Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: הונדה אקורד הייבריד - יבוא מקביל בשירות החיסכון


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתי בפעם האחרונה נסעתם במכונית משפחתית גדולה לאילת וחזרה בלי לעצור לתדלק? בעצם, עזבו בלי לתדלק, בלי לעצור בכלל.

הגרסה האמריקאית וההיברידית של הונדה אקורד לא הרשימה את פבל בכל מה שקשור לאיכויות נהיגה. אבל מדובר במכונית גדולה, מרשימה, מרווחת ומאוד חסכונית בדלק, מה שכן יכול להרשים לא מעט אנשים אחרים.

 

הונדה אקורד הייבריד (יבוא מקביל) - מבחן דרך

%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%A7%D7%94-%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93-10.jpg

 

%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%A7%D7%94-%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93-03.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את המבחן ואהבתי את הרכב, בימינו כשהיברידי זה כבר לא רק פריוס שווה להוציא עוד כמה שקלים ולקנות משהו כזה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד :)

 

"...האקורד מגיעה ארצה ככל הנראה עם מערכת אמריקאית כלשהי שאינה תואמת לישראל ... אז בישראל מרכיבים מערכת אחרת. אך המסך של מערכת המולטימדיה הישראלית אינו מחליף את המסך המקורי אלא מצטרף אליו. התוצאה היא שני מסכים, אחד מעל השני, שמציגים את אותה התמונה. עד כאן לא נורא. הבעיה היא שברגע שנופל מעט אור על המסך המותקן בישראל, הראות בו יורדת לאפס. הבעיה השנייה היא שהמסך המקורי אינו מסך מגע. התוצאה היא אקט מורכב של קורדינציית עין-אצבע שמכריחה אותי להסתכל על המסך העליון תוך נסיון לפגוע בנקודה הנכונה על מסך המגע התחתון."

:)

אולי יש חיבור USB לעכבר

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, היבוא המקביל הזה הוא הרבה show אבל no go.

שני המסכים הללו הם תאונת דרכים שממתינה להתרחש ומעניין אילו קומבינה הייתה הפעם בשביל המוביילאיי.

 

אגב - בכל הנוגע לצריכת הדלק, זה לא נתון מרשים. לא לרכב כזה ולא לרכב היברידי. בנסיעה בינעירונית כזו גם אני הגעתי לצריכה כזו (טוב, 16.8 ולא 17.5) במנוע 2 ליטר טורבו. כל החלק ההיברידי ברכב הזה הוא סתם גימיק (ואוכל את הבגאז׳).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קייזר, קח בחשבון שנסיעה בין עירונית מהירה היא לא בדיוק כוס התה של מכונית היברידית. ההבדל בינה לבין 2.0 טורבו יהיה הרבה יותר מורגש בעיר.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורי בת זוגי רכשו כזאת לפני כחודש, בין השאר בעקבות המלצתי (יש גם שירשור התלבטות בפורום). בינתיים הם מאוד מרוצים - מציינים לחיוב את השקט, הנוחות, ה"האצה המטורפת" והחיסכון בדלק. עוד לא עשיתי עליה סיבוב ואין להם מדידה מדוייקת של צריכת דלק, אבל מחשב הרכב מדבר על מספרים דומים לאלו שבמבחן. נוסעים 90% בעיר.

 

לא חושב שיש רכב ששוקל 1600 ק"ג, שעושה 7.2 למאה ושמתקרב לצריכת הדלק הזו בלי מערכת היברידית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הכתבה אני מבין שהביצועים הם לא להיט. למרות שבמבחנים בחו"ל דווקא משבחים וגם על הנייר המיאוץ הקלאסי מרשים למדי.

 

אגב, חבל שלא התיחסתם לאופן פעולה של המערכת ההיברידית שהוא שונה מהיברידיות האחרות. לרכב אין גיר במובן הרגיל של המילה, מנוע מסובב גנרטור, מנוע חשמלי מסובב גלגלים ויש אפשרות בהאצה חזקה כאשר המנוע הרגיל גם מתחבר לגלגלים.

