Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בימים האחרונים שמתי לב שיש אובדן גדול של נוזל קירור מהרדיאטור, הרבה יותר מאשר בד"כ.

לא ראיתי שום סימני נזילה : גם כשהרכב מותנע, וגם בחנייה.

 

מה יכולה להיות הסיבה?

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

יכולות להיות הרבה סיבות לנזילות או חוסר מיים/נוזל קרור .

יש לגשת למוסך כדי שיחדיר לחץ לרדיאטור ויחפש את הנזילות.

צריך לקוות שאין כל בעיה מאטם ראש מנוע וכו'.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

סיבה נוספת יכולה להיות נזילה מהרדיאטור הפנימי, זה שעוברים בו מים עבור החימום של

תא הנוסעים.

נסה לסגור את ברז החימום, מלא שוב נוזל קירור ותראה אם עדיין יש איבוד נוזל קירור.

בדיקה נוספת, אבל לא תמיד יעילה, כי יכול להיות שזו עדיין נזילה קטנה, היא לבדוק אם יש רטיבות

בשטיח של פנים הרכב, באיזור שקרוב/מתחת לפתחי האוורור המרכזיים.

פורסם

צריך לקוות שאין כל בעיה מאטם ראש מנוע וכו'.

בברכה - רפי לין :-)

איזה סימנים אחרים יכולים להתריע על בעיה באטם ראש מנוע? ומה משמעות בעיה כזו, מבחינת טיפול ועלויות?

 

תודה.

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

החשש לפגם באטם ראש מנוע גובר כשמפלס שמן המנוע עולה וצבעו נהיה בהיר חום עקב מיים שנמהלו עם השמן ו/או מצב הפוך בו שמן מנוע חדר אל מע' קרור המנוע ואז מי הקרור יהיו עם צבע בז' ושמנוניים ומפלס המיים יעלה. בכל מקרה בדיקת ראש מנוע רצינית מבצעים בנוסך ע"י החדרת לחץ הפוך אל תא השריפה ובדיקת נפילתו באחוזים בזמן מדוד. אל תתחיל כבר לדאוג כי מתחילים באתור נזילות מיים פשוטות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

יום חמישי שעבר ניגשתי למוסך עם בדיוק בעיה כזאת.

בדק לי עם לחץ (ברדיאטור), בדק שטיחים בתוך האוטו, בדק אם לא נפרצים מיים למנוע. בקיצור הרבה זמן לקח עד שפתאום ראינו נזילה גדולה מתחתית האוטו בצד שמאל דלת קידמית.

אבל מה, עדיין לא היו מיים בתוך סלון.

אז איך הוא הסביר לי את זה: כנראה יש פריצה של מיים ברדיאטור הפנימי והמיים בתעלות מצטברות ומתישהו מתפרצות מתחת לאוטו.

המוסכניק ביטל לי את מערכת החימום ועכשיו אני מחקה לתשובה מהרדיאטור שלי אם נעלמים המיים. בניתיים לא.

פורסם

בברכה - רפי לין :smile:

רפי

אתה יכול להמליץ על מוסך אמין לטיפול בבעיה? באזור המרכז, תא"-יפו או פ"ת.

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

ולפעמים המים נוזלים לתוך הבית מצערת ממערכת חימום המצערת ונשרפים במנוע.

 

 

נדיר מאוד. אבל שזה קורה, קשה מאוד לעלות על זה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
יכולות להיות הרבה סיבות לנזילות או חוסר מיים/נוזל קרור .

יש לגשת למוסך כדי שיחדיר לחץ לרדיאטור ויחפש את הנזילות.

צריך לקוות שאין כל בעיה מאטם ראש מנוע וכו'.

בברכה - רפי לין :-)

עדכון :

גיליתי את מקור נזילת נוזל הקירור : מדובר בצינור גומי קצר שמחבר בין הרדיאטור (יוצא מהחלק העליון של הרדיאטור, ליד פתח המילוי) לבין המנוע.

 

הנזילה היא ממש בקטע החפיפה של הצינור הגומי עם חלק המתכת של המנוע (מצטער, אבל אני לא מזהה את החלקים בשמות).

 

הוספתי צילום שמצאתי באינטרנט :lol: . סימנתי את הצינור המדובר. המנוע בתמונה אינו זהה למנוע אצלי ברכב :| .

 

הנזילה - רק כאשר המנוע דולק. (שמתי לב גם לכך שראיתי כמה פעמים נזילה לאחר התנעה, אבל לא נראתה נזילה לאחר נסיעה - לקראת כיבוי מנוע).

 

אין סימני שמן ברדיאטור.

 

האם זה נראה כנזילה פשוטה או בעיה רצינית יותר (אטם ראש מנוע וכו'...)?

 

תודה.

engine1.jpg

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם
רפי

אתה יכול להמליץ על מוסך אמין לטיפול בבעיה? באזור המרכז, תא"-יפו או פ"ת.

פ"ת שלום אגזוזים ורדיאטורים9305266

 

אמין זול מקצועי...

×
×
  • תוכן חדש...