Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השרשור הזה התקלתי את מוטי להציג לי הוכחות לג'ימקאנות האיכותיות (סו טו ספיק) שהוא מתיימר להשתתף בהן מדי פעם. אמרתי לו שאני לא מאמין לכל הדברים האלו שהוא כותב ושבכלל יש לו בטח איזו שברולט קווליר קופה בבית והוא סתם קשקשן.

 

אז הוא שלח לי סרטון שלו משתתף בג'ימקאנה כזאת. ומה אני מגלה? שהוא גם לא יודע לנהוג!! (שימו לב לדקה ה-1:20)

 

יש לנו מתחזה בפורום. מי בעד להעיף אותו?

 

מוטי מיאטה מתחרה

 

**עריכה**

 

טוב, נו, לבקשת הקהל, עוד סרטון בשבילכם. אבל זה פחות טוב - מוטי לא מאבד שליטה באופן מביך :wink:

 

 

 

 

 

 

רוני, מקנא... כל כך מקנא...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יאללה לך הביתה מוטי.

 

שלום ותודה.

 

(מוטי-לספר להם על הפעם האחרונה שנסענו ביחד?:wink: )

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

לפחות גם בחו"ל הוא שומר על המנהג הישראלי:

"קבלת קבלה? זרוק אותה לתא הנוסע הסמוך אליך!"

:wink:

נו טוב, אני מתנחם בכך שהחלקות כמו שאתה עושה ב01:23 גם אני יכול לעשות עם הגשם הראשון

:idea:חשוב כאיש נהיגה, נהג כאיש מחשבה :idea:

 

_

"במקום שאליו אני הולך

אני נזהר שלא לשמוע שלא לדרוך שלא לזכור

וטוב לי שאתה איתי וגם אתה וגם את..."

("היה לי חבר", דודו טסה)

פורסם

עכשיו אני בכלל לא מאמין למוטי שיש לו מיאטה!

 

כל אחד יכול להוריד סירטון שכזה מהאינטרנט... אבל לפחות שהיה מוריד סרטון אחר עם נהג טוב?!

 

אולי בעצם הוא פיקציה?

ואולי בעצם לרוני אין סקסו?

ואולי הראלי לא מתנהגת טוב וזה עוד פיקציה?

ואולי כדור העולם מרובע?

ואולי....התחרפנתי?!@$#

 

 

אאהמ.

איפה הייתי?:roll:

אה, כן..

הסרטון:smile:.

 

סרטון יפה מוטי.

אל תרגיש רע בלהפציץ אותנו בסרטונים כאלה מדיי פעם...

Back to the original - NC again.

פורסם

נהג ישראלי, או לא נהג ישראלי?...

מבואס מהחלקה לקראת הסוף, כשכולם ראו אותו... פדיחות!

;-)

 

 

כל הכבוד על ביצוע (כמעט) מושלם! :turn-l:

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
על הנייר בטח רשום משהו בסגנון: "אתה החולייה החלשה, שלום! " :wink:
וזה ההבדל בדיוק בין ג'ימיקאנה לראלי ספרינט. אני, אחרי שעשיתי ספין כזה נוספו לו 4 גילגולים ובורג שהיו מזכים אפילו את נדיה קומנצי ב 10 עגול (אפלאוז אין פלייס).

קנס של הרבה הרבה הרבה כסף - הלוואי וזה היה מסתיים בלזרוק נייר מקומט על מושב הנווט (או אפילו על הנווט עצמו - נדב, זהירות :twisted: ).

בשביל זה רצוי להתחיל בג'ימיקאנות. מה גם שהג'ימיקאנה המצולמת ממש יפה לטעמי - ארוכה, מהירה, ומספיק טכנית.

מוטי - נו נו נו, כשזנב מחליק לא נוגעים בברקס - אתה הראשון שיודע את זה...

או שרק היה נדמה לי (שנגעת בברקס - דט איז...) ....

:wink:

אלון

פורסם
מוטי - נו נו נו, כשזנב מחליק לא נוגעים בברקס - אתה הראשון שיודע את זה...

או שרק היה נדמה לי (שנגעת בברקס - דט איז...) ....

:wink:

אלון

 

לי דווקא נראה שזה עניין פשוט של העברת משקל מוגזמת ותיקון מאוחר מדי. תראה איך הוא מחזיר את ההגה באיחור... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הלוואי וזה היה מסתיים בלזרוק נייר מקומט על מושב הנווט

לי דווקא נראה שזה עניין פשוט של העברת משקל מוגזמת ותיקון מאוחר מדי.

סקורניס, אתה טועה. הפתק הקטן שמוטי זרק בחלקו הקדמי של מושב הנוסע לא קשור להעברות משקל, וזה לא עניין של מאוחר מידי. גם אם הוא היה שם שם את הפתק קודם הוא היה מחליק.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
סקורניס, אתה טועה. הפתק הקטן שמוטי זרק בחלקו הקדמי של מושב הנוסע לא קשור להעברות משקל, וזה לא עניין של מאוחר מידי. גם אם הוא היה שם שם את הפתק קודם הוא היה מחליק.
טוב...

אתה המלך...

(של השרשור הזה...)

(בינתיים...)

(חוץ ממוטי.... שהוא באמת המלך...)

:-P

ועוד דבר - נראה שה CTI שלי הייתה מביישת את כל האחרים במסלול כזה...

אפילו אם רוני (או בשמו הידוע יותר - "דורס הקונוסים") היה נוהג עליה...

סתאאאאאאאאאאאאאאמממממממממממממ....

אלון


×
×
  • תוכן חדש...