Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סיאט איביזה עוברת מתיחת פנים


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3296 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קבלו אותה במחיאות כפיים! סיאט איביזה המחודשת. לא, באמת, אלה תמונות של הדגם החדש. כן, נו, אחרי מתיחת הפנים.

 

מה בתפריט?

מנועים חדשים, מערכת מולטימדיה עם "קישוריות מוחלטת" וקצת סגול (או אחד משישה צבעים אחרים) על המסגרת של הגריל, בתי הגלגלים ובעוד מקומות אסטרטגיים.

 

קישור לחובבי הקישורים.

%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-2015-1.jpg

%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-2015-7.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

את השינויים לאומת הדגם הנוכחי ניתן לראות עם זכוכית מגדלת.

זה כמו הציורים של מצא את ההבדלים.

ברגע שהרכב יגיע עם מזגן מיכאני רגיל כבר לא יהיה שום הבדל כי מן הסתם את מע המולטימדיה שבתמונה ניתן לקנות בנפרד בדיוק כזו.

בתמונה מופיע דגם הFR20222 מן הסתם . מעניין לראות דגמים רגילים .

השינוי במנועים מבורך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב המנועים של האיביזה המחודשת יתחיל ביחידות 3 צילינדרים קומפקטיות בהספקים של כ-75 כ"ס מנפח של 1.0 ל', או מוגדשי טורבו להם 90 ועד 110 כ"ס (כ-20 קג"מ מ-1,800 סל"ד).



 

זה נראה לי ההבדל המרכזי...

:lol:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, שים לב שבכתבה עצמה יש גם תמונות של הדגם הרגיל (החמש דלתות והסטיישן).

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בעבר רק בסטיישן הידיות של הדלתות האחוריות נראו מוזר, עכשיו זה גם בגרסת 5 הדלתות.

כמובן ע"פ התמונות שמופיעות בקישור בלבד.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על יופי, זה כבר עניין של טעם אישי. זה לא רנו קליאו. אבל בזה מתחיל ומסתיים "החיסרון" של הרכב הזה.{אם ניתן לקרוא לזה חיסרון}.

בנוגע לתמורה, ב-70000 זו העסקה הכי משתלמת כיום לרכב סופר מיני. הרכב מאובזר מאוד, גם יחסית לרכבי סופר מיני אחרים, באותו מחיר ואף יקרים ממנו, וגם המנוע הוותיק והמצויין של הקונצרן, שרץ ברכבים הללו כבר הרבה שנים, והוכיח את אמינותו. לא חושב שב-70000 שקל ניתן לקנות כאן רכב מהיר יותר, מרווח יותר, או מאובזר יותר מהאיביזה רפרנס.

מה גם שמחירו בישראל קרוב ואף זהה לזה שבחו"ל,{אם עושים השוואה על דגם זהה עם התוספות שנמכרות כאן ואותו מנוע}, בניגוד לרכבים סופר מיני אחרים שיקרים כאן אצלנו, יחסית לחו"ל.

הצלחת המשך הדגם, תלויה ברצון היבואן לשמירת המחיר הקיים, והארכת תקופת האחריות ל 3 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח, מאובזר, מהיר? איביזה? מה?

האיביזה היא אחת המכוניות הכי פחות מרווחות בקטגוריה, בטח שביחס לקליאו. היא ממש (אבל ממש ממש) לא מהירה עם מנוע ה-1.4 הפרה-היסטורי. עם ה-1.2 TSI זה כבר סיפור אחר לגמרי אבל המחיר עולה ב-10 אש"ח. ומאובזרת? חוץ מתא נוסעים מלא באוויר אתה לא מקבל כלום. בסיטרואן C1 יש יותר איבזור מאשר באיביזה. ג'אנטים? אין. מע' מולטימדיה? אין. שליטה מההגה? אין. דיבורית? קרוז קונטרול? פפפףףףףף אל תצחיק אותם. אפילו המראות והידיות בצבע שחור. בניסאן אלמרה שלי (2003) הן היו צבועות בצבע הרכב (בסדר, נו, רק המראות ורק חצי, אבל מה אתה נכנס לקטנות? :) ). בחייאת דינאק.

