Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה פעמים דובר פה על החברה

JBL

רציתי להמחיש לאנשים פה, על מה מדובר כשאומרים את השם הזה.

 

JBL BPx500.1

RATED

250 watts x 2 into 2 ohms

500 watts x 1 into 4 ohms

500 watts x 1 into 1 ohm

 

MEASURED

335.4 watts x 2 into 2 ohms

671 watts x 1 into 4 ohms

635 watts x 1 into 1 ohm

 

 

JBL DA6502

RATED

150 watt bridged, at 4 ohm.

MEASURED

247 watts driving a 4-ohm.

 

 

JBL P180.2

RATED

RMS Bridged Power Output, 4 Ohm: 1 x 360 Watt

RMS Power Output, 4 Ohm: 2 x 90 Watt

 

MEASURED

channels driven into 4 ohms): 120.6 w x 2 @ 14 volts

Output Power (4 ohm @ 60 Hz bridged): 428 watt

 

=לא, אינני נציג מכירות שלהם, ומצטער לא מצאתי מבחנים של סדרות אחרות, המבחנים הללו מאוד ישנים, (מספר שנים אחורה)=

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבחני מעבדה מאוד ישנים.

אל תדאג עופר, לא הבאתי לפה מבחנים של החברה עצמה. (כפי שהיינו עדים בעבר, למצב עגום שכזה.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא חשבתי שעשית זאת , וגם השאלה שלי לא באה לפקפק באמינות הנתונים.

פשוט מתוך עניין .

מעניין באמת לראות נתונים אמיתיים של המגבר המדובר שנמכר בדיוטיפרי. מעניין כמה הוא מוציא בפועל.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

חס וחלילה איל, לא באתי ואמרתי שבגלל שבשנת 2000 הצהירו מתחת להספקים המדוברים אז המגברים של היום גם כן כאלה.

רציתי שאנשים יקבלו רושם על טיב החברה.

 

קראתי לא מעט אנשים שפיקפקו בטיב\אמינות החברה, ואינני חושב שבצדק.(ללא כל ביסוס)

ולפי דעתי נתונים אלו עלולים לשנות את דעתם השלילית שכמובן היתה ללא ביסוס מציאותי מלכתחילה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מתי כבר תבינו, JBL קנתה איזה חברה שמייצרת ומתכננת עבורה את המגברים לרכב, אין להם שום קשר חוץ מתזרים מזומנים משותף..

 

הדבר מקובל בתחום האודיו לרכב, כמו שרוקפורד עשו לא מזמן.. וגם בעוד הרבה שווקים בעולם, שימו לב מכמה חברות סימנטק מורכבת..

פורסם

רפאל, בוא נניח שכל מה שאמרת נכון.

 

האם אתה טוען שהם לא עונים על הדרישות ?

ואם זאת לא הטענה שלך, אז למי איכפת ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ממש חכם להביא מגברים מלפני 20 שנה ולתת נתונים.

 

אם אתה רותה השוואה כך את הרוקפורד הכסוף (כמו של יוני מאוטופרט) 500.2 קלאס A\B לפי הצהרה הוא 1000W והוא אוכל גם מגברי מונו ואפילו נתן בראש ל T1500BD של 2004 שאמור לתת 1500W.

פורסם

רן, לא נשמע לך תמוה שמגבר של 1000, אוכל מגבר של 1500 ?

כניראה רמת האמינות בכל הנוגע להצהרות, לא משהו .. אה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הוא לא יודע את זה ובטח ובטח שהוא זרק את זה באויר בתור קנה מידה להשוואה שהמגבר הזה הוא פשוט חזק מאוד יחסית ל 500.2 של היום.

 

זה כל העניין. לא להתחיל לפתוח כאן ויכוח על רמת אמינות כיום של רוקפורד וכו'. זה ממש לא לעניין. וזה ממש לא קשור.

ובכללי כן רוקפורד של פעם היום לדעתי יותר טובים מהיום (עד לפני הסדרה האחרונה), כאשר היום הם לדעתי שוב בדרך למעלה. (המוצרים שוב התחילו לעלות ברמה).

פורסם

א. הדגמים לעיל למיטב ידעתי הם מהסדרות היותר גבוהות של JBL.

 

ב. לעניין ההשוואה מול רוקפורד - מתי תבינו שאת הנתונים שJBL נותנות הם במדידות CEA-2006 שנותנות נתונים דומים לרוקפורד?

ומיקמיק - אם תענה לי שוב שלדעתך רוקפורד משקרת כי היא מציגה נצילות של 67% אני ממליץ לך לשוב ולקרוא ת'רד (שניים למעשה) בהם הסברתי לך למה כן ניתן להגיע לאחוזי נצילות גבוהים ב AB (רמז - אחוז עיוות גבוהה יחסית שאפשרי לפי התקן).

 

 

תבינו - מאוד יכול להיות שהGTO75.4 יתן את אותם הספקים (או דומים מאוד לרוקפורד) תחת אותם תנאי בדיקה ולא תחת CEA-2006.

אתם רוצים לבדוק - כפי שהתחלת לאמר מיקמיק, שאתה מתחיל להריץ סדרת בדיקות למגברים - תוודאו שאכן כל המערך זהה. כלומר - אותו SN, אותו עיוות וכו'.

 

כל עוד אין לכם נתונים אלו - ממש לא רציני לעשות כל השוואה ובטח ובטח שלא כפי שפרסמתם (אתה ומתן כמדומני) באחד הת'רדים בהם מישהו שאל על סאב ועניתם לו שבברידג' המגבר הזה הוא OverKill.

 

אגב - בתור חובב מושבע של JBL בעבר - המוצרים הגבוהים שלהם לטעמי עדיין איכותיים.

הסדרות הנמוכות - לא אומר שגרועות אך בוא נאמר שהם התמסחרו בצורה המכוערת של המילה.


×
×
  • תוכן חדש...