Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות מנהיגה ב407 וגם בעיה מוזרה


נהג רגוע
שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התחדשנו במשפחה בפיג'ו 407 , מנוע 2 ליטר אוטומטית.

רמת גימור הכי בסיסית (לצערי...)

לפניה היתה לנו 406 עם אותו מנוע, וקצת חששתי שה407 תהיה כבדה מדי על אותו מנוע בדיוק (איזה 150 קילו יותר)

אחרי הרבה נהיגות עליה יש לי סיכום קצר:

בסה"כ האוטו שונה מאוד מה406. הוא מרגיש הרבה יותר איכותי בפנים, מוצק מאוד, והנסיעה שלו נוקשה יותר. עם זאת, נסיעה על שיבושים קשים נספגת יותר טוב משמעותית מאשר בפיג'ו 206 שהיא קצת רכה יותר.

המושבים קשים יותר, ומאוד תומכים בסיבובים -אני כבר מגיע לזה.

תפעול המחשב מעצבן, צריך לחפש טוב על איזה כפתור לוחצים, לראות איזה תפריט נפתח, לבחור אופציה, וכו' (תפריט ראשי -> אקלים -> כבה מזגן)

השליטה מההגה על המערכת מצוינת, אין צורך בשום מצב לגעת ברדיודיסק עצמו.

איכות הקול מאוד טובה, גם בווליום גבוה לא צורם. לא בדקתי באסים חזקים.

המושב האחורי בסדר גמור לשני מבוגרים. לא משהו לשלושה. אבל מאחורה איכות גיהוץ הכביש פחות טובה. (מרגישים פתאום כמה טלאי אספלט יש בכביש, מה שלא הורגש ב 406)

 

מנוע וגיר : אותו מנוע בדיוק (19.4 קג"מ) כמו ב 406 , אבל הוא מעודן מאוד, חרישי עד כדי ש עם קצת מוזיקה באוטו, ניתן לשייט ב4500 סל"ד בלי לשים לב ששכחת את הגיר בשלישי... העברת ההילוכים מאוד מאוד מעודנת, גם בקיק דאונים וגם בפול-גז. אתה לא מרגיש שאתה מתעלל באוטו כשאתה מדביק את הדוושה לרצפה. המנוע מושך בלי ויברציות, בלי רעש צורם, ההילוך עובר כחמאה, ובסה"כ מאפשרת לנהג לנצל את היכולת (הסבירה) בלי להרגיש רע עם זה.

 

למרות עודף המשקל, האוטו זריז יותר מה406 ! הופתעתי, אבל כנראה שפיג'ו חששו שתצא להם עגלה ולכן קיצרו את יחסי ההעברה ב 15% !

התוצאה- תגובה זריזה לכל לחיצה, החל מסל"ד 1300 (סל"ד נמוך כזה אפשרי רק במצב טיפטרוניק), האוטו מאיץ טיפה יותר טוב, הטורים עולים מידית ולא בעצלתיים, וההילוכים מתחלפים בקצב. אכן קיצור יחסי העברה זה ממש עולם אחר. כמובן שעכשיו האוטו משייט בסל"ד גבוה יותר. 110 קמ"ש זה כבר 3000 סל"ד- אבל בכל זאת האוטו שקט יותר מה406.

 

שילדה - הדבר הכי מדהים באוטו, ואני מראש מתנצל שלא נסעתי באימפרזה טורבו ושות' אבל בכל זאת , בהשוואה ל406 שגם לה שילדה מאוד טובה בסיבובים, לאוטו יש אחיזה פ-נ-ט-ס-ט-י-ת. ולא רק אחיזה, גם תגובה מיידית להפניית ההגה. האוטו משנה כיוון עם הפניית ההגה ולא טיפה אחריה. האוטו קשיח מאוד, המושב תומך מצוין, כך שאפילו אמא שלכם לא תרגיש שהגזמתם...

נכון, להגה יש פחות תקשורת, אבל האוטו מגיב מידית לכל הפניה, עף חזק פנימה לתוך הסיבוב, ונותן תחושת בטחון אפילו בכביש רטוב. בקרת האחיזה מתערבת לפעמים, וזה ממש מורגש. מעל 70 ההגה מתקשה והאוטו יציב מאוד.

