Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום!

 

אתחיל בזה שעד היום היו לי רק רכבים משומשים בשנתונים שונים, סגמנטים שונים וגדלים שונים.

על כל רכב הוצאתי המון כסף על יישור קו מאסיבי ולא תמיד זה נגמר שם והגעתי לתובנה שאני מעדיף רכב חדש שלא אגיע איתו לעלויות החזקה מטורפות, טיפולים של רכב חדש שגם פה השאיפה לא להגיע לטיפולים היקרים של הרכב וכמובן 3 שנים של אחריות!

החויית קניה הייתה חיובית מאוד, הגעתי כשאני כבר סגור על הרכב גם ללא נסיעת מבחן, מה שהפריע לי שבהזמנה אוטומטית שמו לי קודן ולאחר בירור אין כלל צורך בקודן מבחינת הביטוח והקודן הורד מההזמנה.

הצבע ''שודרג'' מלבן לכחול והמחיר על הכביש לאחר הכל יצא 62680 ש''ח.

הרכב התקבל במסגרת 14 ימי עסקים.

אציין שהאופציית מימון מבחינת ריבית שניתנה לי בסוכנות הייתה יותר גרועה בהרבה ממה שניתן לי בבנק שאני נמצא בו!

 

הרכב פחות מחודש אצלי וכבר עבר 1000 ק''מ, לדעתי המנוע כבר נפתח כי מורגש שהוא סוחב מעט יותר טוב מבהתחלה.

 

נהיגה ברכב: המנוע 1.2 בעל 3 בוכנות מרעיד טיפה את הרכב בעמידה אך ממש טיפה ולא נורא כמו שחלק מתארים, הרעש בתחילת נסיעה עם חלונות פתוחים מעט טרקטורי וטיפה מעצבן. הגיר עובר חלק, הקלאץ' יחסית רך וקל להסתגלות, מה שמפריע לי זה שבזינוק בעליה אין מצב שהרכב נוסע ללא גז או לא מדרדר אחורה רק במשחק עם המצמד, הנושא מחייב גז, ז''א המעבר מהברקס לגז חייב להיות זריז מאוד כדי לא להדרדר אחורה.

מעבר לזה המנוע סוחב מצויין, אני גר במקום שכל נסיעה מחייבת עליות והרכב סוחב בצורה מעולה בעיר ומחוץ לעיר, כמובן שהצריכת דלק נפגעת אבל הרכב נוסע מעולה ולא מורגש מאמץ מיוחד, העליות בחוצה שומרון מי שמכיר עוברות חלק סביב ה 110 קמ''ש. לפעמים יש צורך בהורדת הילוך ל 4.

הסל''ד במהירות 110 לא כ''כ נמוך ונע סביב 3000 (לא זוכר כמה בדיוק) ככה שעדיף לנסוע על 90 אם מתחשבים בדלק.

הברקסים בסדר, אין לי משהו לומר עליהם לכאן או לכאן, ההגה גם בסדר והאמת שלא יצא לי לבדוק שטח מת וכדומה, מה שכן הוא לא חמאה מדי ולי מרגיש במשקל הנכון.

המזגן מקרר מעולה, מה שלי היה חשוב בגלל התינוקת זה שהקירור יגיע מהר ואכן זה ככה, ממש אחרי מעט זמן (דקה) כבר מורגש קור מהמזגן, העוצמה עצמה מעולה וקח גם הקור שיוצא מהמזגן מצליח להקפיא אותי וגם את אשתי שישבה מאחורה ליד התינוקת (לא לדאוג יש לתינוקת שמיכה למצב זה ;-) ).

 

פנים: רמת האבזור הבסיסית מעולה, aux + בלוטוס + usb, מראות מתכווננות חשמלית + קיפול מראות, חלונות חשמל רק קדימה, כסאות עם חימום (מבדיקה עובד מעולה). המערכת שמע עצמה דיי טובה וטובה בהרבה ממה שציפיתי! ווליום טוב, איכות טובה ובס מספק שוב ביחס למצופה.

