Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה עם 550 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי מאתר sbc כתבה על א' ואיך שהוא שיפר את ההונדה שלו...

תהנו (סרטים יש באוף טופיק)

 

א' החליט לשלש את את ההספק של מנוע 180 כ"ס ל-550 כ"ס. לשם כך לא היה מנוס מהחלפת הסליבים

 

 

 

לפני כשנה נמאס ל-א' ממכונית ההונדה סיוויק 1.6 ל' שברשותו והוא ?

החליט לשפרה. באמצעות ידידים הוא הזמין מיפן מנוע 1.8 ל' ?

שנשלף מהונדה אינטגרה שפורקה והספקו המקורי 180 כ"ס. הספק ?

זה היה קטן על א', שהזמין מהקצה השני של העולם, מארה"ב, ?

מגדש טורבו של חברת אינובייטיב ורכיבים מחוזקים נוספים כבוכנות ?

וטלטלים. אחרי שכל הרכיבים הותקנו במקומם יצא א' לדרך ?

במכונית שהספק מנועה כ-400 כ"ס.?

אולם בתוך מספר חודשים התברר שא' לא עשה את החישובים עד ?

הסוף. הסליבים (שרוולים) של מנוע האינטגרה, עכשיו סיוויק, לא ?

עמדו בעומס ונסדקו.?

א' לא ויתר והזמין מחברת ?Darton Sleeves? מארה"ב סליבים ?

חדשים ומקצועיים שיוכלו לעמוד בלחצים הצפויים. עלותם כ-1,000 ?

דולר. א' מעריך שעם סליבים אלה אפשר יהיה להעלות את לחץ ?

הגדישה ל-27 ?PSI? שהם כ-7 באר. במערכת ההזרקה הוחלפו ?

המזרקים המקוריים למזרקים של 875 סמ"ק, הוזמנה גם סעפת ?

יניקה מיוחדת למכוניות הונדה ובסופו של התהליך, מעריך א', ?

שהספק המנוע יגיע ל-550 כ"ס.?

אבל זה יהיה בסוף העבודה. כעת, בעת כתיבת שורות אלה, נמצא ?

א' בתחילתו של התהליך ובחלק המכריע שלו: החלפת הסליבים. ?

כאמור הסליבים הישנים לא עמדו בעומס ונסדקו ויש להחליפם ?

בסליבים שהובאו מארה"ב. על מלאכת החריטה והעיבוד השבבי ?

הכרוכה בהחלפת הסליבים, אחראית סדנת "סמוך שיפוץ מנועים" ?

שבראשל"צ.?

אברהם פאור, מנכ"ל הסדנא, מסביר שהחריטה מחייבת דיוק מירבי. ?

ראשית יש להוציא את "ליבת הבלוק" כלומר את הסליבים המקוריים, ?

שהם בעצם חלק מהיציקה של הבלוק. אחר כך יש לחרוט בתוך ?

הבלוק בדיוק רב מקום לארבעת הסליבים החדשים. חריטה זו, ?

בדיוק של עד 25 אלפיות המ"מ, מחייבת ציוד מתאים, מיומנות ?

בהפעלת הציוד וגם תרגול. לכן, לפני העבודה על בלוק המנוע של ?

האינטגרה, בוצע "תרגול על מודל" שהיה מבלוק מנוע אחר. החריטה ?

גם אינה זהה לכל ארבע הצילינדרים אלא רק לשניים המרכזיים. ?

עבור שני הצילינדרים הקיצוניים החריטה הפוכה.?

 

סליבים יבשים, סליבים רטובים

הסליבים יוצרו ע"י ?? Darton Sleeves?והם מהסוג המכונה "סליבים ?

רטובים", ?Wet Sleeves?. הסוג השני הוא "סליבים יבשים", ?Dry ?

Sleeves?. ההבדל בין שני הסוגים הוא בחוזק של כל סוג. עומסי ?

פעולת הבוכנות בתוך סליבים יבשים, פועלים על הסליבים עצמם ועל ?

בלוק המנוע, בעוד עומסי הפעולה בסליבים רטובים נישאים ע"י ?

הסליבים בלבד. לכן סליבים רטובים חייבים להיות הרבה יותר ?

חזקים.?

סליבים רטובים אינם נוגעים למעשה בבלוק עצמו ובינם לבינו ישנו ?

רווח זעיר, המאפשר זרימה של מים לקירור הסליבים. המים נדחפים ?

מלמטה ע"י משאבת המים ויוצאים דרך חורים הנמצאים בטבעת ?

מיוחדת בראש הסליב. זו טבעת רחבה, המשמשת גם כתושבת של ?

הסליב בבלוק המנוע. לסליבים המקוריים במנוע האינטגרה לא היתה ?

כמובן טבעת כזו והם היו מחוברים בגופם לבלוק המנוע.?

