Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורים גבוהים בסיויק 99 ואי סחיבה


dormor
שימו לב! השרשור הזה בן 7047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבעיה קיימת כבר זמן מה, האוטו לא "זריז" כבעבר והמנוע מתאמץ יתר על המידה כשהאוטו מאיץ (סתומרת הטורים מתפסים גבוה יותר), כמו כן במהירות גבוהה קבועה הטורים גבוהים מבעבר למשל במהירות 110 הם בערך על 3.3 וב-120 קצת מעל 3.5 והמנוע מרעיש

 

יום ראשון שעבר האוטו עבר ניקוי מזרקים במוסך אך אין שינוי

יש לציין שגם לעיתים שנותנים גז יש מעין גמגום כזה קפיצה של האוטו, זה קורה בהתחלות נסיעה עם הרבה גז ובמהירות גבוהה

 

האוטו הוא אוטומט שנת 99 ועשה 132 אלף קילומטר

עדיין לא עבר טיימינג (אם קשור)

 

אודה מאוד לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע למה, אבל נשמע לי כאילו הגיר החליט להחזיר את נשמתו לבורא...

 

בכל מקרה ובלי שום קשר, לפני הכל כדאי שתרוץ למוסך ותחליף רצועת טיימינג. חמש שנים ו130 אק"מ זה די והותר בשביל רצועת טיימינג.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע עובד יפה בטורים נמוכים? יש אפשרות שקפצה לך שן בטיימינג

רצועת טיימינג מחליפים בד"כ ברכבים יפנים כל 90-100 אלף קילומטר או 5 שנים

הגיע זמן להחליף...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שקפצה לו שן ברצועת תיזמון , אם בזמן שאת נוסע המנוע לא מתקשה להעלות

טורים בלי בעיה כל שהיא אבל האוטו לא לסחוב ובקושי זז אז אני מאמין שהלך שהקלא'ץ

והוא פשוט כבר לא מפריד .

 

בקשר לטימינג אני ממליץ לך להחליף בהזדמנות הראשונה שיהיה לך , כי אם חס וחלילה היא

תיקרע יתעקמו לך השסתומים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה קיימת כבר זמן מה, האוטו לא "זריז" כבעבר והמנוע מתאמץ יתר על המידה כשהאוטו מאיץ (סתומרת הטורים מתפסים גבוה יותר), כמו כן במהירות גבוהה קבועה הטורים גבוהים מבעבר למשל במהירות 110 הם בערך על 3.3 וב-120 קצת מעל 3.5 והמנוע מרעיש

 

יום ראשון שעבר האוטו עבר ניקוי מזרקים במוסך אך אין שינוי

יש לציין שגם לעיתים שנותנים גז יש מעין גמגום כזה קפיצה של האוטו, זה קורה בהתחלות נסיעה עם הרבה גז ובמהירות גבוהה

 

האוטו הוא אוטומט שנת 99 ועשה 132 אלף קילומטר

עדיין לא עבר טיימינג (אם קשור)

 

אודה מאוד לעוזרים

דחוף - לרוץ לעשות טיימינג. היצרן אומר לעשות כל 80,000.

אל תעשה בחברה, סיפור של יותר מ 3000 ש"ח (כולל טיפול גדול) כשהרצועה עולה 232 ש"ח.

 

צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-ALFA 33 הרכב הוא אוטומט

 

רק תיקון קטן בקשר למחיר רצועה אז המחירים הם בין 80 ל-120 שקל לרצועה חדשה יפנית אל תשים רצועה לא יפנית!

בקשר לבעיה רוב הסיכויים שקפץ לך שן בטיימינג

יש עוד הרבה סיבות אבל זאת הכי נראת לי (דעתי האישית) בכל זאת שווה בדיקה והחלפת רצועה בהקדם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דחוף - לרוץ לעשות טיימינג. היצרן אומר לעשות כל 80,000.

אל תעשה בחברה, סיפור של יותר מ 3000 ש"ח (כולל טיפול גדול) כשהרצועה עולה 232 ש"ח.

 

צבי.

הרצועה עולה 232 ש"ח אבל בדרך מחילפים עוד כמה דברים כמו: משאבת מים. פוליים. נוזל קירור וכו....