 

קיבלתם צריכת דלק לא רעה לרכב ההיברידי, אבל מחוץ לעיר דיזלים בסדרי גודל של הרכב הזה יותר חסכוניים. בעיר אני מניח שהתמונה שונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי בפעם האחרונה נסעתם במכונית משפחתית גדולה לאילת וחזרה בלי לעצור לתדלק?

 

כל טורבו דיזל ידנית עושה את זה בזלזול, תמשיך אפילו בדרך חזרה עד צפת על אותו מיכל.

 

וזו אולי הביקורת הגדולה ביותר על כל ההיברידיות.

 

עוזרות להורדת זיהום האויר? בהחלט כן!

חוסכת כסף בדלק? ממש לא! יש אלטרנטיבות זולות יותר, לא מסובכות טכנית ושיתנו תוצאה טובה יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הכתבה אני מבין שהביצועים הם לא להיט. למרות שבמבחנים בחו"ל דווקא משבחים וגם על הנייר המיאוץ הקלאסי מרשים למדי.

 

אגב, חבל שלא התיחסתם לאופן פעולה של המערכת ההיברידית שהוא שונה מהיברידיות האחרות. לרכב אין גיר במובן הרגיל של המילה, מנוע מסובב גנרטור, מנוע חשמלי מסובב גלגלים ויש אפשרות בהאצה חזקה כאשר המנוע הרגיל גם מתחבר לגלגלים.

 

קיבלתם צריכת דלק לא רעה לרכב ההיברידי, אבל מחוץ לעיר דיזלים בסדרי גודל של הרכב הזה יותר חסכוניים. בעיר אני מניח שהתמונה שונה.

 

כל טורבו דיזל ידנית עושה את זה בזלזול, תמשיך אפילו בדרך חזרה עד צפת על אותו מיכל.

 

וזו אולי הביקורת הגדולה ביותר על כל ההיברידיות.

 

עוזרות להורדת זיהום האויר? בהחלט כן!

חוסכת כסף בדלק? ממש לא! יש אלטרנטיבות זולות יותר, לא מסובכות טכנית ושיתנו תוצאה טובה יותר.

 

 

עכשיו תחשבו מה היה אילו היו מביאים ארצה דיזל הייבריד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא כתבתם האם מדובר בדגם חדש.

אני נתקלתי באקורד האמריקאית בסוף שנת 2013 כרכב השכרה שהיה אמור לקחת אותנו מניו יורק לוושינגטון הבירה. מעבר לעיצוב המשעמם ואיכות החומרים הממש לא מרשימה, הרכב הזה למרות אורכו פשוט היה צפוף! לא הצלחנו להכניס את כל המזוודות והיה צורך לשים 3 מזוודות במושב האחורי (בזמן שבb4 שקטנה משמעותית רק 2) ובאופן כללי המושב האחורי היה צפוף מאוד יחסית למכונית מנהלים אמריקאית! מפה לשם מצאנו את עצמנו עם מיניוואן דודג' שעשה את עבודתו נאמנה.

שוב פעם אני לא הבנתי מהכתבה האם מדובר בדגם חדש או באותו דגם /מתיחת פנים, אבל ללא ספק אם היה לי צורך ברכב מנהלים היברידי הייתי הולך על הקאמרי שמעבר לעיצוב חיצוני דיי משעמם, מציגה סלון סופר איכותי ומפנק שמרגיש כמו מכונית סלון ומרחב פנימי עדיף משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי BIG PAPA

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי וויקידפיה, זה דגם משנת מודל 2013 (כלומר אמצע-סוף 2012). לא נראה שהיו מתיחות פנים מאז.

הסלון של הקאמרי "סופר איכותי"??? אני חושב שאתה מתבלבלת. הוא גם כן ממש לא מרשים. גם המרווח הפנימי של השתיים די דומה. אולי אתה זוכר את זה לא נכון?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרווח הפנימי בקאמרי ממש מרשים וחריג לטובה, אפילו ביחס למכוניות סאלון.

 

גם איכות החומרים סבירה, והתחושה הכללית מאוד מזמינה ונוחה.

 

לדעתי האישית, קאמרי הייבריד היא מכונית המנהלים הטובה ביותר ביי פאר כיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 3281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...