Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שינוי חדש שימו לב

עד היום היה הגדרה "להתקן ריסון",

מאחר והרבה לא ידעו מה זה התקן ריסון וגם שוטרים לא כל כך ידעו.

אז שונתה התקנה:

"מושב בטיחות"-מושב הרתום לרכב באמצעות חגורות בטיחות המיועד להסעת ילדים ברכב שמותקנות בו חגורות המיועדות לרתימת הילד אליו...(לא כל כך חשוב).

"מושב מגביה"-מושב המיועד להסעת ילדים ברכב כשהילד היושב עליו רתום בחגורת הבטיחות של הרכב...(לא כל כך חשוב).

ברכב מנועי לא יסיע אדם במושב הקדמי (ואחורי משנת ייצור 1983),

-ילד שטרם מלאו לו 3 שנים, אלא אם כן הוא רתום במושב בטיחות המתאים לגודלו המישקלו של הילד

-ילד שמלאו לו 3 שנים וטרם מלאו לו 8 שנים ,אלא אם כן הוא רתום במושב בטיחות או במושב מגביה המתאים לגובהו ומישקלו של הילד.

-אין להסיע ילד שטרם מלאו לו שנה-במושב הקדמי אלא עם כן ,גבו מופנה לכיוון הנסיעה.

-אין להסיע ילד במושב הבטיחות במקום שיש מולו כרית אויר אלא אם כן ,נותק מנגנון להפעלתו.

לידיעתכם

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...