נעבור לתנוחת ישיבה וכסאות קדמיים, התנוחה במצב הכי נמוך שלה ממש גבוה לטעמי וחבל שלא ניתן להנמיך עוד, הכוונון של ההגה לא הכי מסתדר לי עם הגובה של הכסא ודרש הסתגלות, הכסאות עצמם קשים והתמיכת צד לא מורגשת כלל (אולי לרחבים ממני זה יהיה יותר נוח), בכללי הכסאות לא נוחים וזה החסרון העיקרי ברכב, לחיוב אציין שיש משענת צד ליד בכסא הנהג שמוסיפה מעט לנוחות.

כסא אחורי סביר, לא יצא לי לשבת עליו יותר מדי אבל מרגיש סה''כ בסדר.

כמו כן ישנו מחסור בידיות אחיזה בתקרת הרכב.

הכסא האחורי אגב לא מתקפל 40-60 ברמת האבזור הבסיסית שזה גם מעט חסרון לטעמי, ברמת האבזור הגבוהה כן מתקפל 40-60.

 

תא מטען, מעולה ביחס לגודל, נכנסת לי העגלה + האמבטיה ובסידור חכם של הדברים עוד נשאר מקום!

 

אחיזת כביש וכו' לא נבדקו ולא יבדקו כנראה, אציין שהצמיגים פסיכולוגית מרגישים לי פיציים נורא (רוחב 165) ואם אגיע להחלפת צמיגים בתקופת הבעלות שלי אשקול לשדרגם למידה של הדגם המאובזר!

 

צריכת דלק נמדדה רק פעם אחת בטנק דלק הראשון ועל פי מחשב הרכב עמדה על 17 ל 1 בנהיגה משולבת עם מזגן (אמור לרדת טיפה כמדומני), היום אני לא יכול למדוד צריכת דלק כי יוצא לי לעמוד פה ושם עם הרכב מונע לכן אין לי נתונים מדוייקים לתת לכם.

 

כמו כן יש במחשב דרך סימון מתי להעביר הילוכים כנראה בצורה חסכונית ובמישור זה אקטואלי אבל כשיש מעט עליות זה לא אפשרי כלל.

 

הסקירונת נכתבה מהעבודה לכן אולי הדברים נראים קצת מבולגנים.

 

בכל מקרה אני מאוד מרוצה, תמורה מעולה לכסף וממליץ בחום, כמובן שיש חסרונות וזה לא רכב לחובבי נהיגה אך כרכב למשפחה צעירה שהצד הכלכלי קריטי להם הרכב מעולה! למרות החסרונות מדובר לטעמי בתמורה מעולה לכסף ובמחיר של הימי מכירות אין לרכב הזה תחרות!

 

אם למישהו יש שאלות אשמח לענות.uploadfromtaptalk1438239384893.jpg

 

uploadfromtaptalk1438239047274.jpg

uploadfromtaptalk1438239075083.jpg

uploadfromtaptalk1438239129156.jpg

uploadfromtaptalk1438239169388.jpguploadfromtaptalk1438239235429.jpguploadfromtaptalk1438239259852.jpguploadfromtaptalk1438239299297.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש. ראיתי שגם לך יש את מבחן הבוגבו...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שאלה להורים -

כשאתם שמים שלט ״תינוק ברכב״, מה בעצם אתם חושבים שיקרה?

נניח אני נוהג כמו מטורף מאחוריכם, רואה שלט כזה ואז אומר לעצמי ״אהה, פה יש תינוקת בניסאן מיקרה?! טוב, אני אתרסק אל תוך הספייס סטאר של הסטודנטית בנתיב השני״.

 

אבל בנימה יותר רצינית - תתחדש, תהנה מהרכב. זה אחלה רכב שזכה בארץ ליחסי ציבור נוראיים בגלל תמחור הזוי ויבואן שלא יודע לשחק בקלפים שיש לו. עכשיו כשאין לו ברירה הופך היבואן הזה ליבואן של מבצעים, ממש סיאט החדשה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תתחדש, העיקר שאתה מבסוט.

