל כפתור בדלת יש שני מצבים. אחד Auto והשני פתיחה רגילה. הורד את החלון הבעייתי עד הסוף (לא מהדלת של הנהג) . הרם אותו בלחיצה רגילה עד למעלה (לא לחיצה על האוטומט), חכה מס. שניות ואז נסה להפעיל מדלת הנהג.

 

אני צופה המון בעיות בנושא זה כאשר לקוחות יחליפו מצברים במוסכים לא מורשים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בכל רכב מודרני מומלץ לחבר מצבר גיבוי בזמן החלפת מצבר לחדש וזאת כדי למנוע מחיקת זכרונות מתוכנתים שונים החל תחנות רדיו וקודנית וכלה במחשב נהול מנוע שיש "ללמדו" מחדש את נתוני הרכב וגם כפי שכתב שמואליק תכנות הפעלת חלונות חשמל.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אם המכונית חדשה והיא באחריות,למה לך לפרק ולהסתבך?

גש למוסך מורשה,ובדיוק בחצי שעה תיפתר הבעייה...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אוקיי ,Cut The Crap.

 

הפיקוד של דלת הנהג על שאר החלונות מנוטרל כאשר מנתקים מצבר. האם ניתקו לך מצבר בהתקנה ?

 

אם כן, אין לך שום בעייה בחלונות. צריך לתכנת את החלונות מחדש. (בכל אופן, גם אם לא ניתקו, נסה את המלצתי).

 

איך מתכנתים ?

 

לכל כפתור בדלת יש שני מצבים. אחד Auto והשני פתיחה רגילה. הורד את החלון הבעייתי עד הסוף (לא מהדלת של הנהג) . הרם אותו בלחיצה רגילה עד למעלה (לא לחיצה על האוטומט), חכה מס. שניות ואז נסה להפעיל מדלת הנהג.

 

אני צופה המון בעיות בנושא זה כאשר לקוחות יחליפו מצברים במוסכים לא מורשים.

 

שמוליק

תשובה נכונה.

הפעולה נקראת איפוס חלונות חשמל.

קיים גם במגאן II וברכבים חדשים נוספים.

אגב, במכוניות המצויידות גם בתגבור הגה חשמלי יש לבצע איפוס דומה גם להגה (פרוצדורה מסויימת של סיבוב ההגה ימינה ושמאלה עד הסוף, במהירת מסויימת).

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

שמוליק; גפ בפורד פוקוס עם ח"ח מקוריים זה אותו הטריק (לכל החלונות), לא נתקלתי בבעיות עם זה או תלונות לאורך השנים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שמוליק; גפ בפורד פוקוס עם ח"ח מקוריים זה אותו הטריק (לכל החלונות), לא נתקלתי בבעיות עם זה או תלונות לאורך השנים.

 

איציק

מכיוון שאנו מטפלים רק במאזדה (מורשים רק מאזדה) לא מכיר את את הדגמים של פורד.למה התכוונתי כשכתבתי שאני צופה בעיות. נניח והלך מצבר במזדה 3 לאחר 3-4 שנים. בעל הרכב ילך ויתקין מצבר במוסך שהוא אינו מורשה. אותו מוסך לא ידע שברגע שמנתקים מצבר, צריך לתכנת מחדש את החלונות.

 

ואז בעל הרכב ילך ויתלונן בקשר לחלונות. אתם מסוגלים לדמיין.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...