 

ה407 היא אולי הכלאה בין: איכות ונוקשות של אאודי, נוחות של צרפתיה, ועיצוב יפה (לא משהו מהצד).

 

ויש לה בעיה מעצבנת ואף מסוכנת:

יש השהיה של חצי שניה בין הלחיצה על הדוושה לבין קבלת תגובה כלשהי מהמנוע. למשל,אתה גולש לצומת בזהירות ולאט, מחפש הזדמנות טובה לחצות את הצומת בין המכוניות שבאות ממול. רואה שיש רווח סביר ואפשר לחצות מיד אחרי שהסובארו האדומה תחלוף, ולפני שהטויוטה תגיע. אתה ממשיך לגלוש לאט לכייון הצומת עם רגל מלטפת את הבלם, ואז, מיד כשהסובארו חולפת, מניח את הרגל על הגז כדי להתחיל לסוע. אבל לא קורה כלום! כאילו לא לחצת בכלל! אתה לוחץ קצת יותר, אבל עדיין לא קורה כלום! ואז אחרי שניה ואפילו שניה ורבע שלא קרה כלום, האוטו מזנק קדימה בדיוק כשהטויוטה כבר הרבה יותר קרובה...

מעצבן , מסוכן, ולא ברור בעיקר.

במוסך אמרו שלא שמעו על בעיה כזו, או על עדכוני תוכנה למנוע, ואמרו ש"ככה זה עם מצערת אלקטרונית" - קצת מוזר בהתחשב בזה של406 היתה מצערת כזו והמנוע היה מגיב לכל לחיצה מיד.

 

מישהו אולי שמע על התופעה הזו?

 

מקווה שנהנתם ושכתבתי לעניין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עשיר עם צרפתייה בת-דודה, אני יכול להגיד לך שני דברים:

1. מתרגלים להשהיות. אני למדתי לחזות אירועים מראש כדי ללחוץ על הצופר שנייה לפני שמישהו חותך אותי.

2. לא מתרגלים לבורות במוסך, ולא מסכימים לאף דיאגנוזה מתחמקת שלהם. קח בעצמך רכב זהה לסיבוב, ותדע טוב מהם אם זה נכון או לא. גם לי ניסו בהתחלה להסביר שגיר קופץ זה נורמלי, וגם צילצולים במנוע והעברת תחנות עצמאית ברדיו וכו. עד שהוכחתי להם שרכב זהה מתנהג אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על 407 2.2. גם אני נתקלתי בהשהייה המעצבנת עוד בנגיעה הראשונה בדוושה. זה קורה בעיקר ביציאה מהמקום או מגלישה איטית, בסל"ד נמוך. וזה מאוד מעצבן.

 

מלבד זאת המכונית נהדרת (אם כי צפופה מאוד מאחור). שינוי הכיוון עם הפניית ההגה הוא אחד הדברים החשובים ברכב "מתנהג". משהו שאנשים לא מודעים לחשיבותו. כל מי שנהג בפאסאט, 626, סונטה וכולי, יודע שקודם מפנים את ההגה, ורק חצי שניה אחרי, כשהרכב מתיישב על המתלים, הוא מתחיל לפנות. אני לא סובל את זה... (ד"א, זה קורה גם בפורשה מסוימת :roll::twisted: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על 407 2.2. גם אני נתקלתי בהשהייה המעצבנת עוד בנגיעה הראשונה בדוושה. זה קורה בעיקר ביציאה מהמקום או מגלישה איטית, בסל"ד נמוך. וזה מאוד מעצבן.

 

מלבד זאת המכונית נהדרת (אם כי צפופה מאוד מאחור). שינוי הכיוון עם הפניית ההגה הוא אחד הדברים החשובים ברכב "מתנהג". משהו שאנשים לא מודעים לחשיבותו. כל מי שנהג בפאסאט, 626, סונטה וכולי, יודע שקודם מפנים את ההגה, ורק חצי שניה אחרי, כשהרכב מתיישב על המתלים, הוא מתחיל לפנות. אני לא סובל את זה... (ד"א, זה קורה גם בפורשה מסוימת :roll::twisted: )

 

רוני

אם כבר אתה עושה השוואה ל626, אז תשווה אותה ל406!

