Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

How low can you go ?


שמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביומיים האחרונים גיליתי שהאוטו שלי קצת נמוך משום מה.

בתחילה חשדתי בגלגלים או בצמיגים :

398_9851.JPG

 

אבל אז נזכרתי שרק שמתי את הגלגלים הללו ואת ארבעת צמיגי הדנלופ ספורט SP-01 , במידה 185/60/14...

398_9852.JPG

 

 

אח"כ חשבתי שהבעייה אולי החלה אחרי הטסט אצל ידידנו KOMPY , שם נכשלתי על ברקס אחורי שפתח בשביתה איטלקית.

 

בלית ברירה שמתי את פעמיי אל מר בני ל. , כדי לטכס עצה משותפת.

כצעד בונה אמון , העלה בני את האוטו על שני בוקים :

398_9855.JPG

 

וכדי למנוע מחשבות נסיגה , פירקנו גם את האגזוז ואת הגלגל ספייר על המתקן שלו:

398_9854.JPG

 

כדי לחקור את הברקס באופן יסודי ,ניתקנו אותו ממכונות ההחייאה , כלומר צינורות נוזל הבלמים :

398_9859.JPG

 

ואז החל בני לפרק את הציר האחורי כולו (3 ברגים בכל צד של תא המטען) :398_9858.JPG

 

לשאלתי מדוע הוא מפרק לי את האוטו , הוא הסב את תשומת ליבי לציר נוסף שהוא מצא אצלי בבגאז' (אין לי מושג איך הוא הגיע לשם ,בהן צדק :roll::lol: )

398_9857.JPG

 

הפלא ופלא - לציר יש בלמי דיסק...ממש כמו אצל האחיות הבכירות:

398_9856.JPG

 

אחרי שהלכתי הבייתה מודאג משהו ,הוסיף בני רפידות חדשות , משאבה מרכזית מתאימה שנמצאה באורח פלא גם היא בבגאז' (ממש בגאז' הפתעות :roll: ) ונוזל בלמים חדש ורענן (נראה כי לא הוחלף מאז התגלגל הרכב בפעם הראשונה על כבישי ישראל :| ).

 

בגמר העבודה התוצאה נראתה כך :

398_9860.JPG

 

 

נמוך , נמוך מאוד...:-o

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשלב הזה , התחלתי לחשוד שמא מדובר בבעייה בחלק הקדמי של האוטו , אשר מרים את האף לשמיים ובגללו מוריד את הזנב לרצפה (בתחילה חשדתי בציר האחורי הנוסף שהתחבא בבגאז' הקסמים , אבל מסתבר שלא :roll: ):

 

אז הורדתי את הגלגל כדי לבדוק

398_9861.JPG

 

הקפיץ הזה נראה מעט ארוך מדי , למרות שהוא מצידו נשבע שככה הוא בא מצרפת .

החלטתי להוריד אותו ולבדוק מי נגד מי , אולי נדרוך עליו קצת שיתכווץ. קודם החלק שמחזיק באוויר את צינור נוזל הבלמים:

398_9863.JPG

ואז פתחתי את הבורג שמחזק את החובק של הבולם :

398_9864.JPG

 

כעת עברתי עם הבולם לשיטות השב"כ : "תודה שאתה ארוך מדי !" "לא מודה" "תודה!" "לא מודה !".

כאן כבר התעצבנתי , והתחלתי לשכנע אותו:

398_9866.JPG

 

אחרי כמה מכות החל חברו של הבולם , האנטי-רול באר , להראות סימני שבירה ונפרד ממקומו :

398_9867.JPG

 

והבולם , שהבין שיש לי עד מדינה , נשבר ויצא ממקומו :

398_9869.JPG

 

ניצלתי את המומנטום וניתקתי את הבולם מבית הבולם :

398_9870.JPG

 

398_9871.JPG

 

ונשארתי רק עם חור בתא המנוע :

398_9872.JPG

 

כעת הייתי חייב לפעול בנחישות . פשפוש נוסף בבגאז' ההפתעות גילה בולם וקפיץ נוספים. עימתתי את הבולם המקורי ואת הבולם שמצאתי בבגאז' לקרב פנים אל פנים - למי יש יותר ארוך (המקורי מימין) :

398_9874.JPG

 

לפני שהבולם החדש הספיק להתנגד - דחפתי אותו למקום :

398_9876.JPG

 

הוא כנראה הבין שנגזר גורלו והתיישב ללא טענות :

398_9877.JPG

 

כדי להחתים אותו על ההודאה השתמשתי בג'ק , אשר נתן לחץ מלמטה ושכנע אותו שכדאי לו למלא את מקומו של הבולם המקורי :

398_9878.JPG

 

וכמה מכות פטיש קלות מהצד הסבירו לו סופית את מעמדו החדש :

398_9880.JPG

 

תמונת פספורט ,כמו לכל עציר :

398_9882.JPG

 

והבולם/קפיץ במקום :

398_9883.JPG

 

 

החזרת החלק שמחזיק את צינור נוזל הבלמים למקומו:

398_9887.JPG

 

והרכבת הגלגל חזרה , כמובן לאחר החזרת מוט האנטי-רול וחיזוק החובק :

398_9888.JPG

 

כעת התברר שהאוטו צנח לגמרי למטה :

398_9886.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חכם במיוחד, אה?

 

היית יכול פשוט להוציא את ה-50 קילו של הסרן האחורי, הבולמים וכל השטויות האחרות מהבגאז' - והאוטו היה מתרומם שוב מעלה, כיאה לכל סיטרואן!

 

תראה איך הסתבכת רק בשביל להגביה אותו מחדש... :-P

 

 

תתחדש!! היישר לת'רד הפרוייקטים! :-D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד חבוב האוטו לא נמוך בגלל כל החלקים המיותרים שאתה סוחב בבגאז' :-P

 

 

עריכה = אני רואה שכבר הקדימו אותי :?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יותר מציקה בעיית הדיסקים שצמחו לך מאחור מאשר העובדה שהאוטו נמוך...

 

עכשיו תצטרך להתחיל לנקות את הג'נטים מאחור מאבק הרפידות. סתם עבודה מיותרת.

 

תחזור לתופים, ומהר.

:-P

תתחדש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יותר מציקה העובדה ,שהקליפרים לא צבועים באדום מזעזע!

בעיקרשידידנו שמר שידוע לכל ,שהוא לא אחראי למעשיו !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו מה קורה לאנשים שלא מצליחים למצוא וולקן טובה במחיר טוב...

 

 

ד"א שמר, ה-ZX השניה מראש העין עומדת שם כבר חודשיים ולא זורקים לכיוון שלה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...