Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 3


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יניב בילה סופשבוע עם המאזדה 3 בגרסת פרימיום הבכירה. תאמינו או לא, יצא לו גם כמה משפטים שהם לא "פששששש". ההוכחות כאן.

 

מאזדה-3-2017-1.jpg

מאזדה-3-2017-2.jpg

מאזדה-3-2017-8.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחלה ביקורת, תודה.

הייתי שמח ליותר כוח, אבל לא באמצעות מגדש. כמו שכתבת, יש שם טונה של מתחרות עם טורבו. הייתי רוצה אטמוספרית עם קצת יותר סוסים והייתי מסתפק בזה.

לא חושב שמאזדה מעמידים את עצמם בסמי פרימיום. לדעתי הם פשוט רוצים להיות ראש לשועלים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

 

מאזדה אכן עברה להתקפה באמצעות שימוש באבזור ושדרוג רמות הגימור בארץ.

רואים את זה גם ב-2 הקטנה יותר שמציע גרסאות עם אבזור וגימור חריגות בתחום הסופר מיני.

 

לגבי השימוש במנועי טורבו. אין לי מה לומר - הם באמת חסכוניים ועדיפים. אבל לא רק מזדה, אלא כל היצרנים מהמזרח גוררים רגלים בהכנסתם כמנועי ברירת מחדל בדגמים עממים.

בעצם אני מצליח לחשוב רק על סוזוקי שממש עכשיו התחילו לשווק את ה-1.4 טורבו ב-SX4. בערך עשור אחרי ש-VW התחילה לדחוף TSI לכל דגם כמעט.

 

לגבי המבחן - אני פחות מתחבר לבחינה של הרכב מהזווית הספורטיבית. גם לעניין המוד התגרזנות פחות התחברתי. נסעתי לא מעט על המזדה 3 עם המנוע 2.0. תמיד הרגישה לי מנהלתית לחלוטין ולא הרגשתי צורך לדחוף אותה לשום מקום - בטח לא יותר מאשר מנועי TSI שהכוח שלהם מזין יותר ובליטוף על הדוושה צוברים תאוצה מרשימה (יחסית).

 

אני לא חושב שכל רכב צריך לבחון כרכב ספורטיבי. הייתי שמח לעוד כמה מילים על השימושיות שלו, בעיקר לעומת המתחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשששש

 

איך אתה מדלג על השכן פעם אחר פעם אחר פעם

 

נהניתי לקרוא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"זאת מתחרה של אימפרזה"

נראה שיניב לא נהג על האימפרזה אם הוא אומר את זה. לפחות לא על הדורות האחרונים.

ממש לא מתחרה של אימפרזה.

 

ביציאה מסיבוב, בהילוך המתאים כשמחוג הסל"ד אי שם למעלה, אין כוח? דווקא בגלל שזאת אטמוספרית צריך להיות.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"זאת מתחרה של אימפרזה"

נראה שיניב לא נהג על האימפרזה אם הוא אומר את זה. לפחות לא על הדורות האחרונים.

ממש לא מתחרה של אימפרזה.

 

ביציאה מסיבוב, בהילוך המתאים כשמחוג הסל"ד אי שם למעלה, אין כוח? דווקא בגלל שזאת אטמוספרית צריך להיות.

 

נגעת בנקודה יפה ותכף יגיע כותב המבחן ויענה לנו.

כי מכונית אטמוספרית קצת יותר תובענית לנהיגה. זה לא תן גז ולא משנה באיזה הילוך אתה תקבל את כל המומנט מ-2000 סל"ד.

אז צריך להיות מחושב יותר בכניסה לכל פניה וזה גם משהו שמעייף. אני חושב שמנועי הטורבו נתנו לנו "נוחות" בנהיגה ספורטיבית וקצת ביטלו לנו את ההרגל הזה. אני מאמין שהגעה בסל"ד נכון לפניות תשאיר אותך עם מקסימום כוח שיש לרכב להציע ומשם זו לא בעיה טורבו, אלא בעיית כוח. פשוט זו נהיגה תובענית יותר (שבעיניי זה יתרון).

 

נקמיצ'י, מסכים וחולק. לא, אני לא בהיריון. אני מסכים שבתור משפחתית חייבת להיות יותר התייחסות למאזדה כמשנעת משפחות ואני מאמין ששם יצופו יותר חסרונות (מרווח פנים, נוחות מושבים אחוריים, תא מטען). מאידך, מאזדה הצהירו "זום זום" עוד ב-BK ולכן זו מצווה של כל בוחן לקרוע לה את הצורה ולספר אם יש "זום זום" או לא. בדור 1 היה. בדור 2 לא. שמח לקרוא שב-3 יש.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"זאת מתחרה של אימפרזה"

נראה שיניב לא נהג על האימפרזה אם הוא אומר את זה. לפחות לא על הדורות האחרונים.

ממש לא מתחרה של אימפרזה.

מזדה 3 ו B3 בגרסאות הליסינג לא מתחרות?

