Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - דאצי'ה דאסטר 1.2 ליטר טורבו, 4X4


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יניב יצא לשלושה ימי ויפאסנה במדבר עם דאצ'יה דאסטר 4X4 שקיבל את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו בן 125 כ"ס.

חשבנו שזה יעזור, אבל לא ממש הלך, צריך יותר מזה כדי להשתיק אותו...

מה שכן קיבלנו זו כתבה ברוח הדאסטר - תכליתי, ישיר, בלי קוצ'י מוצ'י -

האם ב-100 אלף שקלים מתקבלת אחת מעסקאות השטח הטובות בשוק הישראלי?

 

את המסקנות שלו תוכלו לקרוא כאן

 

1df0b1e23b45b638cc905b969b5722bc.jpg27e8097985b582fd6b74a9dcc309cd0c.jpg386184f1eca27bf98920b43c76dd4a19.jpged077a4e869ad575ddfe3bd14b8f69fa.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כתוב מעולה!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי, בגובה הגחון.

 

שתי שאלות

 

בנוגע לעקיפות בכביש סדום ערד בירידה או בעליה ?:lol:

 

מה זה הצלבות?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכתב יפה.

לא נהגתי מטר ברכב הזה והכתבה מאוד תכליתית ומדייקת בנושא תמורה בעד תשלום.

מעניין איך הדאסטרים והדאציות בכלל יחזיקו בתנאי מדינת ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי, בגובה הגחון.

 

שתי שאלות

 

בנוגע לעקיפות בכביש סדום ערד בירידה או בעליה ?[emoji38]

 

מה זה הצלבות?

1. שמע, גם אותי זה הפתיע, מדובר בהחלט ברכב זריז, 20 כ"ס יותר מאשר הייטי (שכלל לא איטי) לא הולכים ברגל.

 

2. הצלבה זה כאשר שני גלגלים נגדיים (מוצלבים) לא נוגעים בקרקע/ מאבדים אחיזה ולכן בכל סרן מסתובב רק הגלגל שאין לו אחיזה, משמע, אתה עומד במקום. פעם רק נעילה הייתה פותרת את זה, היום, האלקטרוניקה נרתמת לעניין

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של כתיבה. עניינית ותכליתית, בדיוק כמו הרכב עצמו.

 

מעניין איך לוגם הסולר שעולה כ-20,000 ש"ח יותר לעומת הגרסה הזאת. מצד אחד 20,000 ש"ח זה לא מעט בכלל, מצד שני הוא אמור להיות חסכוני יותר ובהעדר הילוך כח לדיזל יש יתרון בשטח, כשצריך לזחול.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשכתבת שהגי'מיני עדיפה בשטח... למה התכוונת? גי'מיני במצבה המקורי (קרי - לא משופרת) חלשה הרבה יותר, מרווח הגחון מעט קטן יותר. נכון יש הילוך כוח ומרווח קטן יותר בין הסרנים, אבל אני מתקשה להאמין שההבדל משמעותי.

השאלה היא עד כמה ניתן ואפשר לשפר את הרומניה כדי לקבל ממנה יותר בשטח.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'ימני עדיף בהרבה בשטח. לא בר השוואה.

העניין האו שאפילו היום, מרבית רוכשי הג'ימני החדש לא ימצו אפילו 10% מיכולתו בשטח, ובכאלה תנאים הדאסטר עדיף משמעותית.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון יש הילוך כוח ומרווח קטן יותר בין הסרנים, אבל אני מתקשה להאמין שההבדל משמעותי.

פה בעצם אמרת הכל.

הילוך כוח הוא מה שעושה את ההבדל בין ג'יפ "אמיתי" לכזה שהוא יותר "רך". ומרחק הסרנים בג'ימני נותן לו את היתרון הכל כך גדול שלו על פני האחרים (וגם החיסרון, כי הרכב קטן מאוד, ופחות פרקטי. תלוי איך מסתכלים על זה).

הדאסטר מאוד מאוד טוב, אבל היעדר הילוך כוח מונע ממנוע להגיע למקומות בהם הדבר פשוט נדרש.

 

לי יש ג'ימני במצבו המקורי, כבר שנה. יודע מה, עוד לא נתקלתי במקום שבו הגבהה הייתה מאסט. זה בהחלט נייס טו האב אבל.

המנוע אמנם חלש יותר, וזה בהחלט מפריע בכביש המהיר, אבל בשטח אין שום בעיה.

 

יופי של סקירה וכתיבה !

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם דגם מוגבה עם מיגונים לשטח ישירות מהיבואן לא ?

יש חבילת שטח שכוללת את התוספות הנ"ל

 

  • מיגון גחון+גיר
  • מיגון מיכל דלק
  • מיגון דיפרנציאל אחורי
  • התקן וו גרירה קבוע
  • מוטות גגון רוחביים

בעניין הגבהה, לא דרך היבואן, אבל יש אופציות אפטרמקרט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף מבחן לדאצ'יה שלוקח את עניין המחיר בתור פרמטר שצריך לתת לו משקל ולא מתעסק חצי מהכתבה בניסיון למצוא כל מקום שבו חסכו ברכב הזה כסף

 

אהבתי, נהניתי, תמשיך ככה!

 

slow_clap_citizen_kane.gif

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...