Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, כידוע לחלקכם, החלפתי רכב, הקיה נמכרה.

 

הרכב ה"חדש" הוא סקודה פאביה 2009, דיזל ידנית (רכב מדהים, המנוע הזה זה פשוט פנינה, אבל זה לפוסט אחר)

 

הרכב לאחר 6 שנים על הכביש בידי אבא שלי, היה מפוצץ בסווירלים ושריטות, צריבות של צואת ציפורים, ושפשופים.

החלטתי שככה המצב לא יכול להישאר, OCD חריף ואין מצב שהרכב יישאר כמו שהוא.

 

אז פניתי לADERET מהפורום, הלא הוא שלומי, לאחר סקירה של הרכב והחלטה על היקף העבודה והסוג, קבענו תאריך ושעה והעבודה התחילה.

 

נתחיל בכמה מילים על שלומי - הבנאדם דפוק, שרוט, משוגע! לא מוכן לוותר על אף שריטה! פשוט לא מוכן, אפילו דברים שאני כבר וויתרתי ואמרתי לו לעזוב ולהשאיר ככה, הוא לא וויתר. הלך הביא פד לשלייף סבון, לאחר מכן פוליש עם פד פרווה וכדומה. פשוט פדנט מחורפן שלא מוכן לוותר אפילו שמכריחים אותו לוותר. :lol::wink:

הבנאדם מכונה, רובוט, 11 שעות עבודה, אפילו כשהוא אוכל הוא עושה פוליש.

 

העבודה התחילה בשעה 9 וחצי בבוקר, הסתיימה לאחר 11 שעות עבודה(!) למרות שתוכנן כחצי, הבחור לא הרפה מאף שריטה ברכב.

 

העבודה התבצעה על בסיס פוליש חד שלבי, הוא משתמש בפוליש "קסום" של RUPS שלאחר מעבר אחד מפרק את השריטות, ומשאיר ברק מדהים.

שלל פדים שלצערי איני זוכר, מכל מיני סוגים, גדלים ורמות חיתוך.

 

לאחר כל הפוליש הזה, יושם על הרכב CQUK, הרכב מבריק ברמה מטורפת, פשוט נוצץ. וחלק ביותר.

 

המכונה היא של FLEX, והיא עבדה כ11 שעות כמעט רצוף. כל מכונה אחרת לדעתי הייתה מתפגרת.

 

לסיכום, החלטתי לא לבצע את העבודה הזאת לבד, מכיוון שמחסור במכונה מקצועית, מודד עובי צבע, ומקום מסודר וסגור ליישום הציפוי.

 

רוצה להגיד תודה רבה לשלומי, על העבודה וההשקעה, לא מובן מאליו. התחשב בכל החפירות שלי, וגיליתי איש מקצוע ובנאדם מדהים.

 

ונעבור לחלק האמנותי:

SAM_0214.JPG

SAM_0217.JPG

SAM_0224.JPG

SAM_0230.JPG

SAM_0237.JPG

SAM_0238.JPG

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואוו אדיר, אחלה עבודה ותוצאה מדהימה!

 

 

אשמח לקצת פירוט לגבי היישום של CQUK (האם קל ליישום?) בנוסף כמות החומר שהשתמשתם\הכמות שנשארה?

פורסם

פאק.... מהממת. וואו איזה צבע... טוב אבל אני משוחד.

מצטרף לשאלה על הCQUK, כמה עלה החומר? קלות/אופן מימוש?

אני שמתי אופטיסיל ואני חלוק בדעותי לגביו, ממתין שתעבור חצי שנה לפני שאפרסם ביקורת.

צריך להפגש מתישהו ולהשוות ציפויים (ואני מתכוון לזה במובן הכי אפלטוני שיש ;))

 

הא כן ופאביה דיזל ידנית :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תודה לכולם :-D

 

אגב, בנושא הדיזל ידני, זה 1900 TDI, פשוט רכב מהנה. חסכוני מאוד, חזק ביותר, אני עליתי לירושלים עם 5 אנשים ומזגן, "עלה את הקסטל" על הילוך 5(!) בלי להתרגש יותר מידיי, כיף.