 

אם אתה רוצה לאבזר אותה כמו שצריך, אתה צריך להוסיף לפחות עוד 7-8 אש"ח, ואז אתה כבר נכנס לקטגוריית מחירים של מתחרות צעירות, איכותיות, ומרווחות יותר.

הסיבה היחידה לקנות איביזה היא ה-TSI/DSG שבאמת מציגים תמורה מצויינת למחיר (אבל לא הייתי רץ להמליץ בגלל המוניטין).

 

על זה שהיא זולה יחסית לחו"ל ביחס למכוניות אחרות מגיע שאפו ליבואן, אבל זה עדיין לא הופך אותה לקניה טובה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח, מאובזר, מהיר? איביזה? מה?

האיביזה היא אחת המכוניות הכי פחות מרווחות בקטגוריה, בטח שביחס לקליאו. היא ממש (אבל ממש ממש) לא מהירה עם מנוע ה-1.4 הפרה-היסטורי. עם ה-1.2 TSI זה כבר סיפור אחר לגמרי אבל המחיר עולה ב-10 אש"ח. ומאובזרת? חוץ מתא נוסעים מלא באוויר אתה לא מקבל כלום. בסיטרואן C1 יש יותר איבזור מאשר באיביזה. ג'אנטים? אין. מע' מולטימדיה? אין. שליטה מההגה? אין. דיבורית? קרוז קונטרול? פפפףףףףף אל תצחיק אותם. אפילו המראות והידיות בצבע שחור. בניסאן אלמרה שלי (2003) הן היו צבועות בצבע הרכב (בסדר, נו, רק המראות ורק חצי, אבל מה אתה נכנס לקטנות? :) ). בחייאת דינאק.

 

אם אתה רוצה לאבזר אותה כמו שצריך, אתה צריך להוסיף לפחות עוד 7-8 אש"ח, ואז אתה כבר נכנס לקטגוריית מחירים של מתחרות צעירות, איכותיות, ומרווחות יותר.

הסיבה היחידה לקנות איביזה היא ה-TSI/DSG שבאמת מציגים תמורה מצויינת למחיר (אבל לא הייתי רץ להמליץ בגלל המוניטין).

 

על זה שהיא זולה יחסית לחו"ל ביחס למכוניות אחרות מגיע שאפו ליבואן, אבל זה עדיין לא הופך אותה לקניה טובה.

תתייחס לאיביזה רפרנס בבקשה, לפחות בקטע של איבזור וכל מה שאתה חושב שחסר.ולא ל-AM5

גם בקשר למנוע "הפרא היסטורי", שעושה בית ספר לכל ה-1.2 ה"חדשים" למינהם,{ללא הטורבו} בהשוואה למחיר הסביב 70000 שקל.

ואחרי שתלמד קצת על האיבזור שיש בה ולאחרות אין,{כולל המולטי" והדיבורית, וכל השטויות שכתבת},כולל ה-PDF באתר היבואן, תוכל להגיב אחרת.

והנה קצת דוגמאות שיש באיביזה,{שטענת שאין}:

3SeatIbizaStereo.jpg

גם זה:

IMG_5018_800x600.jpg

וגם 4 ח"ח שעולים ויורדים בנגיעה, כולל בנעילה בשלט. גם פנסי ערפל ועוד...

אז משפטים לא מבוססים או חוסר ידע...לא לעניין. אני מקווה שאין צורך "לתרגם " לך את התמונות גם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על יופי, זה כבר עניין של טעם אישי. זה לא רנו קליאו. אבל בזה מתחיל ומסתיים "החיסרון" של הרכב הזה.{אם ניתן לקרוא לזה חיסרון}.

בנוגע לתמורה, ב-70000 זו העסקה הכי משתלמת כיום לרכב סופר מיני. הרכב מאובזר מאוד, גם יחסית לרכבי סופר מיני אחרים, באותו מחיר ואף יקרים ממנו, וגם המנוע הוותיק והמצויין של הקונצרן, שרץ ברכבים הללו כבר הרבה שנים, והוכיח את אמינותו. לא חושב שב-70000 שקל ניתן לקנות כאן רכב מהיר יותר, מרווח יותר, או מאובזר יותר מהאיביזה רפרנס.

