Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שקע 12V, פאביה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

האם השקע ברכב אמור לאפשר מהירות טעינה כמו בשקע ביתי?

אני אסביר את השאלה: קניתי מטען חדש, איכותי, שכתוב עליו 2.1A

לכאורה קצב הטעינה של הטלפון אמור להיות כמו במטען הביתי שלי.

בפועל כמעט שלא מתבצעת טעינה. גם יש ניתוקים מדי פעם.

 

יכול להיות שיש תקלה בשקע? אם כן - האם האחריות על הרכב כוללת תקלה כזו?

 

תודה

פורסם (נערך)

יכולות להיות 2 סיבות.

אחת המטען שלך והשנייה הכבל usb.

כן כן גם הכבל הוא פקטור פה, אם הוא לא מקורי וטוב זאת הסיבה המרכזית.

 

תוריד את זה לבדיקה, ותעלה תוצאות.

98da68992405b53196d633aacf340179.jpg

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

אם יוצא לך פחות מ1200, נגיד סביב ה 800 אז זה לא תקין.

אם יש לך נגיד, גלקסי 4 ואתה משתמש בכבל של גלקסי 3, אז הכבל לא מתאים.

אתה חייב לקנות קבל מקורי תואם לפלאפון.

 

הייתי באותו בעיה, עד שקניתי בקי אס פי כבל מקורי, יש להם 2 סוגים, אחד עלה בערך 25 והשני 35.

אני מקווה שאתה מבין איזה לקנות, כמובן שאם הבעיה בכבל.

ד''א אתה לא חייב לבדוק ברכב, עדיף לבדוק בשקע הרגיל, ככה תדע בטוח שהמתאם usb שקנית לרכב הוא לא טוב/ לא מתאים למכשיר שלך.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

לא חייב להיות מקורי של אותו טלפון, אולי לאותה סדרת מעבדים. או של יצרן איכותי שמצהיר שזה תואם למכשיר(Belkin לדוגמה)

פורסם

טוב, מדדתי. קבלתי ערך מזעזע של 30 מ"א.

זה עדיין לא אומר לי מי אשם.

מחר אקח חוט אחר, שבדקתי בבית עם אפליקציה, ואדווח על התוצאות.

תודה

פורסם

המטען לא תואם את הפלאפון.

יש לי מטען בלקין שבקושי מטעין את הG2 שלי (גם רשום לי טעינה איטית).

לעומת זאת את כל הגלקסי למיניהם הוא מטעין ב2 אמפר.

פורסם

בתור מישהו שעובד בתחום אני יכול לומר לך שמבחינת טעינה LG G2 זהה ל GALAXY S4

זה שהוא כותב לך טעינה איטית זה כבר החלטה של LG ברמת האפילקציה בזרם מסוים.

 

 

לענין שלי: זה אכן היה החוט...

תודה

user-online.png

פורסם

תסביר לי איך הוא לא מחזיק לי וויז בנהיגה. (טעינה כלכך איטית שהאחוזים יורדים, פשוט יותר,לאט).

ולחבר עם גלקסי הוא מטעין במהירות גם כשוויז פתוח ברקע.

 

מטען בלקין 2 אמפר, מקורי מאיביי.

פורסם

אתה באותו הבעייה כמו פותח השרשור, תקנה כבל מקורי מקי אס פי ב35₪ ואתה מסודר.

כמובן לפני קניית הכבל, תבדוק שהוא מקור הבעיה.

איך בודקים? תקרא את השרשור.

בהצלחה.

פורסם

ניסיתי עם כל כבל אפשרי, עם הכבל של בלקין על המטען המקורי, מטעין לי מהר וטוב.

עם הכבל המקורי LG על מטען בלקין עדיין איטי.

פשוט הקידוד של המטען לא תופס במכשיר.

×
×
  • תוכן חדש...