אולי לא כתבתי ברור מספיק ואולי קריאה נוספת של הכתבה תבהיר לך אבל זה בדיוק מה שניסיתי כמעט לכל אורך הכתבה לכתוב, שבעוד שעד לא מזמן, מזדה 3-B3-לנסר-קורולה היו מתחרות שוות זו לזו, בדגם הזה מזדה באמת עפה לתחרות הרבה הרבה קדימה.

 

 

ביציאה מסיבוב, בהילוך המתאים כשמחוג הסל"ד אי שם למעלה, אין כוח? דווקא בגלל שזאת אטמוספרית צריך להיות.

לפני שמגיעים ליציאה מהסיבוב, המהירות יורדת, ובכדי לצאת אתה בדיוק שם צריך מומנט שחסר.

 

מרגיש שהרכב מתפספס על מומנט נמוך וחבל. אחרת מזמין כזו ולא את הלאון FR 150.

בדיוק!

 

 

לגבי המבחן - אני פחות מתחבר לבחינה של הרכב מהזווית הספורטיבית. גם לעניין המוד התגרזנות פחות התחברתי. נסעתי לא מעט על המזדה 3 עם המנוע 2.0. תמיד הרגישה לי מנהלתית לחלוטין ולא הרגשתי צורך לדחוף אותה לשום מקום - בטח לא יותר מאשר מנועי TSI שהכוח שלהם מזין יותר ובליטוף על הדוושה צוברים תאוצה מרשימה (יחסית).

 

אני לא חושב שכל רכב צריך לבחון כרכב ספורטיבי...

בדיוק כמו שכתבתי, הייתי צריך כל המבחן "להרגיע" את הנהיגה בדיוק מהסיבה שרוב הלקוחות קונים אותו כמשנע נוסעים ולא כרכב מושחז.

אבל מאחר ולרכב יש בהחלט יכולות והן לא במקרה כי לא במקרה הסיסמא של מזדה היא זום-זום, אז בהחלט צריך במקרה הזה לתת את הדעת גם בנושא הספורטיביץ

לגבי נוחות הנסיעה במנהלתית, לדעתי התיחסתי, לדעתך כנראה לא מספיק.

מקבל :-)

 

אגב, בנוגע לבעיה ביציאה מסיבוב ו"אין כח", שימו לב לאיזו סיטואציה מדובר, "אתה מתקרב לסיבוב בעליה. ..".

במקרה הספציפי הזה, מדובר בכביש המחצבות בנשר ובדיוק בהיירפינים בעליה של הכביש הזה הורגש כל פעם המחסור במומנט.

 

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד הנהגים הנוספים במאזדה3, המסקנות שלי דומות, אך לא זהות.

 

קודם כל, רכב פרימיום היא לא. מה שלא מונע ממנה להיות מצוינת, ומה שלא מונע מהג'וייסטיק של המערכת שלה ומפס האלומיניום המוברש בדאש להיות ממש סבבה, אבל היא עדיין רמה מתחת. בין אם המדובר בטאצ'ים קטנים כמו דיפון קשיח ולא מצופה בד רך יותר לקורות A, בין אם ברמות ה-NVH ובין אם בעידן המתלים, היא עדיין לא שם. אבל בהחלט, בקטגוריה שלה היא המובילה ובהחלט שואפת מעלה. כל מי שרכב ואגיות כי שוכנע שהן הטובות והמוצלחות בענייני פנים, טוב יעשה אם יבדוק את ה-3. אין לה במה להתבייש.

 

אז... מה עוד טוב בה, ומה פחות?

 

התנהגות כביש. טובה מאד. זויות גלגול מתונות, אחיזה מצוינת (גם בזכות הצמיגים), פידבקים לא רעים מהשלדה. גם ההגה טוב. כמו שכתב יניב, היא באמת מדרבנת לנהיגה נמרצת. מאד. גם הקצב שאותו היא מייצרת בפיתולים לא רע בכלל, וגם הבלמים טובים, טוב תודה. אממה, תשלום (לא) פרימיום ראשון בא בדמות אותם מתלים - בעוד הרכינה לצדדים מרוסנת היטב, היא צוללת מהר מדי בבלימה ומעמיסה את הקדמיים. חוץ מזה היא גם די קשה. לא קשה ספורטיבית, סתם לא מי יודע מה נוחה. לא מוציא סתימות, כן מעייף לאורך זמן.

 

המרווח בתא הנוסעים בסה"כ לא רע, גם תא המטעם בסדר, אם-כי כמובן בהיבט הזה גרסת ההאצ'בק עדיפה.

 

בסופו של דבר המאזדה3 נמצאת בנישה מעניינת. אני משום-מה לא מוצא מלים רבות לכתוב עליה - יש לה יתרונות ברורים - התנהגות הכביש (לא שזה מעניין את הרוכש הממוצע, אבל עדיין יתרון) ואיכות ועיצוב פנים, וחיסרון ברור אחד, נוחות הנסיעה, שגם אם היא לא נוראית היא וודאי לא מצטיינת. חוץ מזה היא באמת מכונית טובה, מהמצטיינות בקבוצתה וודאי בין היפניות החדשות שיצא לי לנהוג עליהן (אימפרזה, קורולה, סיוויק), והסוגיה הלא ברורה היחידה היא המנוע.

