Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

רוצה להציג לכם עבודה של בחור מקסים בשם דוד, מחברת H.D. Detailing שעבד היום משעה מוקדמת הבוקר עד אחה"צ על הרכב שלי

הטיפול כלל:

פלסטלינה, פוליש גס, פוליש עדין, ווקס, העלמה או טשטוש שריטות עמוקות, וחידוש חלקי פלסטיק חיצוניים.

העבודה לא פחות ממושלמת, אני אתן לתמונות לדבר.

הבחור אחד המובילים בתחום הדיטיילינג בארץ.

*מתנצל אם ישנן תמונות לא איכותיות שצולמו מהטלפון שלי, המצלמה שם שבורה.

דוד - 0545841531 לכל המעוניין

https://www.youtube.com/watch?v=IF20UE_Rmbo&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=qcJg88_amf8

20170616_171953.jpg20170616_171914.jpg20170616_171843.jpgIMG-20170616-WA0166.jpgIMG-20170616-WA0167.jpgIMG-20170616-WA0168.jpg

פורסם

נראה פצצה !! במיוחד לאור העובדה שזה הפעם הראשונה שהרכב הזה עובר טיפול חיצוני כלשהו....

מה המחיר של כזו עבודה ?

פורסם
איפה הם נמצאים? האם השריטות נעלמו?

דוד מרעננה אבל תדבר איתו לגבי מיקום, את זה אני לא יודע.

השריטות על הצבע ירדו לגמרי(החלק המרשים ביותר לדעתי זה בחלק שמאחורי הידיות שם יש הרבה שריטות)

השריטות שהגיעו לפח רק טושטשו

נראה פצצה !! במיוחד לאור העובדה שזה הפעם הראשונה שהרכב הזה עובר טיפול חיצוני כלשהו....

מה המחיר של כזו עבודה ?

מחיר משתנה בהתאם לרכב לכן אני נמנע מלפרסם אותו, מה שכן המחיר הוגן לגמרי לעבודה.

פורסם
דוד מרעננה אבל תדבר איתו לגבי מיקום, את זה אני לא יודע.

השריטות על הצבע ירדו לגמרי(החלק המרשים ביותר לדעתי זה בחלק שמאחורי הידיות שם יש הרבה שריטות)

השריטות שהגיעו לפח רק טושטשו

 

מחיר משתנה בהתאם לרכב לכן אני נמנע מלפרסם אותו, מה שכן המחיר הוגן לגמרי לעבודה.

 

מחילה, אבל אני לא מבין את ההמנעות מפרסום מחיר. ברור שזה משתנה בהתאם לרכב, הצגת הרבה תמונות של הרכב, מה היה המחיר של זה? מה הביישנות ברגע שזה מגיע לכסף? אני מסופק אם מס הכנסה כורים מידע מהפורום.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

Jack457

צודק מסכים איתך. והגיע הזמן לשים את זה על השולחן

מעלים עבודה? תמונות של תוצאות טיפול דיטיילינג וכו' ספרו מה היה המחיר ומה הוא כולל שעות וכו'

 

נכון שהעבודה משתנה מרכב לרכב אבל לדעתי צריך לפרסם לא רק שאנשים ידעו את טווח המחירים ומה מחיר הוגן ומי גובה מחיר לא הגיוני. גם בשביל להגביר את התחרות ולגרום להורדת המחירים על ידי בעלי המקצוע.

פורסם
מחילה, אבל אני לא מבין את ההמנעות מפרסום מחיר. ברור שזה משתנה בהתאם לרכב, הצגת הרבה תמונות של הרכב, מה היה המחיר של זה? מה הביישנות ברגע שזה מגיע לכסף? אני מסופק אם מס הכנסה כורים מידע מהפורום.

 

כי אם הוא לדוגמה יגיד שהוא שילם 5,000 המון ימנעו מלפנות לHD (הבחור שעשה תעבודה) בגלל המחיר הגבוהה. תאמין לי שאם הוא היה משלם מחיר נמוך אנחנו כבר היינו יודעים על זה.

פורסם
כי אם הוא לדוגמה יגיד שהוא שילם 5,000 המון ימנעו מלפנות לHD (הבחור שעשה תעבודה) בגלל המחיר הגבוהה. תאמין לי שאם הוא היה משלם מחיר נמוך אנחנו כבר היינו יודעים על זה.

אני לא אגיד לך למה אבל אתה טועה ובגדול

כל רכב עם המחיר שלו. את דוד אני מכיר שנים לכן גם המחיר שלי לא רלוונטי לחברי הפורום, מה שכן המחיר הוא בטווח מחירי השוק כך שתהיו רגועים.

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...