Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי ברכב הנ"ל, ומאחורי הג'אנט האחורי התגלה לי מראה שלא ראיתי על רכב מודרני כבר יותר מעשור; בלמי תופים. יש סיבה לרגרסייה הזו?

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה אחד הדברים שהרגיז אותי גם בקליאו IV. בקליאו III שהייתה לי, היו מאחור בלמי דיסק, בחדשה משום מה יש תופים.

מה, היצרנים מנסים לחסוך עלינו?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תופים נשחקים משמעותית יותר לאט, מה הבעיה בדיוק בהם? זה שהם נראים פחות טוב מדיסק?

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • אחראי פורום
פורסם

יעילות נמוכה יותר, מייצרים המון חום.

בסוד שלי יש 4 דיסקים. מודל 83, כן?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
בלאי, אמינות ומחיר זול יותר.

תופים נשחקים משמעותית יותר לאט, מה הבעיה בדיוק בהם? זה שהם נראים פחות טוב מדיסק?

 

אם הם כל כך מצויינים, אמינים וזולים, למה לא משתמשים רק בהם? למה לא שמו אותם גם בקדמיים? למה כל החברות לא רוצות לחסוך ושמות משהו יקר ופחות אמין לכאורה כמו דיסק?

פורסם

כי הם חלשים יותר מדיסק, ורוב הבלימה היא גם ככה מקדימה, כך שמאחור אין בעיה לשים תופים.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כמו שאריק ציין, רוב העומס בבלימה נופל על הסרן הקדמי.

 

בזמנו היתה לי 106xsi, הרכב היה עם רפידות קדמיות של פרודו מדגם DS2500 המצויין.

הרכב סתם מעולה בכל מצב.

 

הגעתי לבדיקת טסט שנתית, עולים על המכשיר שמודד עוצמת בלימה, סרן קדמי תקין עם בלימה חזקה.

מתקדם 2 מטר ומתחיל בדיקת בלמים אחוריים.

גלגל אחד כלל לא בולם, גלגל שני בולם חלש מאוד, הרבה פחות מהערך התקני.

 

נכשלתי בטסט, נסעתי למוסך, מפרקים תופים אחוריים ומגלים שבשניהם הבוכנות נוזלות ובאחד הגלגלים הבוכנה בכלל תקועה (הגלגל שכלל לא בלם).

 

בקיצור, למרות בלמים אחוריים שבדיעבד התגלו כתאורטיים הרכב בלם מעולה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בסיטרואן קקטוס יש בלמי תוף מאחורה ומקדימה דיסק אבל לא דיסק מאוורר, אלא מה שנקרא solid disk.

 

גם משהו שלא ראיתי כבר תקופה.

 

בכל מקרה רכב קטן וקל יכול להסתדר מצויין עם בלמי תוף מאחור, ויש להם את היתרונות שלהם - בלאי נמוך יותר, יישום קל ופשוט של מנגנון בלם יד ומחיר נמוך יותר.

 

החלפת סנדלים פעם ב 100 אלף ק"מ או יותר זה לא מדבר חריג בבלמי תוף אחוריים.

 

 

 

 

בסוד שלי יש 4 דיסקים. מודל 83, כן?

בפיאט 124 היו 4 בלמי דיסק כבר בשנת 1966.

 

וזה דבר לא רע לכשעצמו, אבל כשמכרו את הדגם לרוסיה (לאדה) , רוסים הריצו אותו כמה מאות אלפי ק"מ לצורך בדיקות ואחת התוצאות של הבדיקות האלו הייתה דרישה להחזיר את בלמי התוף מאחור כי בלמי דיסק לא התמודדו טוב עם לכלוך ואבק שיש בכבישים המקומיים.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מצחיק איך אנשים מתרעמים שהם מגלים את זה. חסכו לכם כסף באחזקה וכנראה גם במחיר הקניה, מה הבעיה?

זה לא שמרגישים את זה בנסיעה או שהרכב לא בולם כמו שצריך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כי הרכב בקניה לא זול

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כי הרכב בקניה לא זול

תלוי.

 

בהרבה מקרים רמת איבזור בסיסית מגיעה עם בלמי תוף מאחורה, הרמות המאובזרות עם בלמי דיסק.

 

כך שהרכב כן יותר זול.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...