סליבים רטובים מיוצרים בטכניקה שונה מסליבים יבשים ומחומרים ?

שונים. עליהם לעמוד בעומסי מתיחה ושחיקה גבוהים והקירות ?

שלהם צריכים להיות עבים, מאחר שהם אינם נתמכים ע"י בלוק ?

המנוע. לשם כך נעשה שימוש בברזל בחוזק גבוה או בשילוב אחר ?

של פלדות. המאפיינים של החומרים מהם עשוי סליב רטוב צריכים ?

להיות כוח מתיחה, קשיות של החומר והתנגדות להתארכות.?

סליבים כאלה יכולים להפיק גם ממנוע אינטגרה, השוכן היום ?

בסיוויק, הספק שעליו הוא מעולם לא חלם, 550 כ"ס.?

פורסם

הכתבה השניה על אותו מכונית (מגז*ן רכב)

 

מהיר ועצבני - הסיוויק עם מנוע האינטגרה שהספקו הועלה ל-500 כ"ס היא הישג טכנולוגי נאה למי ששיפרו אותה, אבל היא מסכנת את משתמשי הכביש

 

 

 

rec26_main18.jpg

 

א' דחף את מפתח המתכת של הסיוויק לחריץ. סיבוב קל והמנוע ?

החל לגרגר, אבל טרם תפס. זה מנוע האינטגרה, 1.8 ל', שעל ?

החלפת הסליבים שעבר, והגברת הספקו ליותר מ-500 כ"ס, ?

דווח כאן בחודש שעבר ("רכב" 25). פעולות אלה עומדות ?

בניגוד לחוק, אבל בעלי מוסכים המכירים את נפתולי החוק, ?

יודעי כיצד לתמרן בין המגבלות השונות.?

כעבור שניות אחדות המנוע נידלק. רעש עמום עלה מתא המנוע ?

של הסיוויק, שישבה על מיתלים מונמכים וצמיגים סופר רחבים. ?

מחשב ניהול המנוע כוון, כך מספר הבעלים, למצבים קיצוניים, ?

כלומר המנוע פועל חלק וביעילות כאשר דוושת הגז לחוצה עד ?

הריצפה, או כשהיא אינה לחוצה כלל. מצבי הביניים, אלה ?

שבהם נוסע עם ישראל רוב שעות היממה, אינם בלכסיקון של ?

המכונית הזו.?

כעת המנוע יכול לטפס עד 9,000 סל"ד. הטורבו נכנס לפעולה ?

בערך ב-5,000 סל"ד, פחות או יותר השלב שבו מנוע רגיל ?

מתחיל להחנק המנוע הזה מתחיל רק לנשום. והוא נושם מהר ?

וחזק. תאוצה רשמית לא נמדדת, הצמיגים מסביר א', אינם ?

מחזיקים את האספלט והתאוצה בין 100 ל-200 קמ"ש נמשכת ?

?8.2 שנ', דומה לזמן ממוצע לתאוצה 80-120 קמ"ש במכונית ?

רגילה. זו מהירות מסוכנת ומסכנת במכונית שבלמיה לא שופרו ?

ואפילו אין בה כריות אוויר.?

למעשה נראה לי שרק על חוצה ישראל יכולה המכונית הזו ?

לנסות למצות את פוטנציאל המנוע שלה, אבל גם זה אינו יכול ?

להעשות בתנאים בטיחותיים סבירים, כשהכביש הוא צר למדי ?

ומסביב תנועת מכוניות תמימות, שאינן משתתפות במשחק ?

השיפורים. אחת הבעיות עם הסיוויק הזו היא שלעת עתה רק ?

המנוע והמיתלים זכו לחלק מהשיפורים, בעוד הבלמים טרם ?

הוחלפו על אף שבלמים שיתאימו למהירויות הוזמנו.?

מפעם לפעם, מספר הבעלים, הוא נתקל במשטרה שעוצרת אותו ?

בגין אגזוז רעשני מדי וזה קורה כאשר הוא שוכח להתקין את ?

העמעם המפחית את רעש האגזוז לרעש המותר, אבל השוטרים ?

אינם מתמצאים בשיפורים, אינם יודעים לקרוא ניירת ולהסתכל ?

במנוע והמירב שהם מסוגלים לו הוא לרשום דו"ח תנועה בגין ?

רעש. מעבר לזה? אם לא נתפסת מעבר למהירות המותרת אין ?

סיכוי שמישהו יגע בך.?

מאז הסתיים שיפור המנוע הוא הותקן מחדש במכונית. הוא ?

מחובר לאינטרקולר וצנרת פליטה מייצור מקומי של סדנת ?

Maxpower?, ולשיפור הנשימה הותקנה סעפת מקוצרת תוצרת ?

חוץ. למגדש הטורבו שני פורקי לחץ של ?Greddy? ומערכת ?