 

אהמ, דאצ'יה סנדרו, אהמ.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, למה החלטת שהמנוע של האיביזה עושה בית ספר למנועים של המתחרות? מאיזו בחינה? אני יודע שיש לך נסיון עם האיביזה אבל האם יש לך נסיון מספק עם המתחרות?

לגבי האבזור - צודק, התכוונתי ל- am5. אבל גם בנוגע לרפרנס לא הצלחתי למצוא התייחסות למערכת המולטימדיה. שליטה מההגה ובקרת שיוט אכן יש, אבל בכל מקום שחיפשתי מצאתי שכתוב "רדיו דיסק תומך mp3" (אגב, בלי שקע USB, שזה גם חתיכת ביג נו נו ב-2015".

אבל זה לא משנה. כי היא עדיין צפופה, מיושנת ולא איכותית מספיק כדי לעמוד כתף אל כתף עם התחרות אחרות.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מחסידי האיביזה אחד הרכבים הטובים בקטגוריה שלה. הרפרנס מאוד נוחה על הכביש המנוע שלה בנסיעה שלי עושה 1-14.5 האבזור מספק למדיי! אצם משווים לי אותה פה לקליאו או i20? אחרי לא מעט קילומטרים ברנו החדשה. עדיין אני יותר אוהב להכנס לסיאט לא יודע להסביר למה. האוטו הזה אומנם מיני משפחתי אבל מרגיש לי בטיחוצי יותר מהמתחרות. מרגיש שאני יושב ברכב גרמני.

בכל מקרה בנוגע לאשכול מעניין איך יהיו המנועים החדשים. ןאיך תיררה הגרסה של ה70k

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח, מאובזר, מהיר? איביזה? מה?

האיביזה היא אחת המכוניות הכי פחות מרווחות בקטגוריה, בטח שביחס לקליאו. היא ממש (אבל ממש ממש) לא מהירה עם מנוע ה-1.4 הפרה-היסטורי. עם ה-1.2 TSI זה כבר סיפור אחר לגמרי אבל המחיר עולה ב-10 אש"ח. ומאובזרת? חוץ מתא נוסעים מלא באוויר אתה לא מקבל כלום. בסיטרואן C1 יש יותר איבזור מאשר באיביזה. ג'אנטים? אין. מע' מולטימדיה? אין. שליטה מההגה? אין. דיבורית? קרוז קונטרול? פפפףףףףף אל תצחיק אותם. אפילו המראות והידיות בצבע שחור. בניסאן אלמרה שלי (2003) הן היו צבועות בצבע הרכב (בסדר, נו, רק המראות ורק חצי, אבל מה אתה נכנס לקטנות? :) ). בחייאת דינאק.

 

אם אתה רוצה לאבזר אותה כמו שצריך, אתה צריך להוסיף לפחות עוד 7-8 אש"ח, ואז אתה כבר נכנס לקטגוריית מחירים של מתחרות צעירות, איכותיות, ומרווחות יותר.

הסיבה היחידה לקנות איביזה היא ה-TSI/DSG שבאמת מציגים תמורה מצויינת למחיר (אבל לא הייתי רץ להמליץ בגלל המוניטין).

 

על זה שהיא זולה יחסית לחו"ל ביחס למכוניות אחרות מגיע שאפו ליבואן, אבל זה עדיין לא הופך אותה לקניה טובה.

 

 

תן לי רכב אוטומטי אחד, שהוא לא מיני, במחיר של 80 אלף שקלים. שוט.

 

רכב מרווח? כן! תא מטען גדול מאוד ביחס למכונית, מקום ל3 נוסעים אצלי ברכב תמיד יש, ולא מתלוננים.

מאובזר? אתה קונה רכב סופר מיני, לא רולס רוייס. בתמורה למחיר האבזור שאתה מקבל מספק עד מאוד. נכון אין סאנרוף ואין ג'אנטים אבל מי אמר שכולם מחפשים את הדבר האלה?

מהיר? תלוי איך תסתכל על זה, הרכב זריז בהחלט, והבן אדם הממוצע ימצא את הרכב כדיי חזק.

 

בשורה התחתונה, תפסיקו לחפש את האיביזה בנרות. אחד הרכב הכי משתלמים שיש כיום ברמת המחירים בארץ. זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3296 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...