את ה407, תשווה למאזדה 6!

(כמה 6-ים!)

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לא להעלב, אם הייתי נוהג על מאזדה 6 (הם מגיעות עם פירלי פי-זירו ??)

 

וצמיגיה הנמוכי החתך...

הייתי יכול להשוות.

אם יש מישהו שנהג על שתיהן, ואולי גם על אקורד, נשמח לשמוע ממקור ראשון.

 

לרוני, משתתף בצערך על הפורשה שלך :wink: , תנסה אולי לבדוק לחץ אוויר ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר אתה עושה השוואה ל626, אז תשווה אותה ל406!

את ה407, תשווה למאזדה 6!

(כמה 6-ים!)

 

אין קשר, לא עשיתי השוואה. רק ציינתי עובדה. ה-6, אני מניח, באמת דומה יותר ל-407 מבחינת היכולת הדינמית.

 

ולנהג הרגוע - לצערי הפורשה לא שלי, אבל היא מאכזבת...

ד"א, נהגתי על אקורד, ואף פרסמתי פה התרשמות (בצע חיפוש)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך בעיה באוטו פשוט כל המכוניות החדשות מבית סיטרואן את פיג'ו יש להם בעיות כאלה אני יכול להעיד שבסי 5 הישנה והחדשה יש את אותה הבעיה...יש את זה גם כשאתה מעביר מרוורס לדרייב יש גם השהייה קטנה ואז הכל יוצא במכה אחת



פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג ב407 2.2 ולא הייתה השהייה שכזו :roll:

 

ורוני - מדובר על פורשה ספציפית או בדגם שבו כל הרכבים זה ככה ? (קאיין? :roll)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג ב407 2.2 ולא הייתה השהייה שכזו :roll:

 

ורוני - מדובר על פורשה ספציפית או בדגם שבו כל הרכבים זה ככה ? (קאיין? :roll)

 

אולי לא שמת לב... ומדובר על הקאיין כמובן (בגרסה הכי פושטית), ואני יודע שזו קבוצה שבה כל הרכבים הם ככה, אבל עדיין, זה פורשה!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת לא פורשה..

אתה מתבלבל - זאת VW עם סמל של פורשה.. :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחדשנו במשפחה בפיג'ו 407 , מנוע 2 ליטר אוטומטית.

 

ויש לה בעיה מעצבנת ואף מסוכנת:

יש השהיה של חצי שניה בין הלחיצה על הדוושה לבין קבלת תגובה כלשהי מהמנוע. למשל,אתה גולש לצומת בזהירות ולאט, מחפש הזדמנות טובה לחצות את הצומת בין המכוניות שבאות ממול. רואה שיש רווח סביר ואפשר לחצות מיד אחרי שהסובארו האדומה תחלוף, ולפני שהטויוטה תגיע. אתה ממשיך לגלוש לאט לכייון הצומת עם רגל מלטפת את הבלם, ואז, מיד כשהסובארו חולפת, מניח את הרגל על הגז כדי להתחיל לסוע. אבל לא קורה כלום! כאילו לא לחצת בכלל! אתה לוחץ קצת יותר, אבל עדיין לא קורה כלום! ואז אחרי שניה ואפילו שניה ורבע שלא קרה כלום, האוטו מזנק קדימה בדיוק כשהטויוטה כבר הרבה יותר קרובה...

מעצבן , מסוכן, ולא ברור בעיקר.

במוסך אמרו שלא שמעו על בעיה כזו, או על עדכוני תוכנה למנוע, ואמרו ש"ככה זה עם מצערת אלקטרונית" - קצת מוזר בהתחשב בזה של406 היתה מצערת כזו והמנוע היה מגיב לכל לחיצה מיד.

 

מישהו אולי שמע על התופעה הזו?

 

מקווה שנהנתם ושכתבתי לעניין...

כן יש לי בדיוק את אותה בעיה עם הגולף שלנו.... רק שהיא בת 8 שנים (והבעיה התחילה רק לפני כמה חודשים) אז היית מצפה לזה ממנה... אבל לא ממכונית חדשה לחלוטין

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...