 

מתוך סקרנות: מה זה בדיוק 'עלויות אחזקה/יישור מטורפות' בהן נתקלת פעם אחר פעם בעת רכישת רכב משומש? תן איזה סד"ג, מסקרן לשמוע.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

Oryo - תקנה פעם רכב ספורטיבי בן 10 ותעשה לו יישור קו אמיתי. תבין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

גולף GTI או ג'ולייטה משהו ?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כל רכב ספורט שהוא. בארץ זה לרוב משהו יד 5-8, 18 מוסכים ו-1001 אילתורים. רק ניקוי צמות חשמל משאריות אילוצי חברות ביטוח משפר את מצב האמינות עשרות מונים.

 

לגופו של עניין - סקירה חביבה. צריכת דלק מצוינת. חבל על תנוחת הנהיגה, זה מאד חשוב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
Oryo - תקנה פעם רכב ספורטיבי בן 10 ותעשה לו יישור קו אמיתי. תבין.

היו כמה, לא יודע עד כמה ספורטיביים אבל אתן דוגמאות.

אלפא ספרינט שנת 88, לנצ'יה תמה, גולף mk1, היו כמה 106 xsi, והיו עוד כל מיני.

 

לשאלת הדוגמא ליישור קו אז הרכב האחרון סיטרואן סי 4, טיימינג + טיפול, 4 צמיגים, עץציריות חדשות שזה לא היה משהו צפוי ועוד ועוד, הגעתי למצב שאני שם 1000 ש''ח כל חודש למוסך.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

רומן, אני חושב שלהשוות ניסן מיקרה לGTI בת עשר, זו השוואה.... ככה ככה :)

אני יותר הסתקרנתי מהכיוון של ניסן מיקרה חדשה מול בת 3 (בתקציב קטן יותר), או ניסן מיקרה חדשה מול משפחומטית בת 3 (בתקציב דומה) - משהו שיותר רלוונטי לפסקה הראשונה של פות"ש.

 

אין לי ספק שלרכוש רכב נישה זקן משומש (ואדיר) זו הוצאה כלכלית 'בעייתית', אשר מתאזנת עם הפאן בניהוג/התעסקות וכו', אבל כאמור זה לא ממש רלוונטי לשרשור הזה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אלפא ספרינט שנת 88, לנצ'יה תמה, גולף mk1, היו כמה 106 xsi, והיו עוד כל מיני.

 

זו בדיוק הכוונה. גם הגולף, אם לשפוט מהסמלון, לא בדיוק הייתה סטנדרטית. אין מה לעשות, רכבים כאלה עולים כסף והרבה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
שאלה להורים -

כשאתם שמים שלט ״תינוק ברכב״, מה בעצם אתם חושבים שיקרה?

נניח אני נוהג כמו מטורף מאחוריכם, רואה שלט כזה ואז אומר לעצמי ״אהה, פה יש תינוקת בניסאן מיקרה?! טוב, אני אתרסק אל תוך הספייס סטאר של הסטודנטית בנתיב השני״.

 

:lol:. אף פעם לא חשבתי אפילו לשים שלט כזה, מיותר לחלוטין, אלא אם כן מרגישים צורך שכל הסובבים ידעו שיש לך ילד..

פורסם
[emoji38]. אף פעם לא חשבתי אפילו לשים שלט כזה, מיותר לחלוטין, אלא אם כן מרגישים צורך שכל הסובבים ידעו שיש לך ילד..

התייחסותי לדבריכם, הרכב שלי ושל אשתי ;-) מדבקה לי, מדבקה לה....

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תתחדש,טוב שהוספת לצבע כחול.

במחיר הזה היא עדיפה מאוד המיני ללא ספק,לדעתי כמו שציינת החיסרון שלה זה המושבים.

בכמה היא נמכרת ללא המבצע?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יקר מאוד ביחס למתחרות,חבל שהיבואן לא מתמכר אותה במחיר שאתה קנית,זאת הייתה הצלחה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...