Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוכרים שחיפשתי פרינז 1000?.... אז... מצאתי ... ועוד איזה!


lior_baruch
שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

לפני כשנה בפורום הבחינו פרסמתי בפורום הודעה נואשת ומזילת דמעה (טוב נו, אולי הגזמתי), אשר מביעה את רצוני למצוא את אהבתי הראשונה, המכונית אשר קניתי לפני כ-11 שנים והייתה המכונית הראשונה שלי.

לאחר שהבנתי שלא אוכל למצוא את אותה אחת, שמתי פעמיי למצוא אחת אחרת... במשך חודשים רבים חיפשתי "מועמדת" מתאימה אך ללא הצלחה רבה...

 

לפני כחודש פירסמתי הודעה בה אני מבקש מכל מי שראה/שמע/יודע על המצאותה של פרינז 1000, בכל שנה, בכל מצב, ליצור איתי קשר ואני כבר אדאג לשאר.

 

ידידי משכבר הימים ושותף לחיפושי בשנים האחרונות אחר פרינז, כרמל טוכמן, הפנה אותי לפרינז 1000 בכפר סירקין, אך היא הייתה רקובה מדי, בלשון המעטה..

חברים טובים אחרים מהפורום טלפנו וסיפרו על אחת פה, אחת שם אך למרות עזרתם הרבה (תודה!!) לא מצאתי את האחת.

 

עד שאליה, הידוע בפורום כ...אליה, שלח הודעה קטנה בסוף השרשור הודעה קטנה וצנועה בה הוא מספר על פרינז 1000 בגבעת עדה. אתם בטח מבינים ששניות ספורות לאחר פרסום ההודעה כבר דיברתי עם אליה ומספר ימים לאחר מכן נסענו לבקר את הכלה.

 

לאחר חיפוש בקיבוץ רגבים בו שכנה הגברת, נמצאה היא, בתוך סככה מקורה, עטופה בשכבות רבות של ניילונים וכיסויים. דפקתי בדלת בני הבית אך לא היה איש בנמצא. מתוך רצון לא לגעת ברכוש לא לי, הצצתי הצצות קטנות (מאוד, באמת) מתחת לכיסוי בכדי לדעת אם יש בכלל על מה לדבר ונגלתה לי מכונית במצב חדש וכשאני אומר חדש, אני מתכוון ל.....חדש!

 

מכאן החל מסע חיפוש כמעט נואש של בעל הרכב, אשר התברר שהוא נמצא בחו"ל כבר שנים רבות. לאחר עשרות טלפונים לאינסוף אנשים (אם מחפשים...מוצאים...) השגתי את הטלפון של בעל הרכב בצרפת והוא הביע נכונות למכור את הרכב מתוך "חבל שהוא עומד כל-כך הרבה זמן...

"איזה שנה הוא?" שאלתי.

"70" ענה.

"מצב הרכב?" לך תראה לבד, חדש, הוא כמעט ולא נסע".

"כמה זמן הרכב עומד?"

"12 שנה בערך, הרשיונות מופקדים, יש לי אפילו יתרת זכות באגרה", ענה.

"קילומטרז'...יד...אתה זוכר?"

"כן, יד שניה, 80,000 ק"מ מתועדים".

"מה ז"א מתועדים?" שאלתי.

"תסתכל בספר הרכב וספר המוסך, מתועד כל טיפול וכל חלק שהוחלף ברכב מהיום שנרכש"

בעל הרכב לא יכול היה לראות את פי אשר נפער, הגבה הימנית שלי שריצדה בעצבנות והריר שהזלתי על השפורפרת.

"ממממ....ו..כמה אתה מבקש על הרכב?"

כאן התחיל מסע ומתן על המחיר עד שהגענו לעמק השווה ורק אומר, את הפרינז הראשונה שלי לפני 11 שנה קניתי ב-1700 ש"ח, על זאת שילמתי פי כמה וכמה אך היא שווה כל שקל!

 

היום נסעתי לקחת את הרכב. פגשתי את בנו של בעל הפרינז בקיבוץ, הסרנו ביחד את השכבות הרבות של הניילונים והכיסויים. התאפקתי, השתדלתי מאוד לא להראות את ההתרגשות העצומה שלי כשראיתי אותה במערומיה.הכל שם, הסמלים, הפגושים, הניקלים (למעט ניקל אחד סביב הרכב, שולי ובר השגה), הכל מקורי לחלוטין, לא שופץ מעולם מהסיבה הפשוטה, הכל חדש!

מד האוץ אכן הראה 80K ק"מ, פנים הרכב נראה מאובק מעט, לא משהו שמעט חום, אהבה וחומר ניקוי לא יוכלו לשפר.