ניהול המנוע היא של ?A.E.M? המפקחת גם על מערכת הצתה ?

מתוגברת של ?MSD?.?

המכונית הונמכה על סט של ?Eibach?, הגלגלים הוגדלו ל-17 ?

אינצ' וממלאים כל חלל אפשרי בבית הגלגלים. ההגה לא שונה ?

וגם תיבת ההילוכים לא ולעת עתה המכונית הזו מסוגלת לנסוע ?

מהר רק בקטעים ישרים בעוד עיקולים מסוכנים לה, כך ?

שלמעשה זו מכונית ספרינטים. לפחות עבור המכונית זו יש ?

להקים כאן מסלול מירוצים.?

פורסם
א' לא ויתר והזמין מחברת ?Darton Sleeves? מארה"ב סליבים ?

חדשים ומקצועיים שיוכלו לעמוד בלחצים הצפויים. עלותם כ-1,000 ?

דולר. א' מעריך שעם סליבים אלה אפשר יהיה להעלות את לחץ ?

הגדישה ל-27 ?PSI? שהם כ-7 באר. במערכת ההזרקה הוחלפו ?

המזרקים המקוריים למזרקים של 875 סמ"ק, הוזמנה גם סעפת ?

יניקה מיוחדת למכוניות הונדה ובסופו של התהליך, מעריך א', ?

שהספק המנוע יגיע ל-550 כ"ס.?

?

27 PSI שווה ערך לכמעט 2 BAR.

 

שבוע טוב לכולם.

פורסם
אני לא יכול לרשום הודעות באוף טופיק

לא יודע למה

אהההה....

תקרא את החוקים באופ טופיק

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

אני לא מכיר רכב שיכול לגדוש 7 באר!!!!

 

אפילו ה 205T16 האגדית עם שני מגדשי גארת' הייתה מגיעה 2.5 באר וביום טוב ל 550 כ"ס.

כל הסיפור של ההונדה הזו נשמע לי קצת קצת מוגזם.

אילו ציריות היו מחזיקות יותר מ - 250 כ"ס לגלגל. גם ב 205T16 כל גלגל קיבל הרבה פחות (הנעה 4 על 4).

בכלל 550 כ"ס ממנוע 1.8 - אין הרבה סדנאות מירוצים שמוציאות. הייתי שמח לשמוע חוות דעת מקצועית על הקיט הזה - ולא חומר פירסומי מאיזה אתר אינטרנט.

את מה שיש לי להגיד על הנהג ו"אחריותו" הרבה אמרתי כבר ב"אוף טופיק"....

אלון

פורסם

1. הנהג שנוהג זה לא בעל הרכב.

2. הרכב משמש לנסיעות יומיומיות.

3. בעל הרכב כן אחראי.

4. גם אני לא חושב שיש למכונית הזאת 550 כ"ס. אבל אין לבדוק את זה גם ככה.

5. האוטו נוסע בצורה מדהימה. אין לכם מושג. מסרט זה אפשר לנסות להבין אבל אין כמו ההרגשה. כאילו רוברטו קארלוס בועט לכם וולה בתחת.

6. כולכם מדברים ZX וולקן ,T16 ,טורבו כפול... מספיק עם השטויות, אף אחת מהמכוניות האלה אפילו לא תעמוד עם ההונדה הזאת, אפילו לא בצחוק.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ומה תגידו על זה

באתר שקראתי עליה זו אסטון מרטין שהבעלים שלה שיפר אותה

הוא הרכיב אותה מאסטון ויראז' ואסטון וינטאג'

והמכונית הזאת מאיצה בפחות ב-2 שניות ל100- קמ"ש והיא גם חוקית לכביש

 

ורק שאלה הדבר הזה שיש לה מעל המכסה מנוע אני ישמח אם מישהו יגיד לי מה זה ולמה הוא נועד כי כמו שאני יודע יש הרבה אמריקאיות ישנות שיש להם את זה

pic1.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
...והמכונית הזאת מאיצה בפחות ב-2 שניות ל100- קמ"ש והיא גם חוקית לכביש

אתה לא חושב בטעות שההונדה הזאת חוקית לכביש, נכון ? (או כל אחת מהמכוניות שמופיעות בסרטונים האלה לצורך העניין)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אתה לא חושב בטעות שההונדה הזאת חוקית לכביש, נכון ? (או כל אחת מהמכוניות שמופיעות בסרטונים האלה לצורך העניין)

ממש לא

דיברתי על האסטון מרטין שהיא חוקית לכביש

אבל באמת המשפט הזה יכול להיות מבלבל ולחשוב שאני מדבר על ההונדה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אין יותר מידי מכוניות לא חוקיות.

אבל יש הרבה יותר מידי נהגים לא חוקיים....

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

×
×
  • תוכן חדש...