Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על רעיון טוב:

שכל אחד מחברי הפורום ירשום איפה נמצאת "שדרת המכוניות למכירה"בעיר שלו.( מקום מסוים,והרחוב)

ככה מי שרוצה לחפש רכב יוכל להגדיל את החיפוש שלו

אפשר גם לרשום בנוסף על מכוניות "מיוחדות"שמוצעות שם למכירה

אז אני יתחיל:

"שדרת המכוניות למכירה" הכי מפורסמת בהרצליה היא ברחוב "בן -גוריון" מול "פיצה האט"!

 

מבקש מההנהלה לחשוב על הרעיון ולהפוך אותו לדביק בפורום הזה:)

 

רועי.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

אני חושב שהכוונה היא לרחובות שבאופן קבוע חונים שם הרבה מכוניות למכירה.

 

מהנסיון שיש לי, חלק גדול מהמכוניות האלה הם של סוחרים, ויש לזה סיבה - כשאדם פרטי מוכר את הרכב, הוא בד"כ לא קונה חדש לפני שמכר את הישן, וממשיך לנסוע עד המכירה (לא תמיד - אבל בד"כ). כלומר לא יכול להשאיר את הרכב במקום בולט קבוע. רק "המיואשים" עושים את זה, ו...סוחרים.

פורסם

גרשון...אם לא שמת לב בכל עיר או איזור יש רחוב ראשי שבו יש שורה של מכוניות עם מודעות למכירה.

 

בדרך כלל אלה אנשים פרטיים.

בחיפה יש את שדרות אבא חושי בדרך לאוניברסיטה...

פורסם

בחיפה יש גם את מרכז זיו - מול הדואר ובנק לאומי, וההתחלה של כביש דורי - ראיתי שם עכשיו קורסה gt.

 

כשאני חפשתי רכב, רוב המכוניות שבדקתי מהמקומות האלה היו של סוחרים, או באמת מוכרים פרטיים שהיו מאוד מיואשים ולא הצליחו למכור הרבה זמן.

פורסם

נכון שיש שם גם מכוניות של סוחרים ,אבל רוב המכוניות שיש שם הם של אנשים פרטיים שפשוט קנו רכב חדש והישן עומד שם.

או שפשוט חונים שם לכמה זמן כשלא צריכים את הרכב

(לפי דעתי בפגישה עם בעל הרכב ..-שבאים לראות אותו.-אפשר לדעת האם "הבחור"שנפגשים איתו הוא סוחר או לא..)

לכן לפעמים ישנו סיכוי טוב למצוא שם רכב שמור וטוב:)

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

בחולון, רחוב ראובן ברקת (נדמה לי שזה ראובן ברקת) ממול למרכז המסחרי, חונות הרבה מכוניות למכירה.

בחולון, רחוב המרכבה, לכל האורך...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
באשדוד מול התחנה המרכזית
רחוב הרצל לאורך הפארקים ו 2 הקניונים שצמודים אחד לשני, כל המכוניות חונות בצד של הפארקים

פעם זה היה ברחוב רוגוזין באיזור אך... נוסטלגיה :-D

 

היי אם כבר אולי נעשה גם שירשור למקומות המיזמוזים בכל עיר... :wink:

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

זכרון יעקוב שיוצאים מזכרון הכביש שמוביל לקיבוץ מעיין צבי

 

משני הצדדים...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לא רע הרעיון...

אבל הנה תרומתי, באשקלון זה בכניסה הדרומית ברמזור קניון חוצות יש תחנת מוניות ושורה של רכבים למכירה ממש על הכביש. (פרטיים למיטב ידעתי).

פורסם
רחוב הרצל לאורך הפארקים ו 2 הקניונים שצמודים אחד לשני, כל המכוניות חונות בצד של הפארקים

פעם זה היה ברחוב רוגוזין באיזור אך... נוסטלגיה :-D

 

היי אם כבר אולי נעשה גם שירשור למקומות המיזמוזים בכל עיר... :wink:

ויוה אשדודיה!

מאשר את דברי רונן וBMW,אגב יש גם את ה"שוק רכב" כל יום שלישי לקראת הערב בחניית חוף לידו.

כל מי שמכיר את המקום קחו עצה ואל תחנו בשד' הרצל אחרי הצומת לכיוון יא' (ליד הפארק), החנייה שם אסורה ע"י תמרור ואני מכיר כמה שנכוו(כולל כותב שורות אלה).

 

 

ובקשר לנושא השני: אין כמו להיכנס עם האוטו במרינה ליד "אידי" ליד כל מעשני הבאנגים למינהם,במיוחד בזמן השקיעה נוף נחמד......

×
×
  • תוכן חדש...