 

ועכשיו לפואנטה מבחינתי. יש בכם (שיהיה מקורי! הכל מקורי!) שיגידו לי שאולי כדאי "לעזוב אותה ככה, מקורית", אך החלום שלי הוא להפוך את היפיפייה הזו, לרפליקת TTS, עם מנוע שאני מתכוון לייבא מגרמניה, עם כ-140 כ"ס, בשילוב מתלים, תיבת הילוכים ומכלולים שונים מחוזקים. המראה הפנימי והחיצוני יישארו אותנטיים לגמרי, למעט פנסי ה-TT, הפגוש השונה והגלגלים. פנים הרכב ישודרג לפנים הרכב של ה TTS (מחווני מהירות, סל"ד ועוד). לאלו שמעוניינים להבין על מה אני מדבר, התמונה האחרונה בסדרת התמונות אשר למטה, תראה מה תהיה התוצאה הסופית לאחר סיום השדרוג.

 

אז די דיבורים, תודה רבה לכל מי שעזר ובמיוחד לאליה!

 

אני מרגיש שאני המאושר באדם, יש לי אמריקאית כבחלומותי, מכונית כמו אהבתי הראשונה וכיום יש ביכולתי לעשות ממנה את מה שחלמתי ב"צעירותי" ויש לי אהובה שאיתה אני מתחתן בעוד חודש וחצי לערך, שמקבלת אותי ואת אהבותי האחרות בדיוק כמו שאני והן...

 

ליאור.

 

הפרינז במקום מרבצה ב-12 השנים האחרונות(!!!), לאחר הסרת כ-3 שכבות ניילונים וכיסויים, תארו לכם את המתח, כמו פתיחת אריזת מתנה... :

 

a.jpg

 

הפרינז יוצאת לראשונה מה"מסתור" בו שכנה 12 שנים! (התמונה מראה למעט הפרינז את הגרר שנתקע וחיכה במשך שעה לחילוץ של טרקטור....חוויה בפני עצמה)

 

1.jpg

 

עוד תמונת גרר (לא, זו לא פרסומת סמויה :) ), מהצד השני:

2.jpg

 

קלוז אפ על הפנים שלה. זה רק אני או שהיא באמת נראית מאושרת לראות שוב אור יום? (גוון ה"חלודה" בפח הוא הצטברות אבק... לאחר שצילמתי נבהלתי, העברתי אצבע והתברר למזלי שזה רק אבק..):

3.jpg

 

תמונה של פנים הרכב, נראה מוזנח מעט כאמור, בעיקר זה בגלל האבק שהצטבר במשך השנים, קל מאוד יהיה להביא אותה למצב "חדש". הכל מקורי, לרבות הרדיו והשטיחונים:

4.jpg

 

תמונה (סליחה על הטשטוש, בעיות מצלמה...) של תא המנוע. גם כאן, הסרת אבק בלבד תחזיר לו את המראה הרצוי ומעט שימון ותשומת לב יעניקו לו את 4 פעימות הלב מחדש:

5.jpg

 

תא המטען, מלפנים כמובן, גלגל הספייר, ג'ק, ספר רכב, פיוזים ספייר, הכל שם, הכל מקורי. לגבי המצב שלו, אני אתן לתמונה לדבר... :

6.jpg

 

תמונה נוספת לפני שכיסיתי אותה לפני השינה, בביתה החדש, החם והאוהב:

7.jpg

 

מי ששרד את המצגת הנ"ל, יראה בתמונות מטה איך תראה הפרינז לאחר שדרוגה לרפליקת TTS.

 

מראה חזיתי ואחורי צד. שימו לב לפנסי החזית הכפולים, פגוש הצינור, חישוקי ה-13" הרחבים וניפוחי הכנף של ה TT:

d.jpg

 

מבט אחורי נוסף:

e.jpg

 

תמונה של מנוע דומה לזה שאייבא/אבנה. זוג קרבורטורים כפולים, האדרס ועוד...:

C.jpg

 

זהו בינתיים.... תמונות של התקדמות הפרוייקט, בקרוב :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ליאור היקר

 

 

ראשית הרשה לי לברך אותך לנישואיך הקרבים.

 

אולם, הברכות העמוקות כרגע הן לרגל הצטרפותך למשפחת NSU ישראל.

 

התרגשות גדולה אחזה אותי כשקראתי את סיפורך (למרות שהייתי בסוד העניינים תוך כדי התהליך). מי כמוני מבין את התרגשותך ותחושותייך.

 

הנסיכה ממש מדהימה ואני בטוח שאוכל לעזור לך במעט הנדרש להחזיר אותה למצבה המקורי.

 

אני מבחינתי מזמין כבר כרטיסים למפגש הקרוב של מועדון NSU אירופה שיתקיים בהולנד במאי הקרוב (לכל המתעיינים: www.nsu.nl)

 

אתה מוזמן כמובן להצטרף למועדון NSU ישראל : www.geocities.com/nsu_isral.

 

כעת נוכל ביחד גם לפתח את המועדון בקלאסיקאר.

 

ושוב ברכות

 

להתראות

 

כרמל

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור, אני מבין את רצונך לשפר את הרכב, אך בשל מצבו האורגינלי הטוב, אני הייתי משאיר אותו כפי שהוא ומחפש אחד אחר שחוט לפרוייקט - פשוט חבל עליו....