 

אגב, אחרי הטיפול החיצוני, והפנימי שעשיתי לו, אבא שלי כמעט דורש את הרכב חזרה :wink:

 

עוד כמה תמונות.

20150613_152355n1n1.jpg

20150613_152403 n1n1.jpg

20150613_153521 n1n1.jpg

פורסם

וואו.

מטורף.

הצבע נראה הרבה יותר טוב ממה שהוא היה כשירד מהאונייה.

 

ORYO- כשנפגשים לבדוק למי יש ציפוי מבריק יותר דבר איתי :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
ואוו אדיר, אחלה עבודה ותוצאה מדהימה!

 

 

אשמח לקצת פירוט לגבי היישום של CQUK (האם קל ליישום?) בנוסף כמות החומר שהשתמשתם\הכמות שנשארה?

 

פאק.... מהממת. וואו איזה צבע... טוב אבל אני משוחד.

מצטרף לשאלה על הCQUK, כמה עלה החומר? קלות/אופן מימוש?

אני שמתי אופטיסיל ואני חלוק בדעותי לגביו, ממתין שתעבור חצי שנה לפני שאפרסם ביקורת.

צריך להפגש מתישהו ולהשוות ציפויים (ואני מתכוון לזה במובן הכי אפלטוני שיש ;))

 

הא כן ופאביה דיזל ידנית :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

 

 

אופן השימוש הוא מאוד פשוט יחסית, צריך למרוח ולדאוג לא לפספס שום פינה, ובמידה ויש שאריות לנגב לאחר כדקה. שלא יהיו נזילות וכדומה.

 

לכול הרכב הספיק 10ML, הזמנתי מCYC (המשלוח הגיע מהר בטירוף) והזמנתי דוגמית של 10ML שכאמור הספיקה לכל האוטו.

המחיר היה כ100 שקלים למיטב זכרוני.

 

תודה חברים, התודות מגיעות לשלומי, עשה עבודה מדהימה על הרכב, הבנאדם מקצוען לחלוטין.

 

אגב, כשיש מפגש השוואה, דברו איתי :wink:

פורסם

כיף לראות את הפוסט הזה ואני מודה על הפירגון, תמיד נחמד לדעת שהלקוח מרוצה ועוד יותר כשמדובר באחד שיודע דבר אחד או שניים על דיטיילינג (-:

היה כיף לעבוד על הרכב ומגניב לא פחות לפגוש את מתן.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

מתן, I.G - מאיפה אתם? (אני מעמק יזרעאל) - אפשר בה.פ., אשמח לעשות מפגשון שכזה ולראות איך הרכב נראה ומתנהג מול מים, עבור כל אחד מהאקזמפלרים. יש אצלי סטאפ להכל. קיצר דברו איתי בה.פ. אם אתם רציניים.

 

מתן, 100 שקל לציפוי זה ממש ממש משתלם, אני שילמתי קצת יותר מכפול. אם הייתי רואה אופציה כזו הייתי קופץ עליה.

 

בלי קשר הרכב באמת נראה מדהים, כחול כהה עם גג לבן - טו,אוב.

 

ומסקרן אותי לראות איך קטנטונת כזו מתנהגת עם 1.9 טורבו דיזל. בכל מקרה נשמעת כמו רכישה ממש טובה, סחטיין עליך.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יפה מאוד,גם בשמש לפחות לפי התמונות שאין שום זכר לסווירלים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תתחדש מתן!

לא חשבתי שאי פעם אגיד את זה אבל הפאביה נראית ממש טוב.

כל הכבוד לשלומי על העבודה והתוצאה, בהחלט מרשים.

עוד יותר מעניין שהיא 1.9TDI ידנית! לא חשבתי שיש כאלה בארץ בכלל.

כמה כ"ס וקג"מ? יש תכנון לצ'פצ'פ? נראה לי שהיא תהיה סליפרית אולטימטיבית.


×
×
  • תוכן חדש...