 

הו, המנוע.

 

כמה פעמים ספרת עד עשר ושום דבר לא קרה? כמה פעמים לחצת מצערת עד העצר וחיכית לסל"ד שיעלה?

 

אז הוא עולה די מהר, אבל עד שהוא עולה, אין הרבה עם מי לדבר ועל מה. עד לפני עשור בערך המנוע הזה היה נחשב פנינה וכולנו היינו מרוצים. אבל מאז שבי הגיע, ושבה (חי חי) את כולנו בקסם התאוצה הקלה והיעדר עבודת ההילוכים/קיקדאון לתאוצה מהירה. את זה במאזדה אין. בשביל לייצר קצב צריך לעבוד, בשביל לעקוף צריך לעבוד. מי שהתרגל לטורבו, יתקשה, ומה שטוב לסובארו BRZ לא בהכרח טוב למכונית משפחתית. זה צד אחד של המטבע, שנוגע יותר למשוגעים כמונו. מהצד השני ישנם, עדיין, לא מעט אנשים שנרתעים מטורבו, כל אחד מסיבתו, והם דווקא ישמחו על הכוח היחסי (לאטמוספרי) ועל עצם היעדר המגדש. ויקנו. בהמוניהם. אפילו דוד שלי הזמין אחת ממש בימים אלה, רק בהאצ'בק. והאמת - די בצדק, כי היא מכונית טובה (ובהאצ'בק יותר).

 

אז היא אולי לא פרימיום, והיא בהחלט צריכה טורבו כדי לתאום את התנהגות הכביש כמו שצריך, אבל היא חתיכת מכונית טובה.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שמגיעים ליציאה מהסיבוב, המהירות יורדת, ובכדי לצאת אתה בדיוק שם צריך מומנט שחסר.

 

 

בדיוק!

 

 

בדיוק כמו שכתבתי, הייתי צריך כל המבחן "להרגיע" את הנהיגה בדיוק מהסיבה שרוב הלקוחות קונים אותו כמשנע נוסעים ולא כרכב מושחז.

אבל מאחר ולרכב יש בהחלט יכולות והן לא במקרה כי לא במקרה הסיסמא של מזדה היא זום-זום, אז בהחלט צריך במקרה הזה לתת את הדעת גם בנושא הספורטיביץ

לגבי נוחות הנסיעה במנהלתית, לדעתי התיחסתי, לדעתך כנראה לא מספיק.

מקבל :-)

 

אגב, בנוגע לבעיה ביציאה מסיבוב ו"אין כח", שימו לב לאיזו סיטואציה מדובר, "אתה מתקרב לסיבוב בעליה. ..".

במקרה הספציפי הזה, מדובר בכביש המחצבות בנשר ובדיוק בהיירפינים בעליה של הכביש הזה הורגש כל פעם המחסור במומנט.

 

 

 

שימושיות היא לא רק נוחות בנסיעה מנהלתית [emoji15]

סתם לדוגמא:

גודל ונוחות תא מטען.

מקום ליושבים מאחורה.

צריכת דלק (אם התייחסת?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזדה 3 ו B3 בגרסאות הליסינג לא מתחרות?



אולי לא כתבתי ברור מספיק ואולי קריאה נוספת של הכתבה תבהיר לך אבל זה בדיוק מה שניסיתי כמעט לכל אורך הכתבה לכתוב, שבעוד שעד לא מזמן, מזדה 3-B3-לנסר-קורולה היו מתחרות שוות זו לזו, בדגם הזה מזדה באמת עפה לתחרות הרבה הרבה קדימה.

 

לא, ה B3 והאימפרזה ניסו (ומנסות) לקפוץ מעל הפופיק, אין שום סיבה שהאימפרזה תעלה 128 אלף שקל, שום סיבה. לנסר גם רכב מיושן ממש, עליו לא נהגתי אז אני לא יכול להגיד משהו. אבל אימפרזה? היא צריכה להתחרות ב 301 וחברותיה, לא במאזדה 3. לפחות בתצורתה הנוכחית עם ה 1.6 החלש.

 

לפני שמגיעים ליציאה מהסיבוב, המהירות יורדת, ובכדי לצאת אתה בדיוק שם צריך מומנט שחסר.

אגב, בנוגע לבעיה ביציאה מסיבוב ו"אין כח", שימו לב לאיזו סיטואציה מדובר, "אתה מתקרב לסיבובבעליה...".

 

 

אפשר גם להוריד עוד הילוך, אלא אם כן אתה טוען שיש שם איזה בור מומנט. לא יודע, צריך לנסות ולבדוק.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האימפרזה מתומחרת עבור חברות הליסינג.

 

אין למחיר המוצהר שלה שום רלוונטיות, אלא אם כן מישהו במקרה שוגר ל2017 משנת 1988 ועדיין חושב שסובארו זה הכי, אחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...