 

 

בכל מקרה,

מברוק.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור שלום

 

שמי חגי, ואבא שלי שמו יאיר פארן היה אחד ממקימי המועדון המוטורי הישראלי ז"ל,

הכל התחיל אז בNSU קטנה ותמימה - אני לא אשכח זאת אף פעם, 1984 בדיוק החלפתי קידומת מגיל 6 לגיל 7, ורעש צופר כמו צוחק הגיח מהחצר הקטנה בראשל"צ שם אבא הופיע עם הפרינס הלבנה אותה הוא הכין למרוצים.

מוטי ודוד פרייס שהתחרו אף הם בNSU שידרגו למיטב זכרוני כבר אז את ה1000 ל1300סמ"ק והם אפילו נראו דומות מאוד לNSU הכתומה שמוצגת פו.

 

יש לי כמה תמונות שאני מבטיח לסרוק ולהעלות לאתר - ואם אתה מאוד מעוניין יש לי גם את קלטות המרוצים שבהם הרכבים האלה מופיעים.

 

תודה שהחזרת אותי בתמונה אחת 20 שנה אחורה.

 

בכבוד רב

חגי פארן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף לחגיגה ומאחל לך בהצלחה עם הילדה החדשה במשפחה.

 

אם אתה שואל אותי תן לה שיפור מכאני והשאר תשאיר כך ,היא פשוט מקסימה איך שהיא וכך יש בה את הניצוץ של שנות ה70 בלי כל חידוש מיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, פצצה או לא פצצה?:-)

 

וואלה, איך אני מבסוט שהסתדר..

יאללה, דחוף לה את המנוע TTS, שים שניים-שלושה רזרביים מקדימה(שיהיה משקל..) ותתחיל לשרוף סל"ד..:wink:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה החלום הרטוב של כל חובב אספנות - למצוא באיזה מחסן מתחת לערימה של כיסויים אוטו של נגעו בו מאז שהיה חדש והשתמר בהתאם. האוטו באמת מדהים.

אני מצטרף לתחינתו של צביקה: שמר את הפנינה הזו במצבה המקורי! אני יודע שתחת ידיך תצא TTS replica נהדרת, אבל בשביל זה אפשר לקחת כל פרינץ שחוטה לא?

מה נגמר עם הפרינץ של מקסים דרך אגב?

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הסיכוי למצוא משהו כמו שמצאת?

 

בערך כמו הסיכוי לזכות בלוטו - ואולי נמוך יותר... במילים אחרות: שיחקת אותה בענק!

 

ואגב, היא נראית יפהפיה, אני בטוח שהיא תראה נפלא לא פחות בתור TTS.

:wink:

 

Fazer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ליאור ,

איזו כלה אני בשוק הרכב הזה מזכיר גם לי את הילדות

של שנות ה- 70' לשכן שלי היה כזה בשנים המוקדמות

ממש נוסטלגיה.

לגבי השיפוץ ?

אם כל הכבוד לטכנולוגיה של שנות ה-2000 המבורכות

המנועים החדישים הטורבוייים המחשבים וגם כמות הסוסים הרבים

לדעתי אם אתה משנה משהוא במקוריות של הרכב אתה מוריד

את ערכו האספני והנוסטלגי והופך אותה למודרני ולדעתי חבל ,סדר אותה

תכין אותה לטסט ותסע עליה כמה שנים ואולי תשאיר אותה מקורית.

בכל אופן בהצלחה דרור.

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וווואאאווווו איזה חלום !!!

היא במצב נפלא !!!

תתחדש !!!

ומזל טוב !!!

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

ליאור ברוך

 

1.ראשית ,אני מאחל לך מראש מזל טוב למיסוד היחסים, והחתונה הקרבה. :beerchug:

 

2.אני בשוק, כן ,כן בשוק :shock:

פרינץ 1000 שנשתמרה בצורה כזו,יד 2, 80K ק"מ + ספר טיפולים והכל כל-כך מושלם WOW

זה מ-ד-ה-י-ם , באמת 1/1000 (משחק מילים :wink: ) למצוא אחת כזו.

 

3.יש מן העצב :-( ,כי אתה הולך להפכה לרפליקת TTS, גם אני חושב, עליך להשאיר

אותה במצבה המקורי, ללטפה, לטפח אותה ולהשאיר אותה מקורית, זו ממש

חתיכת היסטוריה הפרינץ הזו.

 

4. מאין רגשותיי לפרינץ :?: הסבר:

לאחותי היתה אחת כזו ,לפני 27 שנים לערך . היא היתה יד שניה, ונסענו איתה

ה-מ-ו-ן . ממש היסטוריה, וגעגועים לאותן ימים שלימדו אותנו משנה זהירות מהנעה

אחורית, והפלא כי היא היתה סוחבת יפה, יפה מאוד אפילו.

 

5.הלוואי עליי ,למצוא כמה ספורטיביות שנשתמרו כך :roll:

 

 

שלל ברכות

 

בכבוד רב

אילן פ.

תמונה פרינס טי טי אס 1970 1.jpg

תמונה פרינס טי טי אס 2 1970.jpg

תמונה פרינס טי טי אס בפנים 1.jpg

תמונה פרינס טי טי אס מאחור 1.jpg

תמונה פרינס טי טי אס מנוע.jpg

תמונה פרינץ 1200 טי טי 1970.jpg

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...