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שאלה בהקשר לאשכול הזה :

 

האם סל"ד של 2,750-2800 במהירות 100 קמ"ש בכביש ישר (לא בעלייה) זה בגדר הסביר למנוע הונדה 1600 מודל 1991?

 

במהירות 110 קמ"ש הסל"ד מטפס ל-3000.

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה בהקשר לאשכול הזה :

 

האם סל"ד של 2,750-2800 במהירות 100 קמ"ש בכביש ישר (לא בעלייה) זה בגדר הסביר למנוע הונדה 1600 מודל 1991?

 

במהירות 110 קמ"ש הסל"ד מטפס ל-3000.

 

זה לא רק בגדר הסביר, זה הסל"ד היחידי האפשרי. הסל"ד נקבע על פי יחסי ההעברה שהם קבועים (כל עוד לא שינית רכיבים מסוימים). 2800 ל-100 קמ"ש בהילוך אחרון זה סטנדרטי לגמרי. וזה יהיה ככה גם בעלייה וגם בירידה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה:

 

לגבי קפיצת שן ברצועה אפשר לשלול את זה כי האוטו עבר בשעה טובה טיימינג כחלק מטיפול גדול שכלל החלפת כל הפילטרים,שמנים, כיוון שסתומים, ניקוי מזרקים

בהחלט יש שיפור בנסיעה של האוטו אך הבעיה עם הטורים במהירויות גבוהות נותרה כמו שהיא

דבר שהתגלה בבדיקת מחשב לאחר הטיפול הגדול הוא שהנתון שמראה על שריפת הדלק מראה על שריפת דלק לא תקינה/לא יעילה

ממה זה נובע? והאם זה יכול להיות קשור לבעיית הסל"ד הגבוה במהירויות גבוהות? (אני מדבר על 3.5 בערך במהירות של 110 קמ"ש) מה עוד יכולה להיות הסיבה לסל"ד הזה?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כדאי לאמץ בפורום את הסיסמא 'סוף תשובה בקריאה תחילה' - קריאה של השאלה.

היחס בין מהירות הרכב וסל"ד המנוע נקבע רק ואך ורק ע"י יחס המסירה בגיר ובדיפרנציאל, ע"י קוטר הצמיגים וע"י מידת הניפוח שלהם. שום תקלת מנוע, בלאי שלו וכדומה לא ישפיעו על יחס זה.

בהנחה שהשינוי עליו מתאונן השואל אכן נכון ולא בוצע שינוי במידת הצמיגים או במידת הניפוח שלהם, יש לפנות למכון לגירים אוטומטיים כי התקלה יכולה לנבוע אך ורק מהגיר האוטומטי או מממיר המומנט, ולהלן הסיבות האפשריות.

1 - העדר נעילה של ממיר המומנט. בגיר אוטומטי פלנטרי מודרני ישנה נעילה של ממיר המומנט בהילוך רביעי ובמצב שיוט. במהירות שיוט של 110 קמ"ש חייבת להווצר נעילת ממיר. ניתן לבדוק זאת באופן פשוט ביותר: סע ב-110 קמ"ש על כביש אופקי. לחץ בעדינות על דוושת הגז. אם הסל"ד לא משתנה מיידית אלא עולה בהדרגה עם עליית מהירות הרכב, אין בעיה. אם ישנה עלייה קטנה מיידית בסל"ד עוד לפני שהרכב האיץ, לא נוצרה נעילה וזהו מצב בלתי תקין הגורם לסל"ד מופרז לגבי מהירות נסיעה מסוימת.

2 - ישנה גם אפשרות להחלקה במערכת הבלימה בגיר היוצרת את ההילוך הרביעי, בין בגלל שחיקה מופרזת של רפידת הבלימה או בגלל תקלה בלחץ השמן המפעיל את הבלם. במצב זה יהיה מה שנקרא בסלנג 'גיר מפגר' כלומר יהיה עיכוב בולט בהווצרות ההילוך הרביעי בגיר. במצב קיצוני ההילוך השלישי ישתחרר והגיר ישאר בניוטרל עד להווצרות ההילוך הרביעי.

איתור תקלות נעים. יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...